Als je nog niet toe bent aan seks kan je toch ook een relatie hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje vreemd als je relatiemateriaal geen neukmateriaal is.
Hmmmmm. Is het dat wel verstandig om iets met hem te nemenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jephij is wel soort van mijn baas (afdelings/vulploeg leider)
Idd Krul, doe normaal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent 15, doe normaal. Alsof je daar nog niet aan toe bent.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent 15, doe normaal. Alsof je daar nog niet aan toe bent.
Tja er staan nog 2 mensen boven hem, hij heeft geen macht over mij of zoquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hmmmmm. Is het dat wel verstandig om iets met hem te nemen
Al die mensen van 15 die dat zeggen, zeggen dat alleen omdat ze geen vriend hebben. Zodra ze die wel hebben zie je ze na een tijdje allemaal hun paringsdans doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had het trouwens niet eens over mezelf
Krullenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga 3 weken mijn haar niet martelen met een stijltang.
Ik ben al 2 maanden stijltang vrijquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga 3 weken mijn haar niet martelen met een stijltang.
Gewoon afwisselen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind ze stiekem mooier dan stijl bij mij
Mwuah ik ken wel meisjes die nog niet eens willen zoenen (die wel een vriend hebben)quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al die mensen van 15 die dat zeggen, zeggen dat alleen omdat ze geen vriend hebben. Zodra ze die wel hebben zie je ze na een tijdje allemaal hun paringsdans doen.
Ik ben trots op je, zuster.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 maanden stijltang vrij
Die zijn nog geen 15.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah ik ken wel meisjes die nog niet eens willen zoenen (die wel een vriend hebben). Maar ik denk dat je voor het grootste deel wel gelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |