Dat weten we niet. Maar wat er hier in dit topic wel gaande is, is wel racistisch.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag is? Waren die vrome menschen racistisch toen ze die bejaarde man aan gort sloegen om een broodje varkensvlees?
Mensen van het type dat dit afgelopen weekend uitgehaald hebben vinden Nederlands praten al een provocatie...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal!
Maar als je verdomme al geprovoceerd bent door wat een ander eet houdt het een beetje op he?s
Buiten dat... beetje laat he?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal!
Maar als je verdomme al geprovoceerd bent door wat een ander eet houdt het een beetje op he?s
Als je dit provocatie noemt zou ik maar eens nadenken over emigratie.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Provocatie (niet strafbaar) gevolgd door zinloos geweld?
Als ik jouw vraag ook mag beantwoorden: ja ik denk het wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag is? Waren die vrome menschen racistisch toen ze die bejaarde man aan gort sloegen om een broodje varkensvlees?
ga toch weg man, dan zouden ze wel een normaal iemand hebben uitgezocht, een bejaarde uitzoeken om te vechten?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Als ik jouw vraag ook mag beantwoorden: ja ik denk het wel.
Maar ik denk dat deze klootzak(ken) gewoon een excuus zochten om klappen uit te delen. Je hoeft dus niet bang te zijn voor de oprukkende islam.
Dat dus. Tis gewoon een trolletje of een dom persoon. Provocatie, ik zou er nog om kunnen lachen ware het niet dat het te triest voor woorden is.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef 3-voud het volgende:
Enfin... een moslimbroeder die beweerd dat die ouwe geprovoceerd heeft is de discussie niet waard.
Ik hoop dat de rest dat ook inziet.
Het wordt tijd dat de varkens in opstand komen. Die worden me toch een partij beledigd de laatste jaren. Zelfs hun heerlijke fricandeau is niet goed genoeg meerquote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Als ik jouw vraag ook mag beantwoorden: ja ik denk het wel.
Maar ik denk dat deze klootzak(ken) gewoon een excuus zochten om klappen uit te delen. Je hoeft dus niet bang te zijn voor de oprukkende islam.
Past wel in die cultuur hoor, met zijn allen een weerloos persoon (oude man, verkrachte vrouw, homo) aanvallen. Zijn daderomschrijving is dus wel juistquote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg man, dan zouden ze wel een normaal iemand hebben uitgezocht, een bejaarde uitzoeken om te vechten?
Ik ben geen Moslim en mijn familie komt uit Azië.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vraag dat aan je moslimbroeders die mensen neerslaan die een broodje fricandeau eten.
Waarom geloven die mensen in Allah, had ook Boeddha of gewoon niets kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Waarom eet zo'n vent dan ook varkensvlees? Hij had ook rund kunnen nemen, of kip.
Je vergeet het vervolg:quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Past wel in die cultuur hoor, met zijn allen een weerloos persoon (oude man, verkrachte vrouw, homo) aanvallen. Zijn daderomschrijving is dus wel juist
Ja, waarom heeft deze man de vrijheid om een lekker broodje naar zijn smaak uit te zoeken he? Beter kan een ander dat voor hem bepalen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Waarom eet zo'n vent dan ook varkensvlees? Hij had ook rund kunnen nemen, of kip.
De zogenaamde bank-moslimsquote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je vergeet het vervolg:
... om daarna met zijn allen elkaar de hand boven het hoofd te houden met uiterst kromme uitspraken en stellingen.
Pure provocatie inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik zie de de toegevoegde waarde van een mexicano niet eigenlijk. Het gaan slaan gebeurt helaas overal wel, en de aanleiding is eigenlijk niks bijzonders.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je geen excuus nodig hoor. Je kan gewoon slaan... je wordt immers gedekt door je medemexicano's
Wie bepaalt dan dat cocaine en wiet in grote hoeveelheden illegaal moeten zijn?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft deze man de vrijheid om een lekker broodje naar zijn smaak uit te zoeken he? Beter kan een ander dat voor hem bepalen.
Sowieso knap dat ze konden zien dat het varkensfricandeau was. Het had ook kalf kunnen zijn. Misschien was het wel een broodje vitello tonato.quote:
De wet.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wie bepaalt dan dat cocaine en wiet in grote hoeveelheden illegaal moeten zijn?
Goeie vergelijking! Middelen die het gedrag en de gezondheid van mensen beinvloeden vs een broodjequote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wie bepaalt dan dat cocaine en wiet in grote hoeveelheden illegaal moeten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |