sowieso het enige wat hij deed naast voetbal was de hele dag op de playstation.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Qua begeleiding heb je wmb wel een puntje.![]()
Ajax is vrij hard en het moet wel vanuit je zelf komen. Die jongens zijn vaak 18, 19, 20. Dan moet je er eigenlijk heel kort op zitten.
Ik las bijvoorbeeld over Zlatan in zijn biografie dat hij in zijn begin tijd alleen maar rotzooi at omdat hij niet kon koken....Hij haalde dat moment aan van die winnende goal in de beker finale, waar hij broodmager was. Vond ik idioot om te lezen. 9 Miljoen investeren in een spits en hem dan aan zijn lot over laten.
Huur een kok in, laat ze eten op de club of geef ze een eet schema ofzo.
Speciaal programma voor Hoesen, toe maar.quote:Hoesen voorlopig niet in de basis
Ajax speler Danny Hoesen zit dit weekend opnieuw bij de selectie van Ajax 1. Mogelijk krijgt de oud-speler van Fulham dus opnieuw speeltijd in het eerste elftal.
Op een basisplaats in het team van Frank de Boer hoeft de 21-jarige spits nog niet te rekenen, zo verklapte de oefenmeester tijdens het wekelijkse perspraatje. 'Danny wordt klaargestoomd voor de tweede seizoenshelft', aldus De Boer. 'Hij begint tegen VVV dan ook niet in de basis. Het is momenteel een kwestie van observeren, kijken of hij na de winterstop van waarde voor het eerste elftal kan zijn'.
Hoesen zou momenteel bezig zijn met een speciaal krachtprogramma, zo dat hij na de winterstop optimaal van dienst kan zijn in de competitie.
Beter als vrijpartijtjes met je vriendin met als uitkomst een schouderblessurequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
sowieso het enige wat hij deed naast voetbal was de hele dag op de playstation.
WATTTTTTquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
e 16-jarige Bazoer, jeugdspeler van PSV, heeft aan zijn club bekend gemaakt dat hij naar Ajax gaat.
Hahahaha
Dus toch wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax wil ook Richairo Zivkovic van Groningen hebben, die heeft dezelfde zaakwaarnemer als Bazoer.
Valt wel wat te regelen met die lui.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
e 16-jarige Bazoer, jeugdspeler van PSV, heeft aan zijn club bekend gemaakt dat hij naar Ajax gaat.
Hahahaha
Proberen alle goede talenten uit Nederland én Denemarkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Ajax de grootste talenten die er in Nederland rondlopen gaat proberen binnen te halen, op die van Feyenoord na.
Het gaat ook een sneeuwbaleffect geven natuurlijk als ze zien wat er bij Ajax staat te gebeuren met al die investeringen in de jeugd, daar wil je als groot talent ook deel van gaan uitmaken.
quote:Litmanen staat open voor rol bij Ajax
Jari Litmanen was zaterdag op sportpark De Toekomst om te praten over de documentaire ‘The King-Jari Litmanen.' De beste Finse voetballer ooit vertelde over Frank de Boer, het voetbal in Finland en Louis van Gaal.
Litmanen is 41 jaar oud maar plakt er misschien nog wel een seizoen voetbal achter aan. 'De competitie in Finland begint pas in april. Ik voel me fit en vind voetbal nog steeds een leuk spelletje. Misschien ga ik nog wel een jaartje door of ik ga iets anders doen. Je kan de top van het Finse voetbal vergelijken met het rechterrijtje van de Eredivisie. Er lopen ook aardig wat talenten rond, maar zolang wij voor de WK en EK-kwalificatie worden ingedeeld bij landen als Frankrijk, Italië, Spanje en Nederland maken wij geen kans. Ik ben nooit met Finland op een eindronde geweest. Dat is naast mijn blessures misschien wel het grootste gemis uit mijn carrière.'
'Ik vind het werken met jonge jongens leuk. Ze iets leren, mijn ervaring overbrengen. Zoals Frank de Boer dat doet bij Ajax. Als Ajax mij zou vragen voor een bepaalde functie, dan sta ik daar zeker voor open. Of ik ja zou zeggen weet ik alleen niet. Misschien wil ga ik wel iets doen voor het Finse voetbal.'
'Van Gaal is een trainer die altijd keihard werkt, een echte toptrainer. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt op clubniveau. Hij doet nooit zomaar iets. Alles wat hij doet heeft een bepaald doel. Hij is zich bewust van alles wat speelt in en rond het team.'
'Zwakte? Heeft Louis zwakte? Volgens mij niet. Hij is overal kampioen geworden, dus die man heeft alleen maar kwaliteiten.'
En prima. De hele Eredivisie heeft profijt van de jeugdopleiding van Ajax. Er halen meer spelers het eerste van Ajax niet dan wel, en een flink deel daarvan wordt opgepikt door clubs door 't hele land.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Ajax de grootste talenten die er in Nederland rondlopen gaat proberen binnen te halen, op die van Feyenoord na.
Het gaat ook een sneeuwbaleffect geven natuurlijk als ze zien wat er bij Ajax staat te gebeuren met al die investeringen in de jeugd, daar wil je als groot talent ook deel van gaan uitmaken.
Niet heel onlogisch als Advocaat geen verdedigende talenten durft in te brengen terwijl Marcelo en Derijck er staan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
Leidt psv een keer een speler op, gaat hij gelijk naar een andere club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |