Laten we dan maar eens wat aan het geschiedenisonderwijs gaan doen in Nederlandquote:Op donderdag 15 november 2012 10:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik quote een tiener in de Plan V: "Wauw, komt deze trein nog uit de oorlog?".
Voor de reguliere reiziger kan het niets schelen wat er rijdt, áls er maar wat rijdt. Als er iets nieuws komt te rijden hoor je ze wel, dan is de meest gehoorde klacht dat de treinen te vol zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Maar dat is inderdaad vooral online, de reguliere reiziger hoor je er niet echt over. Totdat er iets nieuws rijdt.
Uit de oorlog.... Zaten er kogelgaten in dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik quote een tiener in de Plan V: "Wauw, komt deze trein nog uit de oorlog?".
De jeugd van tegenwoordig heeft geen besef meer van het verstrijken van tijd. Voor hen is "de oorlog" zo'n beetje waar de wereld begonnen is. De overtreffende trap van "heel lang geleden". Triest, maar waar.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Uit de oorlog.... Zaten er kogelgaten in dan?
mja, op zich hebben ze nog gelijk ook, want het was de Koude Oorlog die op dat moment gaande wasquote:Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we dan maar eens wat aan het geschiedenisonderwijs gaan doen in Nederland
Leuk.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:31 schreef dennistd het volgende:
Hierbij wat foto's van afgelopen vrijdag, toen ik als één van de prijswinnaars van de Spot de Trein-wedstrijd van Arriva een rondleiding kreeg door de nieuwe werkplaats in Zutphen:
[ Flickr Photoset ]
Die dingen zitten voor geen meter, 2e klasse in een Plan V. Veels te rechtop.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de luxe verstelbare bankjes van Plan V
Wat had je dan gedacht? Dat ze 't volledig hadden geautomatiseerd?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gaat over een ketelrevisie in hoofdwerkplaats Tilburg. Echt heeel veel handwerk
twitter:NS_online twitterde op donderdag 15-11-2012 om 14:17:30Van en naar Schiphol: geen treinen door beperkingen op last van de brandweer. http://t.co/z23egl7C #shl reageer retweet
Jezus, 11 keer per maand is gewoon niet vreemd bij schiphol.. Snap niet dat er continu storingen zijn.. :Squote:Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef Monopoly het volgende:
twitter:NS_online twitterde op donderdag 15-11-2012 om 14:17:30Van en naar Schiphol: geen treinen door beperkingen op last van de brandweer. http://t.co/z23egl7C #shl reageer retweet
Wordt die tunnel wel eens schoongemaakt? Of wordt daar tegenwoordig op bezuinigd? Minder schoonmaken => meer rotzooi. Als je dan hoopjes met een beetje vettig en droog vuil hebt liggen, dan is een klein vonkje voldoende om de zaak een beetje te laten smeulen. De afgelopen periode is het natuurlijk wel enorm veel raak.quote:
Werkzaamheden SAAL.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Misschien gaan ze daarom dit weekend ook wel grondig aan het werk daar in de tunnel? Er rijden in elk geval geen treinen maar bussen van/naar Schiphol..
SAAL?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |