gedaan :$$$quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Happy, reageer:
KLB / Kinderachtig geroddel
Neem nou volgend weekend:quote:
zondag uitrusten, wat ben je ? 80quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neem nou volgend weekend:
vrijdag film kijken bij een vriend, zaterdag moeba meeten daarna door naar een feestje daarna door naar de stad dan zondag uitrusten.
MIJN HELE KERSTVAKANTIE WORDT VERNEUKT DOOR BIJLES EN DERGELIJKE.
IK HEB GODVERDOMME GEEN TIJD MEER.
dat is pas de zaterdag daarnaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vrijdag film kijken bij een vriend, zaterdag moeba meeten daarna door naar een feestje daarna door naar de stad dan zondag uitrusten.
Amoeba gewoon niet meeten en voor happy gaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zakelijke meet. Was al een maand geleden afgesproken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Amoeba gewoon niet meeten en voor happy gaan
Oké tofquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
MAAR DIT WEEKEND IS OOK DRUK EN OMG GEEN TIJD.
maar ik zal vragen en zulks.
Bah.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zakelijke meet. Was al een maand geleden afgesproken.
Ik zal geen kinderen maken met Amoeba. Ook al denkt hij daarmee de volgende generatie te kunnen redden. Ik zal het niet doen.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zal geen kinderen maken met Amoeba. Ook al denkt hij daarmee de volgende generatie te kunnen redden. Ik zal het niet doen.
Hahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zal geen kinderen maken met Amoeba. Ook al denkt hij daarmee de volgende generatie te kunnen redden. Ik zal het niet doen.
Ik ben alleen heel slecht in wiskunde. Dus als ze nou Amoeba's wiskundige vaardigheden erven dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Jullie kindjes worden wel slim, dat wel
Ga terug naar jouw keukenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je me tegenspreekt krijg je klappen he
Maarja, zo lang ze maar geen wiskunde gaan maken op een zaterdagavond, voor de rest mogen ze idd van Amoeba erven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben alleen heel slecht in wiskunde. Dus als ze nou Amoeba's wiskundige vaardigheden erven dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |