Fricandeau vergelijken met drugs. Classy.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wie bepaalt dan dat cocaine en wiet in grote hoeveelheden illegaal moeten zijn?
Laten we het maar niet over illegaal hebben. Hele andere discussiequote:Op woensdag 14 november 2012 12:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wie bepaalt dan dat cocaine en wiet in grote hoeveelheden illegaal moeten zijn?
ja, en die gelden niet in nederland.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En de Islam heeft ook wetten? Snap dat dan.
Er zitten hormonen en chemicaliën in vlees hoor. Wilde je niet wakker schrikken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie vergelijking! Middelen die het gedrag en de gezondheid van mensen beinvloeden vs een broodje.
En die gelden hier in Nederland? Voor mensen die niet islamitisch zijn?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De Islam is een achterhaald en idioot concept met een hoog sprookjesboek gehalte, snap dat dan. Die 'wetten' zijn dramatisch en dienen met elk mogelijk middel bestreden te worden. Elke moslim die zijn islamitische wetten zou willen toepassen op Nederland zou niet alleen gekruisigd en gestenigd moeten worden, maar ook nog eens heidens verbrand in het Vagevuur terecht moeten komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen neuk mee te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar verder willen moslims niet de wereld hun wetten opleggen etc, dat natuurlijk weer niet... slaap zacht..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die gelden hier in Nederland? Voor mensen die niet islamitisch zijn?
Zelfs met mexicanos!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Islam is een achterhaald en idioot concept met een hoog sprookjesboek gehalte, snap dat dan. Die 'wetten' zijn dramatisch en dienen met elk mogelijk middel bestreden te worden.
Oke verboden.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over illegaal hebben. Hele andere discussie
Dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar verder willen moslims niet de wereld hun wetten opleggen etc, dat natuurlijk weer niet... slaap zacht..
Dat ik het een klootzakkenstreek vind wat die gasten die man aangedaan hebben onder het mom van hun geloof.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:17 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Oke verboden.
Maar wat is je punt?
het is gewoon simpel, geloof wat je wil, hou het binnenshuis. Klaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk.
Maar je mag het niet hardop zeggen. Is kwetsend.
En anders worden er 2 moslims bij gehaald die het nooit uitgesproken hebben. Zo werkt bagatelliseren.
Goedpraten van de islamitische overheersing door moslims zelfquote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk.
Maar je mag het niet hardop zeggen. Is kwetsend.
En anders worden er 2 moslims bij gehaald die het nooit uitgesproken hebben. Zo werkt bagatelliseren.
Ja het is triest maar de zwakkeren zijn vaker het doelwit dan mensen die eruit zien als waardige tegenstanders.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg man, dan zouden ze wel een normaal iemand hebben uitgezocht, een bejaarde uitzoeken om te vechten?
Ras/geloof ach, wat maakt het allemaal uitquote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik haak af want jullie zijn te hard in je door rassenhaat blindgemaakte standpunten.
Geen harde gevoelens.
Islam is geen ras.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik haak af want jullie zijn te hard in je door rassenhaat blindgemaakte standpunten.
Geen harde gevoelens.
Ren maar lafjes weg ja, nog een overeenkomst met je broeders.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Geen harde gevoelens.
Zei de stumperd die meent dat die ouwe provoceerde...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Geen harde gevoelens.
Praat voor jezelfquote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
Geen harde gevoelens.
Behalve als ze met een groep zijn...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ren maar lafjes weg ja, nog een overeenkomst met je broeders.
Ik ben niet bang voor de Islam...?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Als ik jouw vraag ook mag beantwoorden: ja ik denk het wel.
Maar ik denk dat deze klootzak(ken) gewoon een excuus zochten om klappen uit te delen. Je hoeft dus niet bang te zijn voor de oprukkende islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |