Ik heb me altijd al afgevraagd waarom Weesp uberhaubt een station heeftquote:Op donderdag 15 november 2012 16:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Een project om op termijn het aantal treinen tussen Schiphol en Almere naar 12 per uur te brengen. (6 IC's, 6 sprinter.)
Voor de middenfase van dat project loopt nu de discussie over het wel of niet stoppen in Weesp met intercity's.
Zelfde verhaal met Lage Zwaluwequote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef Duvel het volgende:
Zie ook station Duivendrecht, 5000 inwoners en een joekel van een station.
Tsja, dat ook wat anders gelopen dan ooit de planning was geloof ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef Duvel het volgende:
Zie ook station Duivendrecht, 5000 inwoners en een joekel van een station.
mja, tot de Utrechtboog er was had het een belangrijke functiequote:Op donderdag 15 november 2012 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dat ook wat anders gelopen dan ooit de planning was geloof ik.
Sinds wanneer rijdt er een metro naar Breukelen?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:41 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Er had een kantorengebied naast het station moeten komen. Ouder Amstel had daar geen zin in, en de Gemeente Amsterdam vond de golfbaan wel mooi omdat ze dan een argument hadden om bij Bijlmer te ontwikkelen. Samen met de Utrechtboog is Duivendrecht alleen nog een overstapmachine voor reizigers uit Flevoland, 't Gooi, Oost en Noord Nederland om naar Amstel en de Bijlmer te komen.
Wat ik overigens wel schraal vind is dat conducteurs daar altijd de overstappen naar Amsterdam CS en Breukelen omroepen maar vergeten dat er zoiets als de metro bestaat. Eilandjesdenken heet dat toch?
Alleen aan jezelf denken noem ik dat. Is in Parijs ook. Je vanuit kan Nederland met een treinverbinding niet de overstap halen naar Hendaye. Je moet dan van Gare du Nord naar Gare Montparnasse dat kan niet met de trein met de metro wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:41 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Er had een kantorengebied naast het station moeten komen. Ouder Amstel had daar geen zin in, en de Gemeente Amsterdam vond de golfbaan wel mooi omdat ze dan een argument hadden om bij Bijlmer te ontwikkelen. Samen met de Utrechtboog is Duivendrecht alleen nog een overstapmachine voor reizigers uit Flevoland, 't Gooi, Oost en Noord Nederland om naar Amstel en de Bijlmer te komen.
Wat ik overigens wel schraal vind is dat conducteurs daar altijd de overstappen naar Amsterdam CS en Breukelen omroepen maar vergeten dat er zoiets als de metro bestaat. Eilandjesdenken heet dat toch?
Dat kan wel, je neemt RER B naar Saint Michel, dan de RER C naar Versailles Chantiers en vervolgens lijn Nquote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef bork het volgende:
[..]
Alleen aan jezelf denken noem ik dat. Is in Parijs ook. Je vanuit kan Nederland met een treinverbinding niet de overstap halen naar Hendaye. Je moet dan van Gare du Nord naar Gare Montparnasse dat kan niet met de trein met de metro wel.
Niet volgens hafas toen ik het de laatste keer probeerde.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat kan wel, je neemt RER B naar Saint Michel, dan de RER C naar Versailles Chantiers en vervolgens lijn N
http://juniorcity.net/art(...)n_transilien_idf.gifquote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef bork het volgende:
[..]
Niet volgens hafas toen ik het de laatste keer probeerde.
Nu wel trouwensquote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef bork het volgende:
[..]
Niet volgens hafas toen ik het de laatste keer probeerde.
Zo ruk dat de nieuwe hafas nog niet te downloaden is maar het oude linkje al wel weggehaald is...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef bork het volgende:
[..]
Nu wel trouwensmaar wel met de metro, die werd een paar weken geleden nog niet aangegeven
veiligheidsregime is er veel hoger.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
veel vaker dan alle andere spoortunnels bij elkaar. Ra ra hoe kan dat?
Zo moeten gewoon weer die klassieke plees installeren; dat bevochtigd zon tunel weer over de hele lengte een bietje...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:30 schreef b2py het volgende:
[..]
veiligheidsregime is er veel hoger.
Overigens waren het vastgelopen remmen vandaag..
ja en als ik 's nachts door de tunnel wandel voor inspectie of onderhoud mag ik zeker door de schijt gaan wandelen?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zo moeten gewoon weer die klassieke plees installeren; dat bevochtigd zon tunel weer over de hele lengte een bietje...[ afbeelding ]
Lieslaarzen?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef b2py het volgende:
[..]
ja en als ik 's nachts door de tunnel wandel voor inspectie of onderhoud mag ik zeker door de schijt gaan wandelen?
Vooruit alleen urinoirs dan...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef b2py het volgende:
[..]
ja en als ik 's nachts door de tunnel wandel voor inspectie of onderhoud mag ik zeker door de schijt gaan wandelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |