quote:Op woensdag 14 november 2012 10:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
En terecht. Er is teveel provocatie in de huidige samenleving. Mensen hebben het moeilijk genoeg dus dat moet er vanaf.
En twee, varkensvlees is milieu-technisch gezien onverantwoordelijk.
Ik denk dat bij jou een cursus over Islam ook geen kwaad kanquote:Op woensdag 14 november 2012 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
Die man is nog niet op islamcursus geweest. Beetje jammer.
Nee, dat lijkt op een non die een broodje gezond eet - lekker hollandschquote:Op woensdag 14 november 2012 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een varken die een broodje eet?
Het is een enkeling die het verpest voor de rest zekerquote:Op woensdag 14 november 2012 11:05 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Ik denk dat bij jou een cursus over Islam ook geen kwaad kan![]()
Dit is gewoon een eikel die ze voorgoed van de tribune moeten verwijderen.
Ham is varkensvlees dus dat lijkt me nietquote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt op een non die een broodje gezond eet - lekker hollandsch
Ja, want ik zie niet alle moslims in NL een probleem maken -- jij welquote:Op woensdag 14 november 2012 11:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het is een enkeling die het verpest voor de rest zeker
Wat loop jij nou dom te bazelen man, draai de rollen is om, jou op je bek slaan omdat je schaapie schaapie vlees eet?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:05 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Ik denk dat bij jou een cursus over Islam ook geen kwaad kan![]()
Dit is gewoon een eikel die ze voorgoed van de tribune moeten verwijderen.
Ze hebben een kort lontje, ze zijn snel beledigd en ze zijn respectloos tov andersdenkenden, althans de jongere generatie.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:08 schreef Sicstus het volgende:
Wat is er toch mis met die moslims...
De vent had hem ook op zijn bek geslagen om een andere reden - ruziemakers blijven redenen vinden om iemand op hun bek te slaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat loop jij nou dom te bazelen man, draai de rollen is om, jou op je bek slaan omdat je schaapie schaapie vlees eet?
Ga jij het ff goedpratenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:12 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
De vent had hem ook op zijn bek geslagen om een andere reden - ruziemakers blijven redenen vinden om iemand op hun bek te slaan.
Mwah...niet alleen jongeren hoor..quote:Op woensdag 14 november 2012 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze hebben een kort lontje, ze zijn snel beledigd en ze zijn respectloos tov andersdenkenden, althans de jongere generatie.
Aaah, en hiermee bedoel je natuurlijk de volledige jonge generatie moslims in NL ... dus niet alleen het tuig maar ook alle anderen die gewoon een baan hebben of studeren en hun leventje leiden zonder gezeik.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze hebben een kort lontje, ze zijn snel beledigd en ze zijn respectloos tov andersdenkenden, althans de jongere generatie.
Ik praat het niet goed - maar ik als iemand ruzie wilt maken dan zal hij elke reden aanpakken - nee, die vent moeten ze een ban-for-life geven.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ga jij het ff goedpraten
Er staat duidelijk dat de aanleiding dat broodje was.
Je kunt het nog dommer bedenken? Probeer maar, je kan hetquote:Op woensdag 14 november 2012 11:14 schreef JeMoeder het volgende:
Clubs met een niet-Nederlandse naam in Nederland zouden überhaupt verboden moeten worden, alleen al om het feit dat dit aanduidt dat er geen plek is voor Nederlanders in zo'n club.
Geen Nederlander wordt toch lid van Burlulululululululululululuuuuuuuspor of Al Bakalarasadar?
Zeker in de grote steden zijn er meer Turken en Marokkanen dan Nederlanders. Beetje hypocriet om te verplichten een Nederlandse naam aan te nemen denk je niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:14 schreef JeMoeder het volgende:
Clubs met een niet-Nederlandse naam in Nederland zouden überhaupt verboden moeten worden, alleen al om het feit dat dit aanduidt dat er geen plek is voor Nederlanders in zo'n club.
Geen Nederlander wordt toch lid van Burlulululululululululululuuuuuuuspor of Al Bakalarasadar?
Verbazingwekkkendquote:
Ja, weer een totaal losstaand incident, slechts een van de paar honderd per jaar, waar maken ze zich druk om elke keer.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:17 schreef Hetkapitaal het volgende:
Moslim rednecks dus? Goh weer zo'n stemmingmakende berichtgeving.
Het is gewoon de waarheid. Er zijn gewoon volledig allochtone clubs in Nederland, iets wat nou juist niet de bedoeling is. Juist tijdens sporten kan er goed geïntegreerd worden. Ik ga toch ook geen volledig Nederlandse club beginnen? Dan wordt ik meteen van racisme beticht.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:16 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Je kunt het nog dommer bedenken? Probeer maar, je kan het
Zoals elke Nederlander in dit soort situaties draait men het gezicht weg en doet men alsof men niets heeft gezien - de heldenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop dat er een stel andere supporters zagen dat deze lui een bejaarde KO slaan en ze vervolgens even flink hebben aangepakt. Wat een stel randdebielen.
Nee hoor, maar degenen die zich wél misdragen zorgen juist voor deze stempel. Verder zou de Marokkaanse en Turkse gemeenschap eens gewoon moeten toegeven dat dit zo is ipv schijnhelig te doen alsof het niet bestaat.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:14 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Aaah, en hiermee bedoel je natuurlijk de volledige jonge generatie moslims in NL ... dus niet alleen het tuig maar ook alle anderen die gewoon een baan hebben of studeren en hun leventje leiden zonder gezeik.
Er zijn genoeg incidenten per jaar aan te wijzen waar je elke groep op zou kunnen selecteren - hebben wij het over brandstichting, verduistering, verkrachting, moord, roof, etc kun je altijd wel een groep vinden die je kunt aanmerken, blanke mannen, polen, turken, etc.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, weer een totaal losstaand incident, slechts een van de paar honderd per jaar, waar maken ze zich druk om elke keer.
Wat ga je alleen doen tegen een gewelddadige groep Turken en marokkanen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Zoals elke Nederlander in dit soort situaties draait men het gezicht weg en doet men alsof men niets heeft gezien - de helden
Genoeg mensen die voor een publiek in elkaar zijn geslagen zonder dat iemand een vinger uitsteekt om te helpen.
Jammer maar waar.
Tja, wat was de aanleiding om in Haren zo te keer te gaan ..? Mensen zijn gek! Wat zou de Marokkaanse of Turkse gemeenschap moeten toegeven?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor, maar degenen die zich wél misdragen zorgen juist voor deze stempel. Verder zou de Marokkaanse en Turkse gemeenschap eens gewoon moeten toegeven dat dit zo is ipv schijnhelig doen alsof het niet bestaat.
Verder vraag ik me af watvoor aanleiding naar jouw inziens deze man had gegeven? En al zou die man een scheef woord hebben gegeven dan ga je als jonge vent zijnde niet een bejaarde man in elkaar rossen. Kom op zeg.
En ja, zo is er altijd een reden om je keutel in te trekken en dan lekker stoer en anoniem op het internet de onderbuik te laten spreken.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat ga je alleen doen tegen een gewelddadige groep Turken en marokkanen dan?
Ik zou die kerel ook best willen aanvallen maar dan slaan zijn matties je tot appelmoes. Daarom noemen ze het ook islamieten ze komen nooit alleen vechten. Of ze nemen leuk messen mee naar een vuistgevecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |