We weten nu wel dat je het goed probeert te praten door er allerlei andere voorbeelden bij te halen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Tja, wat was de aanleiding om in Haren zo te keer te gaan ..? Mensen zijn gek! Wat zou de Marokkaanse of Turkse gemeenschap moeten toegeven?
Voel jij je ook verantwoordelijk voor wat in Haren gebeurde? Ik niet - ik zal dan ook niks toegeven.
Hoop dat je broodje lekker wasquote:Op woensdag 14 november 2012 11:26 schreef R3M1NL het volgende:
Ik moet er vandoor de lunch is voorbij --- mazzellls
Beter dan een oude man KO slaan omdat hij varkensvlees eet.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:25 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
En ja, zo is er altijd een reden om je keutel in te trekken en dan lekker stoer en anoniem op het internet de onderbuik te laten spreken.
Met varkensvlees zekerquote:Op woensdag 14 november 2012 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat je broodje lekker was
Verantwoordelijk niet, ik schaam me wel dat (Nlse) jongelui zoiets als Haren zien als een avondje lol trappen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Tja, wat was de aanleiding om in Haren zo te keer te gaan ..? Mensen zijn gek! Wat zou de Marokkaanse of Turkse gemeenschap moeten toegeven?
Voel jij je ook verantwoordelijk voor wat in Haren gebeurde? Ik niet - ik zal dan ook niks toegeven.
Ach je bent er zelf een dus je wet precies hoe het werktquote:Op woensdag 14 november 2012 11:25 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
En ja, zo is er altijd een reden om je keutel in te trekken en dan lekker stoer en anoniem op het internet de onderbuik te laten spreken.
Precies, de hond verdient niet beterquote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Die vent had het overigens wel over zichzelf afgeroepen met zijn kankervarkenskop en zijn broodje met kankermexicano. Die kankerouwe toonde niet het respect aan onze licht getinte medelanders die hun toebehoorde, dus dat hij in elkaar gemept werd is niet zo verwonderlijk. Dat mensen dat niet snappen.
Klopt natuurlijk wel. Het gebeurde in Rotterdam, daar zijn bijna alle supporters van die clubs asocialen. Hooligans! Hoe durf je uberhaupt een broodje mexicano te kopen daar!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Die vent had het overigens wel over zichzelf afgeroepen met zijn kankervarkenskop en zijn broodje met kankermexicano. Die kankerouwe toonde niet het respect aan onze licht getinte medelanders die hun toebehoorde, dus dat hij in elkaar gemept werd is niet zo verwonderlijk. Dat mensen dat niet snappen.
Volgende opdruk:quote:Op woensdag 14 november 2012 11:31 schreef mossad_agent het volgende:
Je mag het niet zeggen omdat het natuurlijk een incident is maar je zou ze toch wat aan willen doen he.
Ik stel voor dat we de daders een 'Fok steunt jullie' shirt opsturen, deze jongens worden vast al heel hun leven gepest.
[..]
Precies, de hond verdient niet beter, heb jij nog een leuk idee voor een tshirt?
Die Mexicano alleen al is een provocering van de bovenste plank. Dat iemand dat durft op te eten in het gezichtsveld van de islamitische medemens is gewoon een oorlogsverklaring. Die kankervarkenskop mag blij zijn dat ze hem niet onthoofd hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk wel. Het gebeurde in Rotterdam, daar zijn bijna alle supporters van die clubs asocialen. Hooligans! Hoe durf je uberhaupt een broodje mexicano te kopen daar!
Hulde aan de Mexicano's!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die Mexicano alleen al is een provocering van de bovenste plank. Dat iemand dat durft op te eten in het gezichtsveld van de islamitische medemens is gewoon een oorlogsverklaring. Die kankervarkenskop mag blij zijn dat ze hem niet onthoofd hebben
Wapentuig van de ongelovige honden die in Nederland wonen en erop uit zijn om onze islamitische medebroeders te provoceren!!!quote:
BadrHari kreeg in die broodjeszaak ook een Mexicano?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wapentuig van de ongelovige honden die in Nederland wonen en erop uit zijn om onze islamitische medebroeders te provoceren!!!
Badr kreeg geen respect, dat staat iig vast.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
BadrHari kreeg in die broodjeszaak ook een Mexicano?
Hij had een Kikastick moeten vreten die varkençkop - heerlijke kip en kalkoen met een knipoog naar kinderkanker!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wapentuig van de ongelovige honden die in Nederland wonen en erop uit zijn om onze islamitische medebroeders te provoceren!!!
Dan had hij nu iig het respect genoten.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij had een Kikastick moeten vreten die varkençkop - heerlijke kip en kalkoen met een knipoog naar kinderkanker!
En klappen gehad omdat zijn schoenveters niet naar het oosten bogen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan had hij nu iig het respect genoten.
Nee iemand met hersenletsel, dat zie je toch zoquote:Op woensdag 14 november 2012 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een varken die een broodje eet?
Als je je netjes aan de regels houdt van de nieuwe medelanders is er niks aan de hand hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan me de tijd nog herinneren dat het een zeldzaamheid was als je een allochtoon zag.
Toen was Nederland nog een fijn land.
Precies, men moet maar eens respect tonen voor die rifmenschen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je je netjes aan de regels houdt van de nieuwe medelanders is er niks aan de hand hoor.
Omdat ze iemand van hun eigen postuur of nog groter niet aandurven en al helemaal niet in hun uppie. Dus dan je maar uitleven op een zwakkere.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee iemand met hersenletsel, dat zie je toch zoHoofd is niet voor niks helemaal ingepakt.
Hoe haal je 't in je hoofd om zo'n oude man neer te slaan om niks ?????
Is dat van belang dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef Specularium het volgende:
Wat was de eindstand eigenlijk van die wedstrijd?
Idd, in een land waar dat gewoon echt niet kan!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat van belang dan?
Er zat iemand varkensvlees te eten, dáár gaat het om
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef Specularium het volgende:
Wat was de eindstand eigenlijk van die wedstrijd?
quote:Het duel tussen Neptunus-Schiebroek en Kocatepe heeft het einde niet gehaald. In de 89ste minuut braken er rond het veld ongeregeldheden tussen supporters. Stand op het moment van staken was 4-2 in het voordeel van Neptunus-Schiebroek.
Bron
quote:Het duel tussen de Mexicano's en FC Kapottesmoel eindigde in 0-1
Ik zal straks mijn hamkaas-tosti ook een beetje stiekem opeten. Wil niemand voor het hoofd stoten.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, in een land waar dat gewoon echt niet kan!
Heel verstandig, je weet gewoon bijv ook dat je niet naakt op straat mag lopen. Dit zijn nou eenmaal de regels van deze samenleving.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal straks mijn hamkaas-tosti ook een beetje stiekem opeten. Wil niemand voor het hoofd stoten.
Niet onder de kerstboom in Brussel he?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal straks mijn hamkaas-tosti ook een beetje stiekem opeten. Wil niemand voor het hoofd stoten.
Tegenwoordig heb je geen excuus nodig hoor. Je kan gewoon slaan... je wordt immers gedekt door je medemexicano'squote:Op woensdag 14 november 2012 11:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
Opgefokte 'supporter' die een excuus zocht om iemand te slaan
Ja maar bij een bepaald soort ras komt het allemaal iets vaker voor zeg maar.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
Waarom ontaardt dit in een rasdiscussie? Het ligt toch voor de hand dat er onder alle rassen rotte appels zitten?
Uhuh, het is heel normaal om iemand die een broodje eet in elkaar te slaan, dat is al sinds jaar en dag zo in nederland. heeft niets met bepaalde invloeden te maken, is onze cultuur.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
Waarom ontaardt dit in een rasdiscussie? Het ligt toch voor de hand dat er onder alle rassen rotte appels zitten?
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik vind jouw standpunten nogal racistisch overkomen, sorry.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, het is heel normaal om iemand die een broodje eet in elkaar te slaan, dat is al sinds jaar en dag zo in nederland. heeft niets met bepaalde invloeden te maken, is onze cultuur.
Oh, ga je me nu in elkaar slaan?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik vind jouw standpunten nogal racistisch overkomen, sorry.
* Frutsel popcorn mexicano paktquote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ga je me nu in elkaar slaan?.
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dit is toch sowieso racisme? Een moslim die een oude man neerslaat omdat hij varkensvlees eet? Of vind je dat geen racisme?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
racisme en vooroordelen etc kunnen maar van 1 kant komen, dat weet je toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit is toch sowieso racisme? Een moslim die een oude man neerslaat omdat hij varkensvlees eet? Of vind je dat geen racisme?
Kom jij dan ook bij iedere bericht over die Noor Breivik of die schutter te Denver je blanke medemens afkraken omdat dat slechte cultuur is?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom op. Die mensen zijn heel zielug enzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Als er hier iemand racistisch is waren het die twee mannen wel die het blijkbaar niet konden verdragen dat een man een broodje met varkensvlees at in hún land waar dat verboden is.
Oh wacht..
Hmm... ik gok 5 minuutjes. Dan zijn we bij Hitler aangekomen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Kom jij dan ook bij iedere bericht over die Noor Breivik of die schutter te Denver je blanke medemens afkraken omdat dat slechte cultuur is?
Wat voor stumper ben je als je lol beleeft aan het neerslaan van een bejaardequote:Op woensdag 14 november 2012 11:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat ze iemand van hun eigen postuur of nog groter niet aandurven en al helemaal niet in hun uppie. Dus dan je maar uitleven op een zwakkere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |