Word gezelligquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met D wordt het niks.
Dus ga nu donderdagavond Amsterdam in wat drinken met een jongen
Aww jammerquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met D wordt het niks.
Dus ga nu donderdagavond Amsterdam in wat drinken met een jongen
Altijd zeggen dat ik wat liever moet doen, doe ik het krijg ik telkens 'klef' of 'slijmbal' naar mijn hoofd.quote:
We zijn nog wel vrienden hoorquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We zijn nog wel vrienden hoor![]()
En nouja, geen idee, doe maar wat, beter dan zielig thuis zitten
Je moet niet te opdringerig worden, dat kan meisjes gaan irriterenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd zeggen dat ik wat liever moet doen, doe ik het krijg ik telkens 'klef' of 'slijmbal' naar mijn hoofd.
Vrouwenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd zeggen dat ik wat liever moet doen, doe ik het krijg ik telkens 'klef' of 'slijmbal' naar mijn hoofd.
je snapt er niets van manquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je moet niet te opdringerig worden, dat kan meisjes gaan irriteren
hard to get spelen. Jwz.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je moet niet te opdringerig worden, dat kan meisjes gaan irriteren
ja daar ben je wel erg goed in, ga niet opgeven thoughquote:
Het probleem is dat ik nog wel is buiten komquote:
maar dat heeft niets met mij of hypo te makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik nog wel is buiten kom
NEE JIJ.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja daar ben je wel erg goed in, ga niet opgeven though
ik was een keer in arnhem in zo'n pandjeshuis de schatkist ofzo en hoorde een paar turken daar praten over beef of wapens en hou je laag enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |