Dat klopt want moslims zijn het uitverkoren volk en de rest is allemaal Nsara.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
racisme en vooroordelen etc kunnen maar van 1 kant komen, dat weet je toch?
Jij bent dus een tintje.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Kom jij dan ook bij iedere bericht over die Noor Breivik of die schutter te Denver je blanke medemens afkraken omdat dat slechte cultuur is?
Jazeker. Het schijnt dat er op Utoya en in Colorado ook iemand een broodje mexicano at. Die schutters draaiden helemaal door toen ze dat zagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Kom jij dan ook bij iedere bericht over die Noor Breivik of die schutter te Denver je blanke medemens afkraken omdat dat slechte cultuur is?
iedere bericht...quote:
Jij scheert hele bevolkingsgroepen onfer een kam.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom op. Die mensen zijn heel zielug enzo.
Dit is niet leuk wat je doet. Vind de PvdA ook, dus de norm. Weet je. Dus.
Jij heel veel Mexicano-eters.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:58 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij scheert hele bevolkingsgroepen onfer een kam.
Klopt. Hebben ze zelf hard voor gewerkt. Gun het ze dan ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:58 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Die vallen ook onder de catagorie mongolen net zoals deze mongool in dit topic.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Okee, niet scheren over een kam dan. Als we nu eens alleen dit voorval bekijken, wat is jouw mening daarover dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:58 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik zou nooit geweld toepassen op eters van bepaald voedsel en praat deze actie ook niet goed van deze groep. Dus?quote:
Provocatie (niet strafbaar) gevolgd door zinloos geweld?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee, niet scheren over een kam dan. Als we nu eens alleen dit voorval bekijken, wat is jouw mening daarover dan?
Provocatie??? Ben je serieus??quote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Provocatie (niet strafbaar) gevolgd door zinloos geweld?
Mooi toch dat je iemand al provoceert als je een broodje eet.quote:
Ja, uiteraard.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Provocatie??? Ben je serieus??
Beantwoord mijn vraag is? Waren die vrome menschen racistisch toen ze die bejaarde man aan gort sloegen om een broodje varkensvlees?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat moet je bij je moeder doen, geweldigquote:Op woensdag 14 november 2012 12:01 schreef Frutsel het volgende:
Het was fricandeau....
[ afbeelding ]
Beetje zwak dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Hetkapitaal het volgende:
Waarom zien we elkasr steeds als kleurtjes en tintjes en niet gewoon als medemensen? Het is frustrerend met de mensheid. Pfffff.
Provocatie.... serieus?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Vraag dat aan je moslimbroeders die mensen neerslaan die een broodje fricandeau eten.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Hetkapitaal het volgende:
Waarom zien we elkasr steeds als kleurtjes en tintjes en niet gewoon als medemensen? Het is frustrerend met de mensheid. Pfffff.
Provocatie? You shitting me?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dat weten we niet. Maar wat er hier in dit topic wel gaande is, is wel racistisch.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag is? Waren die vrome menschen racistisch toen ze die bejaarde man aan gort sloegen om een broodje varkensvlees?
Mensen van het type dat dit afgelopen weekend uitgehaald hebben vinden Nederlands praten al een provocatie...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal!
Maar als je verdomme al geprovoceerd bent door wat een ander eet houdt het een beetje op he?s
Buiten dat... beetje laat he?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal!
Maar als je verdomme al geprovoceerd bent door wat een ander eet houdt het een beetje op he?s
Als je dit provocatie noemt zou ik maar eens nadenken over emigratie.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Als ik jouw vraag ook mag beantwoorden: ja ik denk het wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag is? Waren die vrome menschen racistisch toen ze die bejaarde man aan gort sloegen om een broodje varkensvlees?
ga toch weg man, dan zouden ze wel een normaal iemand hebben uitgezocht, een bejaarde uitzoeken om te vechten?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Als ik jouw vraag ook mag beantwoorden: ja ik denk het wel.
Maar ik denk dat deze klootzak(ken) gewoon een excuus zochten om klappen uit te delen. Je hoeft dus niet bang te zijn voor de oprukkende islam.
Dat dus. Tis gewoon een trolletje of een dom persoon. Provocatie, ik zou er nog om kunnen lachen ware het niet dat het te triest voor woorden is.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef 3-voud het volgende:
Enfin... een moslimbroeder die beweerd dat die ouwe geprovoceerd heeft is de discussie niet waard.
Ik hoop dat de rest dat ook inziet.
Het wordt tijd dat de varkens in opstand komen. Die worden me toch een partij beledigd de laatste jaren. Zelfs hun heerlijke fricandeau is niet goed genoeg meerquote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Maar ik denk dat deze klootzak(ken) gewoon een excuus zochten om klappen uit te delen. Je hoeft dus niet bang te zijn voor de oprukkende islam.
Past wel in die cultuur hoor, met zijn allen een weerloos persoon (oude man, verkrachte vrouw, homo) aanvallen. Zijn daderomschrijving is dus wel juistquote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg man, dan zouden ze wel een normaal iemand hebben uitgezocht, een bejaarde uitzoeken om te vechten?
Ik ben geen Moslim en mijn familie komt uit Azië.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vraag dat aan je moslimbroeders die mensen neerslaan die een broodje fricandeau eten.
Waarom geloven die mensen in Allah, had ook Boeddha of gewoon niets kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Waarom eet zo'n vent dan ook varkensvlees? Hij had ook rund kunnen nemen, of kip.
Je vergeet het vervolg:quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Past wel in die cultuur hoor, met zijn allen een weerloos persoon (oude man, verkrachte vrouw, homo) aanvallen. Zijn daderomschrijving is dus wel juist
Ja, waarom heeft deze man de vrijheid om een lekker broodje naar zijn smaak uit te zoeken he? Beter kan een ander dat voor hem bepalen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Waarom eet zo'n vent dan ook varkensvlees? Hij had ook rund kunnen nemen, of kip.
De zogenaamde bank-moslimsquote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je vergeet het vervolg:
... om daarna met zijn allen elkaar de hand boven het hoofd te houden met uiterst kromme uitspraken en stellingen.
Pure provocatie inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik zie de de toegevoegde waarde van een mexicano niet eigenlijk. Het gaan slaan gebeurt helaas overal wel, en de aanleiding is eigenlijk niks bijzonders.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je geen excuus nodig hoor. Je kan gewoon slaan... je wordt immers gedekt door je medemexicano's
Wie bepaalt dan dat cocaine en wiet in grote hoeveelheden illegaal moeten zijn?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft deze man de vrijheid om een lekker broodje naar zijn smaak uit te zoeken he? Beter kan een ander dat voor hem bepalen.
Sowieso knap dat ze konden zien dat het varkensfricandeau was. Het had ook kalf kunnen zijn. Misschien was het wel een broodje vitello tonato.quote:
De wet.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wie bepaalt dan dat cocaine en wiet in grote hoeveelheden illegaal moeten zijn?
Goeie vergelijking! Middelen die het gedrag en de gezondheid van mensen beinvloeden vs een broodjequote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Fricandeau vergelijken met drugs. Classy.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over illegaal hebben. Hele andere discussiequote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
ja, en die gelden niet in nederland.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En de Islam heeft ook wetten? Snap dat dan.
Er zitten hormonen en chemicaliën in vlees hoor. Wilde je niet wakker schrikken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie vergelijking! Middelen die het gedrag en de gezondheid van mensen beinvloeden vs een broodje.
En die gelden hier in Nederland? Voor mensen die niet islamitisch zijn?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De Islam is een achterhaald en idioot concept met een hoog sprookjesboek gehalte, snap dat dan. Die 'wetten' zijn dramatisch en dienen met elk mogelijk middel bestreden te worden. Elke moslim die zijn islamitische wetten zou willen toepassen op Nederland zou niet alleen gekruisigd en gestenigd moeten worden, maar ook nog eens heidens verbrand in het Vagevuur terecht moeten komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen neuk mee te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar verder willen moslims niet de wereld hun wetten opleggen etc, dat natuurlijk weer niet... slaap zacht..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die gelden hier in Nederland? Voor mensen die niet islamitisch zijn?
Zelfs met mexicanos!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Islam is een achterhaald en idioot concept met een hoog sprookjesboek gehalte, snap dat dan. Die 'wetten' zijn dramatisch en dienen met elk mogelijk middel bestreden te worden.
Oke verboden.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over illegaal hebben. Hele andere discussie
Dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar verder willen moslims niet de wereld hun wetten opleggen etc, dat natuurlijk weer niet... slaap zacht..
Dat ik het een klootzakkenstreek vind wat die gasten die man aangedaan hebben onder het mom van hun geloof.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:17 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Oke verboden.
Maar wat is je punt?
het is gewoon simpel, geloof wat je wil, hou het binnenshuis. Klaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk.
Maar je mag het niet hardop zeggen. Is kwetsend.
En anders worden er 2 moslims bij gehaald die het nooit uitgesproken hebben. Zo werkt bagatelliseren.
Goedpraten van de islamitische overheersing door moslims zelfquote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk.
Maar je mag het niet hardop zeggen. Is kwetsend.
En anders worden er 2 moslims bij gehaald die het nooit uitgesproken hebben. Zo werkt bagatelliseren.
Ja het is triest maar de zwakkeren zijn vaker het doelwit dan mensen die eruit zien als waardige tegenstanders.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg man, dan zouden ze wel een normaal iemand hebben uitgezocht, een bejaarde uitzoeken om te vechten?
Ras/geloof ach, wat maakt het allemaal uitquote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik haak af want jullie zijn te hard in je door rassenhaat blindgemaakte standpunten.
Geen harde gevoelens.
Islam is geen ras.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik haak af want jullie zijn te hard in je door rassenhaat blindgemaakte standpunten.
Geen harde gevoelens.
Ren maar lafjes weg ja, nog een overeenkomst met je broeders.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Geen harde gevoelens.
Zei de stumperd die meent dat die ouwe provoceerde...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Geen harde gevoelens.
Praat voor jezelfquote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Geen harde gevoelens.
Behalve als ze met een groep zijn...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ren maar lafjes weg ja, nog een overeenkomst met je broeders.
Ik ben niet bang voor de Islam...?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Een nogal racistische uitspraak zeg...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik ben geen Moslim en mijn familie komt uit Azië.
Daarnaast zijn niet alle Moslims gelijk.
Newsflash: je kan op meerdere manieren racistisch zijn dan door schelden.... snap je überhaupt iets van de definitie van het woord welke je in dit topic hebt aangehaald?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Maar wat er hier in dit topic wel gaande is, is wel racistisch.
Ik had geen racistische scheldwoorden gelezen in het nieuwsartikel.
Inderdaad. We zijn toch allemaal gelijk?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een nogal racistische uitspraak zeg...
Mexicano hoor je met pindasaus te eten. Nu moeten we je helaas bewusteloos slaan kankerhond.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:22 schreef Perrin het volgende:
Het aanstootgevende object:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar verdien je dan wel een KO voor. Is als oliebollen met mayo die combo.
.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar verdien je dan wel een KO voor. Is als oliebollen met mayo die combo.
Ik eet 'm met mayo, en het liefst uit de magnetron zodat ie lekker slap is.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mexicano hoor je met pindasaus te eten. Nu moeten we je helaas bewusteloos slaan kankerhond.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mexicano hoor je met pindasaus te eten. Nu moeten we je helaas bewusteloos slaan kankerhond.
Ja, je wijkt af van de burgertrutten-norm.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik eet 'm met mayo, en het liefst uit de magnetron zodat ie lekker slap is.
Ben ik de sjaak?
Ik bedoelde dat het probleem in dit geval aggressie is. Geloof heeft er hier niet zoveel mee te maken. Iemand die een bejaarde slaat is zo ver heen dat de aanleiding zo goed als willekeurig is.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de Islam...?
Als je hem maar niet naast me staat op te vreten want dat accepteren we niet hier.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben ik de sjaak?
ik zie Rutger vanavond met camera en mexicano bij Pownews zo de straat op gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef Perrin het volgende:
Haha, geenstijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)een_plaatje_van.html
Toon respect vieze zemelquote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben ik de sjaak?
Gewoon lekker binnenshuis houden die dingen. Wil je mexicano's eten? Prima, maar doe het lekker thuis en val er een ander niet mee lastig.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als je hem maar niet naast me staat op te vreten want dat accepteren we niet hier.
Oh, net als met allerlei andere uitingen bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon lekker binnenshuis houden die dingen. Wil je mexicano's eten? Prima, maar doe het lekker thuis en val er een ander niet mee lastig.
De kleding of de meneer?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
de dader eerst met een groep inelkaar trappen, vervolgens kleding afpakken en in de woestijn van afrika dumpen.
Idd, mexicano's zijn net als piemels, leuk dat je er 1 hebt maar hou hem binnenshuis en ram hem niet in de strot van kinderen!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon lekker binnenshuis houden die dingen. Wil je mexicano's eten? Prima, maar doe het lekker thuis en val er een ander niet mee lastig.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, mexicano's zijn net als piemels, leuk dat je er 1 hebt maar hou hem binnenshuis en ram hem niet in de strot van kinderen!
Kunnen we de daders niet opsluiten en megastallen en de varkens los rond laten lopen? Dat zou imo een hele verbetering zijn.quote:
Hier heb je wel een punt. Hebben wij zin aan mensen die als ze kip of rund kunnen eten kiezen voor varkensvlees?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |