Weet ik niet. Niet doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Friendzonen doe ik ook heel erg.
En dan achteraf spijt krijgen.
Mannen laten het nooit duidelijk merken als ze serieuze interesse hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oneens.
Vrouwen zijn te moeilijk.
Oh nee dan ben ik gewoon een kutwijf tegen ze. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk alleen bij jongens waarvan ik denk "dit wordt waarschijnlijk toch niks"
Nouuuuuuuquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mannen laten het nooit duidelijk merken als ze serieuze interesse hebben
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Friendzonen doe ik ook heel erg.
En dan achteraf spijt krijgen.
Daar ben ik dan weer te aardig voor waardoor ik ze valse hoop geefquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh nee dan ben ik gewoon een kutwijf tegen ze. Zo ben ik dan wel weer.
Alle mensen zijn gewoon raar en ingewikkeld, true story.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mannen laten het nooit duidelijk merken als ze serieuze interesse hebben
Wat moet je fobo lurker?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
Vrouwen vinden je niet geil, vrouwen vinden het geil als jij ze geil vind.
als een backstabquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik kan met beide opschieten abi
roc zit er vol mee a sahbiquote:
Mannen die niet weten wat ze willen blijf ik sowieso bij uit de buurtquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle mensen zijn gewoon raar en ingewikkeld, true story.
En mannen kunnen hun gedachten ook zomaar veranderen, uit het niets, bah.
Sorry ik was nieuwschierigquote:
Ik heb mijn lesje ook geleerdquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mannen die niet weten wat ze willen blijf ik sowieso bij uit de buurt
wie moet mij anders friendzonen dan?quote:
Toen we het daarover hadden gisteren of zo zei je dat dat niet erg zou zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie moet mij anders friendzonen dan?
Niet perse waarquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
Vrouwen vinden je niet geil, vrouwen vinden het geil als jij ze geil vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |