nee ik zei 'dan zal ik ermee moeten leven'quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Toen we het daarover hadden gisteren of zo zei je dat dat niet erg zou zijn.
Dat vat ik hetzelfde op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee ik zei 'dan zal ik ermee moeten leven'
ja maar is dus niet zoquote:
Nou ik heb een super lekkere afdelingsleider/vulploeg leider maar ik denk dat hij mij te jong vindtquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje ook geleerd
Heb je nu iemand op het oog?
18/19 kan welquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou ik heb een super lekkere afdelingsleider/vulploeg leider maar ik denk dat hij mij te jong vindtHij is rond de 18/19/20, maar we flirten wel af en toe
Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou ik heb een super lekkere afdelingsleider/vulploeg leider maar ik denk dat hij mij te jong vindtHij is rond de 18/19/20, maar we flirten wel af en toe
Vind ik ook, maar voor hetzelfde geld is hij ouder of heeft hij gewoonweg geen interessequote:
Opeens is zij male.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Zie nu dat JB ema heeft gewonnen voor best male___!
Als hij helemaal geen interesse zou hebben, zou hij ook niet flirten tochquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar voor hetzelfde geld is hij ouder of heeft hij gewoonweg geen interesseTevens is vakken vullen en proberen te flirten aardig lastig
buitenlandse zijn moeilijk manquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alleen buitenlandse of ook nederlandse?
Nee dat is waarquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als hij helemaal geen interesse zou hebben, zou hij ook niet flirten toch
Ik ga slapen, ben kapot. Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |