Ach het gros van de treinen nu heeft nog gewoon een gat, zoveel verschil maken die paar bioreactors nu ook weer niet. Dus je bent het al gewend.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef b2py het volgende:
[..]
ja en als ik 's nachts door de tunnel wandel voor inspectie of onderhoud mag ik zeker door de schijt gaan wandelen?
Er zijn ook veel buslijnen naar Schiphol, waaronder HOV-buslijnen die zeer geregeld rijden (bv. vanaf Haarlem).quote:Op donderdag 15 november 2012 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
2 december willen we naar Schiphol. We denken er nu over om een dagje eerder te gaan en een hotel op Schiphol/in Amsterdam te pakken. Met al die storingen en alles
Hangt er vanaf, als je het rioolonderhoud werkt bent, of voor een spooraannemer werkt blijkbaar wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef b2py het volgende:
[..]
nee, gewoon niet. Jij loopt toch ook niet door de schijt op je werk?
Zeg dat maar eens tegen ze, verklaren ze je voor gekquote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
B2py zijn collega's zijn ook gemaakt voor een kantoorbaantje
Misschien komt daar in de toekomst de Thalys nog bij?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
Zo gaat de knoop Zwolle er vanaf 9 december dus op de schermen uit zien:
quote:Als het aan Overijsselse Statenlid Dick Buursink (PvdA) ligt, gaat de Thalys naar Zwolle rijden. Dat meldt Omroep Flevoland.
Buursink vindt dat nu de Hanzelijn tussen Overijssel en Flevoland binnenkort opengaat, de supersnelle trein naar Parijs best over dat traject kan rijden. Zo zouden mensen uit Zwolle binnen 4 uur in de Franse hoofdstad kunnen zijn.
De Hanzelijn is geschikt voor treinen die 200 kilometer per uur kunnen rijden, maar de NS heeft het materieel daar nog niet voor. De Thalys is de beste optie volgens Buursink om toch een snelle verbinding op te zetten. Die zou dan niet stoppen in Flevoland, want dat kost te veel tijd.
Wel Hogesnelheidsluchtfietserij toch minstens vriendquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is politieke luchtfietserij
voor deze keer danquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
1 minuut en 8 seconden, is dat een record?
Links van de fotograaf is het grote bord en de tunnel naar de sporenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef bork het volgende:
[..]
voor deze keer danGoed gedaan hoor, ik kende Hamm niet erg verrassend moet ik zeggen, ik vraag me wel af waar de preekstoel staat
.
fraai hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Links van de fotograaf is het grote bord en de tunnel naar de sporen
[ afbeelding ]
Uit mijn hoofd Rheinland-Pfalz. Stimmtquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
In welke deelstaat is die tweede? Ik denk BaWü of Bayern?
Nou het zal wel, ik zit me helemaal kleurenblind te googlenquote:
"Kies maar zelf in welke sporthal je op een stretcher de nacht wilt doorbrengen"quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:30 schreef James1988 het volgende: "Reis naar Dordrecht en stap daar over op de allerlaatste sprinter naar Breda, daar wordt verder voor je gezorgd."
NS moet het regelen, en is dit een vrij normale gang van zaken. Daarbij, die laatste Sprinter gaat na Breda door naar Roosendaal leeg. Ditmaal dus met reizigers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:30 schreef James1988 het volgende:
Reizigers voor Etten-Leur (alle 2) konden in de sprinter blijven zitten.
Komt daar een tijdelijk perron voor dieseltjes of zo? Of misschien een serviceperron voor Arriva?quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:00 schreef MTL het volgende:
Iemand toevallig een idee van de plannen rond Zutphen? Ze zijn nu naast het station rails aan het slopen (waar vroeger de dieselpomp stond, aan de kant van de oude Struktonwerkplaats).
Ik heb ooit gehoord dat ze daar een extra perron willen aanleggen, of is dat alweer van de baan en komt daar nu iets anders?
quote:station voorzijde is verplaatst naar de achterzijde van het station.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:38 schreef James1988 het volgende:
Het blijft geweldig... bij station Delft is er een bushalte die heet "station Delft voorzijde". Nu zijn ze in Delft al een tijdje aan het verbouwen, en dat heeft dus ook gevolgen voor het OV. 9292 schrijft over "station Delft voorzijde":
[..]
Fucking rednecks leren het ook nooitquote:137 Teletekst vr 16 nov
Kort nieuws buitenland
` Bij een ongeluk tijdens een parade
van legerveteranen in Midland,Texas,
zijn vier mensen omgekomen.Zestien
deelnemers raakten gewond.De oplegger
waarop de veteranen en hun echtgenotes
zaten,werd op een spoorwegovergang
geramd door een goederentrein.De parade
was georganiseerd om mensen te eren die
in het leger gewond zijn geraakt.
volgende nieuws weer&verkeer sport
doen ze goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fucking rednecks leren het ook nooit
Dat is dus gerust 5 a 10 minuten lopen hehquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:38 schreef James1988 het volgende:
Het blijft geweldig... bij station Delft is er een bushalte die heet "station Delft voorzijde". Nu zijn ze in Delft al een tijdje aan het verbouwen, en dat heeft dus ook gevolgen voor het OV. 9292 schrijft over "station Delft voorzijde":
[..]
Maar gelukkig is het maar een tijdelijke situatiequote:Op vrijdag 16 november 2012 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is dus gerust 5 a 10 minuten lopen hehEr vanuit gaande dat je geen moeite hebt met traplopen, anders is het uberhaupt niet te belopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |