Nu wel trouwensquote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef bork het volgende:
[..]
Niet volgens hafas toen ik het de laatste keer probeerde.
Zo ruk dat de nieuwe hafas nog niet te downloaden is maar het oude linkje al wel weggehaald is...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef bork het volgende:
[..]
Nu wel trouwensmaar wel met de metro, die werd een paar weken geleden nog niet aangegeven
veiligheidsregime is er veel hoger.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
veel vaker dan alle andere spoortunnels bij elkaar. Ra ra hoe kan dat?
Zo moeten gewoon weer die klassieke plees installeren; dat bevochtigd zon tunel weer over de hele lengte een bietje...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:30 schreef b2py het volgende:
[..]
veiligheidsregime is er veel hoger.
Overigens waren het vastgelopen remmen vandaag..
ja en als ik 's nachts door de tunnel wandel voor inspectie of onderhoud mag ik zeker door de schijt gaan wandelen?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zo moeten gewoon weer die klassieke plees installeren; dat bevochtigd zon tunel weer over de hele lengte een bietje...[ afbeelding ]
Lieslaarzen?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef b2py het volgende:
[..]
ja en als ik 's nachts door de tunnel wandel voor inspectie of onderhoud mag ik zeker door de schijt gaan wandelen?
Vooruit alleen urinoirs dan...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef b2py het volgende:
[..]
ja en als ik 's nachts door de tunnel wandel voor inspectie of onderhoud mag ik zeker door de schijt gaan wandelen?
Ach het gros van de treinen nu heeft nog gewoon een gat, zoveel verschil maken die paar bioreactors nu ook weer niet. Dus je bent het al gewend.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef b2py het volgende:
[..]
ja en als ik 's nachts door de tunnel wandel voor inspectie of onderhoud mag ik zeker door de schijt gaan wandelen?
Er zijn ook veel buslijnen naar Schiphol, waaronder HOV-buslijnen die zeer geregeld rijden (bv. vanaf Haarlem).quote:Op donderdag 15 november 2012 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
2 december willen we naar Schiphol. We denken er nu over om een dagje eerder te gaan en een hotel op Schiphol/in Amsterdam te pakken. Met al die storingen en alles
Hangt er vanaf, als je het rioolonderhoud werkt bent, of voor een spooraannemer werkt blijkbaar wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef b2py het volgende:
[..]
nee, gewoon niet. Jij loopt toch ook niet door de schijt op je werk?
Zeg dat maar eens tegen ze, verklaren ze je voor gekquote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
B2py zijn collega's zijn ook gemaakt voor een kantoorbaantje
Misschien komt daar in de toekomst de Thalys nog bij?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
Zo gaat de knoop Zwolle er vanaf 9 december dus op de schermen uit zien:
quote:Als het aan Overijsselse Statenlid Dick Buursink (PvdA) ligt, gaat de Thalys naar Zwolle rijden. Dat meldt Omroep Flevoland.
Buursink vindt dat nu de Hanzelijn tussen Overijssel en Flevoland binnenkort opengaat, de supersnelle trein naar Parijs best over dat traject kan rijden. Zo zouden mensen uit Zwolle binnen 4 uur in de Franse hoofdstad kunnen zijn.
De Hanzelijn is geschikt voor treinen die 200 kilometer per uur kunnen rijden, maar de NS heeft het materieel daar nog niet voor. De Thalys is de beste optie volgens Buursink om toch een snelle verbinding op te zetten. Die zou dan niet stoppen in Flevoland, want dat kost te veel tijd.
Wel Hogesnelheidsluchtfietserij toch minstens vriendquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is politieke luchtfietserij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |