Het ging om Turken, voor de verandering.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef freeeman het volgende:
[..]
marokkanen stijl, je weetz.
erg laf volk, hebben totaal geen eer en trots.
Nee, die moet zijn mond houden en geen varkensvlees meer eten in de buurt van mensen die daar niet tegen kunnen. Want een ander in zijn geloof beledigen is erger dan iemand van achteren neerslaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wederom is het allemaal de schuld van de nederlander, die moet maar niet het gore lef hebben om achteraf te melden waarom hij in elkaar is geslagen natuurlijk.
Dat de daad komt uit pure "jij bent anders dan ik, kuthollander" is bijzaak, daar moet je niet teveel naar kijken, dan krijg je splitsingen in de samenleving. Om dat te voorkomen mag je af en toe best een bejaarde zijn kop splitsen, dat dan weer wel.
Zoiets ja, je mag allemaal best mensen in elkaarslaan, maar achteraf zeggen wie het deed is slecht voor de samenlevingquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die moet zijn mond houden en geen varkensvlees meer eten in de buurt van mensen die daar niet tegen kunnen. Want een ander in zijn geloof beledigen is erger dan iemand van achteren neerslaan.
Blaartrekkend is hetquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, je mag allemaal best mensen in elkaarslaan, maar achteraf zeggen wie het deed is slecht voor de samenleving.
Zo moederneukend krom altijd.
ja misschien moeten we een marokkaan van achteren neerslaan om wraak te nemen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, het zelfmeelij-uurtje is weer begonnen.
Ja, dat is het idd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, het zelfmeelij-uurtje is weer begonnen.
Dat zeg ik toch helemaal niet man. Haha, de tering zeg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is het idd.
Oh nee, het is meer dat ik het echt erg lullig vind voor iemand van 72 om van achteren neegeslagen te worden, maae goed, jij vindt dat natuurlijk gewoon zijn eigen stomme kutschuld. snap ik.
Zoiets?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef Specularium het volgende:
Hoe zou een mexicano sjaaltje eruit zien?
Moet ik dat alweer doen? Pffft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:54 schreef freeeman het volgende:
[..]
ja misschien moeten we een marokkaan van achteren neerslaan om wraak te nemen.
De aangifte is 4 pagina's lang, dus er zal ongetwijfeld meer zijn voorgevallen. Ergens dus goed dat Wilders Kamervragen heeft gesteld (ook al hoort dit eigenlijk niet in de Tweede Kamer thuis), zodat we over 3 à 6 weken meer zullen weten. (Kamerstuknummer is 2012Z19417, d.d. 15-11-2012.)quote:Ik vraag me echt serieus af of dat broodje de werkelijke reden was van de (verder overigens zeer trieste) gebeurtenis.
Doei doeiquote:Op zondag 18 november 2012 18:05 schreef El_Matador het volgende:
Kankerturken met varkenskoppen en apengedrag.
What's new in het amateur-voetbal...
Que?quote:
Hehehe, en dan heeft onze internepjournalist het bij binnenkomst hier direct weer over het "wij-tegen-zij-"denken"". Geeft maar eens mooi aan waar precies de prio's van het "weldenkende" kamp liggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet man. Haha, de tering zeg.
Vind het gewoon vermakelijk dat jullie weer beginnen te janken dat de nationaliteit van de dader niet genoemd zou mogen worden. Het enige wat ik daar op kan zeggen: de jaren negentig belden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |