Klopt maar ik hoor vaak dat jongens meiden vrij snel in "serieus" of "niet serieus" indelen en ik wil natuurlijk wel in de eerste categorie vallenquote:
Ah ja, het neuk -of relatiemateriaal. Meestal is die keuze al snel gemaakt hoor. Ik denk niet dat je daar nog invloed op hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoor vaak dat jongens meiden vrij snel in "serieus" of "niet serieus" indelen en ik wil natuurlijk wel in de eerste categorie vallen
Daten die twee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk meer over a-j en ro-ald
Ja dat klopt wel denk ik, maar we hebben nog niet echt niet werk gerelateerde gesprekken gehad dus die keuze is vast nog wel te beïnvloedenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, het neuk -of relatiemateriaal. Meestal is die keuze al snel gemaakt hoor. Ik denk niet dat je daar nog invloed op hebt.
Je bent er dus al vanuit gegaan dat je neukmateriaal bent?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel denk ik, maar we hebben nog niet echt niet werk gerelateerde gesprekken gehad dus die keuze is vast nog wel te beïnvloeden
Niet perse, maar boys will be boysquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent er dus al vanuit gegaan dat je neukmateriaal bent?
Dat denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Dimens het volgende:
Of neukmateriaal en neukmateriaal hebben elkaar gevonden.
Hij is relatie en Neuk matriaal in eenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Snowbells het volgende:
Krul ik wil pics en informatie nuuuuu
Heyquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Dimens het volgende:
Althans, jongen heeft neukmateriaal gevonden.
Is goed krukkiequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is relatie en Neuk matriaal in eenpics volgen als ik op laptop zit
Een beetje vreemd als je relatiemateriaal geen neukmateriaal is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is relatie en Neuk matriaal in eenpics volgen als ik op laptop zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |