SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Maken wij toch niet meer meequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar je weet dat de volgende generatie dan wel verkloot is daardoor.
Jaja. Het is gewoon een complot!!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
sorry. Was nog revanche op Bietsj.
Sorry lief.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja. Het is gewoon een complot!!!
Doe een foto van jouquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van man.
Maar is wel een leuke meidquote:
Vertelquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meh.
Donderdag heb ik een "date", omfg.
Word gezelligquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met D wordt het niks.
Dus ga nu donderdagavond Amsterdam in wat drinken met een jongen
Aww jammerquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met D wordt het niks.
Dus ga nu donderdagavond Amsterdam in wat drinken met een jongen
Altijd zeggen dat ik wat liever moet doen, doe ik het krijg ik telkens 'klef' of 'slijmbal' naar mijn hoofd.quote:
We zijn nog wel vrienden hoorquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We zijn nog wel vrienden hoor![]()
En nouja, geen idee, doe maar wat, beter dan zielig thuis zitten
Je moet niet te opdringerig worden, dat kan meisjes gaan irriterenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd zeggen dat ik wat liever moet doen, doe ik het krijg ik telkens 'klef' of 'slijmbal' naar mijn hoofd.
Vrouwenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd zeggen dat ik wat liever moet doen, doe ik het krijg ik telkens 'klef' of 'slijmbal' naar mijn hoofd.
je snapt er niets van manquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je moet niet te opdringerig worden, dat kan meisjes gaan irriteren
hard to get spelen. Jwz.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je moet niet te opdringerig worden, dat kan meisjes gaan irriteren
ja daar ben je wel erg goed in, ga niet opgeven thoughquote:
Het probleem is dat ik nog wel is buiten komquote:
maar dat heeft niets met mij of hypo te makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik nog wel is buiten kom
NEE JIJ.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja daar ben je wel erg goed in, ga niet opgeven though
ik was een keer in arnhem in zo'n pandjeshuis de schatkist ofzo en hoorde een paar turken daar praten over beef of wapens en hou je laag enzoquote:
oh dus ik kom niet buiten wil je zeggen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar dat heeft niets met mij of hypo te maken
Jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig
Ja dat is wel zo weer heh
Turken nemen Arnhem over abiquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik was een keer in arnhem in zo'n pandjeshuis de schatkist ofzo en hoorde een paar turken daar praten over beef of wapens en hou je laag enzo
ken je dat pandjeshuis ja?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Turken nemen Arnhem over abi
ik ben hard to get?quote:
ik bedoel meer met die opmerking zelfquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh dus ik kom niet buiten wil je zeggen?
ik zal hard to get spelen okokquote:
ik vond het al zo vreemdquote:
Noh man is het in presikhaaf of andere stadsdeel? Ben momenteel all day in Edequote:
Waarom zeg je het dan?quote:
quote:
wat?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hard to get spelen is een lifestyle(
)
Je bent vandaag al de tweede FOK!ker die dat dankzij mij zegt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
ik ga wel weer terug naar homo zijn, vrouwen zijn te moeilijk
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bent vandaag al de tweede FOK!ker die dat dankzij mij zegt.
Godverdomme
klopt a sahquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ede alleen maar marokkanen man..........
Is niet moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er gewoon niet goed inAls ik het doe is het per ongeluk.
Ik doe het onbewust heel erg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er gewoon niet goed inAls ik het doe is het per ongeluk.
Ik kan met beide opschieten abiquote:
Ja soms best welquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik doe het onbewust heel erg.
En dan uiteindelijk alsnog afhaken.
Ik ben stom.
Die Amoeba weer hehquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Amoeba ook al.
"Ik snap je niet meer. Ik word homo. Vrouwen zijn te moeilijk."
Ik doe het eigenlijk alleen bij jongens waarvan ik denk "dit wordt waarschijnlijk toch niks"quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik doe het onbewust heel erg.
En dan uiteindelijk alsnog afhaken.
Ik ben stom.
Dan hoeft het niet, maar je vind het wel leuk als mannen naar je kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vind? Voor mij wel
Weet ik niet. Niet doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Friendzonen doe ik ook heel erg.
En dan achteraf spijt krijgen.
Mannen laten het nooit duidelijk merken als ze serieuze interesse hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oneens.
Vrouwen zijn te moeilijk.
Oh nee dan ben ik gewoon een kutwijf tegen ze. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk alleen bij jongens waarvan ik denk "dit wordt waarschijnlijk toch niks"
Nouuuuuuuquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mannen laten het nooit duidelijk merken als ze serieuze interesse hebben
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Friendzonen doe ik ook heel erg.
En dan achteraf spijt krijgen.
Daar ben ik dan weer te aardig voor waardoor ik ze valse hoop geefquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh nee dan ben ik gewoon een kutwijf tegen ze. Zo ben ik dan wel weer.
Alle mensen zijn gewoon raar en ingewikkeld, true story.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mannen laten het nooit duidelijk merken als ze serieuze interesse hebben
Wat moet je fobo lurker?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
Vrouwen vinden je niet geil, vrouwen vinden het geil als jij ze geil vind.
als een backstabquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik kan met beide opschieten abi
roc zit er vol mee a sahbiquote:
Mannen die niet weten wat ze willen blijf ik sowieso bij uit de buurtquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle mensen zijn gewoon raar en ingewikkeld, true story.
En mannen kunnen hun gedachten ook zomaar veranderen, uit het niets, bah.
Sorry ik was nieuwschierigquote:
Ik heb mijn lesje ook geleerdquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mannen die niet weten wat ze willen blijf ik sowieso bij uit de buurt
wie moet mij anders friendzonen dan?quote:
Toen we het daarover hadden gisteren of zo zei je dat dat niet erg zou zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie moet mij anders friendzonen dan?
Niet perse waarquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
Vrouwen vinden je niet geil, vrouwen vinden het geil als jij ze geil vind.
nee ik zei 'dan zal ik ermee moeten leven'quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Toen we het daarover hadden gisteren of zo zei je dat dat niet erg zou zijn.
Dat vat ik hetzelfde op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee ik zei 'dan zal ik ermee moeten leven'
ja maar is dus niet zoquote:
Nou ik heb een super lekkere afdelingsleider/vulploeg leider maar ik denk dat hij mij te jong vindtquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje ook geleerd
Heb je nu iemand op het oog?
18/19 kan welquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou ik heb een super lekkere afdelingsleider/vulploeg leider maar ik denk dat hij mij te jong vindtHij is rond de 18/19/20, maar we flirten wel af en toe
Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou ik heb een super lekkere afdelingsleider/vulploeg leider maar ik denk dat hij mij te jong vindtHij is rond de 18/19/20, maar we flirten wel af en toe
Vind ik ook, maar voor hetzelfde geld is hij ouder of heeft hij gewoonweg geen interessequote:
Opeens is zij male.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Zie nu dat JB ema heeft gewonnen voor best male___!
Als hij helemaal geen interesse zou hebben, zou hij ook niet flirten tochquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar voor hetzelfde geld is hij ouder of heeft hij gewoonweg geen interesseTevens is vakken vullen en proberen te flirten aardig lastig
buitenlandse zijn moeilijk manquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alleen buitenlandse of ook nederlandse?
Nee dat is waarquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als hij helemaal geen interesse zou hebben, zou hij ook niet flirten toch
Ik ga slapen, ben kapot. Doei
neejoh ze zijn gewoon een beetje verwaand.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
buitenlandse zijn moeilijk man
oquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik geen boodschap aan.
Laat wat tetten zien en komt wel goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ster in versieren
Je hebt twee versiertrucen, maak er gebruik van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ster in versieren
Dimsie weet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt twee versiertrucen, maak er gebruik van.
sukkelquote:
Gaat moeilijk in een plus poloquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat wat tetten zien en komt wel goed.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt twee versiertrucen, maak er gebruik van.
Ja, echt ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat moeilijk in een plus polo
Is gewoon een tip.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]voorspelbare reactie wel
Dus je wist het al de hele tijd en vraagt om de bekende weg. Voorspelbaar weer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]voorspelbare reactie wel
Ik ben geen betaald FOK!ker meer, vandaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso lang niet meer gezien. Waar zit je dan?
Tieten laten zien terwijl je aan het Vakkenvullen bent in een plus polo is niet te doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus je wist het al de hele tijd en vraagt om de bekende weg. Voorspelbaar weer.
Want je hebt het geprobeerd en weer er nu alles van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tieten laten zien terwijl je aan het Vakkenvullen bent in een plus polo is niet te doen
Nee dat ding heeft een hoge hals dus dan houd het opquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want je hebt het geprobeerd en weer er nu alles van.
Gewoon preuts, daar zal ik het bij laten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat ding heeft een hoge hals dus dan houd het op
Ja ik ben inderdaad heel preutsquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon preuts, daar zal ik het bij laten.
Trekt wel weg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik ben inderdaad heel preuts
Pffffmwhehehe.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik haal hem wel binnen met mijn interessante persoonlijkheid
nog steeds met die aansteker bezig hahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:53 schreef Trollscience het volgende:
eens even een euro jatten van mijn ouders
ja manquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nog steeds met die aansteker bezig haha
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij bent lief.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:59 schreef Trollscience het volgende:
leeell je bent zelf een sukkel !!!!!!
kom eens opdagen vrijdag dan, faggot.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:59 schreef Trollscience het volgende:
leeell je bent zelf een sukkel !!!!!!
loop ff naar de auto en gebruik de elektrische aanstekerquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
kom eens opdagen vrijdag dan, faggot.
geen recht van spreken dus.quote:
net als vorige x tuulekquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
leeell vrijdag matten ala fight club stylo?
sry nog van dat blauwe oog schatquote:
hou hem niet aan het lijntje dan faggotquote:
Ik hou hem niet aan het lijntje flikker.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef leeell het volgende:
[..]
hou hem niet aan het lijntje dan faggot
jawel ... meerdere smileysquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sarcastischer kan bijna niet hè
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik hou hem niet aan het lijntje flikker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
nee nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik hou hem niet aan het lijntje flikker.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]bemoei je er niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sarcastischer kan bijna niet hè
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jawel ... meerdere smileys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te lui voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jawel ... meerdere smileys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Happy zit in de friendzonequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
btw waar gaat al die heisa over zit op iphone en ben te lui om terug te lezen
Maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben geen betaald FOK!ker meer, vandaar.
Ja ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Minder actief en zo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat ermee te maken?
in de friendzone van wie ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Happy zit in de friendzone
Dag pannenkoekeneter (tering wat een nick ook weerquote:
Iedereenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
in de friendzone van wie ?
Niets mis met je persoonlijkheid maar met je smaballen heb je meer kans.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen over mijn persoonlijkheid ja
Twee pluspunten zijn altijd handig. Maar voor een serieuze relatie is een persoonlijkheid ook wel handigquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets mis met je persoonlijkheid maar met je smaballen heb je meer kans.
verzin gewoon een afkorting dan :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dag pannenkoekeneter (tering wat een nick ook weer)
Ah, Id_do_her, tijd terug gespot
Vatte het alleen even samen voor de luie mensen onder ons. Maar is goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Krul even over stoppen graag. Oke?
pke, dat kan nog wel op zichquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
verzin gewoon een afkorting dan :p
ach, lees het morgen anders wel even terug. thx anywayquote:
Weet ik. Maar bedanktquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vatte het alleen even samen voor de luie mensen onder ons. Maar is goed
Dat komt daarna.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Twee pluspunten zijn altijd handig. Maar voor een serieuze relatie is een persoonlijkheid ook wel handig
Klopt maar ik hoor vaak dat jongens meiden vrij snel in "serieus" of "niet serieus" indelen en ik wil natuurlijk wel in de eerste categorie vallenquote:
Ah ja, het neuk -of relatiemateriaal. Meestal is die keuze al snel gemaakt hoor. Ik denk niet dat je daar nog invloed op hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoor vaak dat jongens meiden vrij snel in "serieus" of "niet serieus" indelen en ik wil natuurlijk wel in de eerste categorie vallen
Daten die twee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk meer over a-j en ro-ald
Ja dat klopt wel denk ik, maar we hebben nog niet echt niet werk gerelateerde gesprekken gehad dus die keuze is vast nog wel te beïnvloedenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, het neuk -of relatiemateriaal. Meestal is die keuze al snel gemaakt hoor. Ik denk niet dat je daar nog invloed op hebt.
Je bent er dus al vanuit gegaan dat je neukmateriaal bent?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel denk ik, maar we hebben nog niet echt niet werk gerelateerde gesprekken gehad dus die keuze is vast nog wel te beïnvloeden
Niet perse, maar boys will be boysquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent er dus al vanuit gegaan dat je neukmateriaal bent?
Dat denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Dimens het volgende:
Of neukmateriaal en neukmateriaal hebben elkaar gevonden.
Hij is relatie en Neuk matriaal in eenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Snowbells het volgende:
Krul ik wil pics en informatie nuuuuu
Heyquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Dimens het volgende:
Althans, jongen heeft neukmateriaal gevonden.
Is goed krukkiequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is relatie en Neuk matriaal in eenpics volgen als ik op laptop zit
Een beetje vreemd als je relatiemateriaal geen neukmateriaal is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is relatie en Neuk matriaal in eenpics volgen als ik op laptop zit
Als je nog niet toe bent aan seks kan je toch ook een relatie hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje vreemd als je relatiemateriaal geen neukmateriaal is.
Hmmmmm. Is het dat wel verstandig om iets met hem te nemenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jephij is wel soort van mijn baas (afdelings/vulploeg leider)
Idd Krul, doe normaal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent 15, doe normaal. Alsof je daar nog niet aan toe bent.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent 15, doe normaal. Alsof je daar nog niet aan toe bent.
Tja er staan nog 2 mensen boven hem, hij heeft geen macht over mij of zoquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hmmmmm. Is het dat wel verstandig om iets met hem te nemen
Al die mensen van 15 die dat zeggen, zeggen dat alleen omdat ze geen vriend hebben. Zodra ze die wel hebben zie je ze na een tijdje allemaal hun paringsdans doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had het trouwens niet eens over mezelf
Krullenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga 3 weken mijn haar niet martelen met een stijltang.
Ik ben al 2 maanden stijltang vrijquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga 3 weken mijn haar niet martelen met een stijltang.
Gewoon afwisselen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind ze stiekem mooier dan stijl bij mij
Mwuah ik ken wel meisjes die nog niet eens willen zoenen (die wel een vriend hebben)quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al die mensen van 15 die dat zeggen, zeggen dat alleen omdat ze geen vriend hebben. Zodra ze die wel hebben zie je ze na een tijdje allemaal hun paringsdans doen.
Ik ben trots op je, zuster.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 maanden stijltang vrij
Die zijn nog geen 15.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah ik ken wel meisjes die nog niet eens willen zoenen (die wel een vriend hebben). Maar ik denk dat je voor het grootste deel wel gelijk hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |