Kan eigenlijk helemaal niet meerquote:Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef conleche het volgende:
Shit man, eigenlijk is haar hoofd helemaal niet zo erg, maar wáárom dat speelpakje???
Op donderdag 22 november 2012 14:56 schreef Mylene het volgende:
Zijn dat nou bilimplantaten?quote:
Niet schelden. Die stond op de vorige pagina.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
it je tong weer voor je oog? Paar posts boven je blinde.
Ze lijkt op Hillary Clinton hier.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:04 schreef Mylene het volgende:
Zonder make-up.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Madonna heeft gebeld en wil har jaren tachtig-outfit terug?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Iwanius het volgende:
Is onderstaande foto al bekend hoe Jort Kelder onbeschaamd Lauren Verster van achteren pakt en daarbij oerkreten slaakt?
[ afbeelding ]
Nah ik vind Lauren er hier echt super leuk uit zienquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Madonna heeft gebeld en wil har jaren tachtig-outfit terug?
Ze was ook een stuk zwaarder voordat ze Lady Gaga was. Google maar op Stefani Germanotta.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat erg, die hangtieten op zo jonge leeftijd.
Door gewichtsschommelingen waarschijnlijk. Maar wel goed dat ze daar schijt aan heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat erg, die hangtieten op zo jonge leeftijd.
Lekker snuiven was ze niet vies van, dus dat maakt wel veel uit, ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door gewichtsschommelingen waarschijnlijk. Maar wel goed dat ze daar schijt aan heeft.
Leuk setje, leuke foto.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Iwanius het volgende:
Is onderstaande foto al bekend hoe Jort Kelder onbeschaamd Lauren Verster van achteren pakt en daarbij oerkreten slaakt?
[ afbeelding ]
Yummie. Zullen we die samen delen?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:29 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Martin Mica! Een Argentijns model![]()
Lang leve google
Wat is daar goed aan? Het ziet er niet uit! Je kunt ook gewoon iets aantrekken wat dat bedekt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door gewichtsschommelingen waarschijnlijk. Maar wel goed dat ze daar schijt aan heeft.
Ik bedoel dat ze dus blijkbaar gewoon blij is met haar lichaam en zich er niet voor schaamt. Over bedekken heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? Het ziet er niet uit! Je kunt ook gewoon iets aantrekken wat dat bedekt.
Is dat een nieuwe trend aan het worden onder de celebrities geen bh dragen ???quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
Lady Gaga laat haar borstjes hangen:
[ afbeelding ]
Over de broek en rare schoenen maar te zwijgen.
Vorige week gelezen dat de 'side boob' helemaal in isquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Is dat een nieuwe trend aan het worden onder de celebrities geen bh dragen ???
Wat is hier onflatteus aan? Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp het ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:59 schreef static het volgende:
Wat is er onflatteus aan geen BH aan hebben? Het is niet dat ze met haar tepel achterwaarts in haar oor kan krabben.
What the....quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:32 schreef Muis006 het volgende:
Hellen Mirren kneep trouwens wel degelijk in Jessica Biel's borst
[ afbeelding ]
quote:
Zijn dat niet de ruffles van die jurk waar ze aan voelt? Haar linkerduim zit achter de welving en niet er omheen en haar rechterhand is wel erg 'dicht' en vormt zich meer om de ruche.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een side boobquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF!!!! Het is 2012 mannen! Je mag je crack scheren!!!quote:Op zondag 25 november 2012 15:39 schreef Karina het volgende:
Robbie Williams naast de harige kont van een fan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
WTF!!!! Het is 2012 mannen! Je mag je crack scheren!!!
Aan die foto te zien is die niet in 2012 gemaaktquote:Op maandag 26 november 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.htmlquote:Op maandag 26 november 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:
quote:Dronken Gérard Depardieu heeft scooterongeval in Parijs
De Franse acteur Gérard Depardieu heeft vandaag een ongeval gehad met zijn scooter in Parijs. Dat is vernomen van de politie. Depardieu had gedronken en kwam er zonder kleerscheuren van af.
Volgens de politiebron had de acteur 1,8 promille alcohol in het bloed. In Frankrijk is het maximumgehalte voor het besturen van een voertuig 0,5 promille. Depardieu werd op bevel van het parket onder toezicht geplaatst op het commissariaat. Mogelijk moet hij zich later verantwoorden voor de correctionele rechtbank.
De acteur en zijn agent waren vandaag niet bereikbaar voor commentaar.
In augustus nog kreeg Gérard Depardieu het in Parijs aan de stok met een automobilist. Die diende een klacht tegen hem in. De acteur gaf later toe dat hij de man geslagen had wegens zijn rijgedrag. Hij diende om die reden zelf een klacht in tegen de man.
Met kotssmileys geformuleerde posts kun je gevoegelijk achterwege laten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Waarom mag ik niet over een celeb zeggen wat ik van haar vind?
hij gaat echt te ver door voor zijn rolquote:
Hij is het ook in 1 maand kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:28 schreef Wessell het volgende:
[..]
hij gaat echt te ver door voor zijn rol
[ afbeelding ]
Wtf dat is echt niet goed voor je lichaamquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is het ook in 1 maand kwijtgeraaktwant Leto werd pas later aan het project toegevoegd.
Matthew McConadinges deed er tenminste nog een half jaar over.
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 17:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Jared Leto voor een filmrol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anne Hathaway? Kan die afvallen dan?quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef Gwywen het volgende:
Wat is dat toch met voor rollen extreem afvallende acteurs. Anne Hathaway heeft toch ook onlangs een maand lang op een blaadje sla geleefd, als ik me niet vergis? Ik weet niet of daar foto's van zijn btw.
Omdat een oscar zo leuk op je cv staat...quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef Gwywen het volgende:
Wat is dat toch met voor rollen extreem afvallende acteurs.
Nee. Wat een gezeur. Eerst die videostills niet, dan foto's van rollen niet. Onflatteus blijft onflatteus.quote:Op zondag 2 december 2012 12:14 schreef Deckard het volgende:
Die stomme foto's van acteurs voor een rol kan best weggelaten worden.
Idd...dalijk mogen we helemaal niks meer....kotssmileys in je posts wordt al moeilijk over gedaan, de videostills, foto's van rollen, what's next? Foto's van celebs die onflatteus op de kiek staan?quote:Op zondag 2 december 2012 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee. Wat een gezeur. Eerst die videostills niet, dan foto's van rollen niet. Onflatteus blijft onflatteus.
Nu is dat nooit zo'n vetkwab geweest. In requiem zat er ook amper wat aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:28 schreef Wessell het volgende:
[..]
hij gaat echt te ver door voor zijn rol
[ afbeelding ]
Op pagina twee kreeg ik op mijn donder van Static dat foto's van rollen niet mocht, maar in zulke extreme gevallen vind ik het ook gewoon onflatteus. Het is geen screenshot maar een shot genomen op de set.quote:Op zondag 2 december 2012 12:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Idd...dalijk mogen we helemaal niks meer....kotssmileys in je posts wordt al moeilijk over gedaan, de videostills, foto's van rollen, what's next? Foto's van celebs die onflatteus op de kiek staan?
vind ik lastig om te beoordelen, ik heb meer het idee dat hij zichzelf gewoon is tijdens een rolquote:Op zondag 2 december 2012 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
Hij kan wel goed een enge junk spelen, als je ook Requiem for a dream hebt gezien.
Maar dat is gewoon stom. Onflatteus beschouw ik wanneer iemand de intentie heeft om er zo dagelijks bij te lopen.quote:Op zondag 2 december 2012 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee. Wat een gezeur. Eerst die videostills niet, dan foto's van rollen niet. Onflatteus blijft onflatteus.
Dat is de manier waarop JIJ het ziet. Wat jij omschrijft, noem ik gewoon de stijl van iemand. Die stijl hoef ik niet mooi te vinden, maar 100.000 anderen kunnen het wel mooi vinden. Kijk maar eens in de mooiste en lelijkste outfittopics. Iedereen heeft een andere mening en mag gelukkig een andere mening hebben.quote:Op zondag 2 december 2012 14:00 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon stom. Onflatteus beschouw ik wanneer iemand de intentie heeft om er zo dagelijks bij te lopen.
Oh wat vond ik dat toen leukquote:Op zondag 2 december 2012 13:44 schreef kvd het volgende:
alhoewel ik niet weet of de rol goed was, ik ben na 'my so-called life' afgehaakt
quote:
Oh, dat maakt het minder triest? Het valt me de laatste tijd ineens erg veel op. Maar goed, dit soort dingen worden altijd weer gebagatelliseerd natuurlijk.quote:
Flikker op joh, welnee!quote:
Stunned, niet stunning...quote:Op maandag 3 december 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit "stunning" moet zijn![]()
Lol, wat een schele aap ben ik ookquote:
Pas maar op wat je zegt, dadelijk word je reactie nog weggehaaldquote:Op maandag 3 december 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit "stunning" moet zijn![]()
> SHO / [SHO FB] kom maar opquote:Op maandag 3 december 2012 08:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, dadelijk word je reactie nog weggehaald
quote:Op maandag 3 december 2012 08:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, dadelijk word je reactie nog weggehaald
Sorryyyquote:
Wie is dit in vredesnaamquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:43 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist even niet of ik em in het onflatteuze topic of het verspookte celebs topic moest posten![]()
Hij is namelijk zowel onflatteus als verspookt
hihiquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:43 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist even niet of ik em in het onflatteuze topic of het verspookte celebs topic moest posten![]()
Hij is namelijk zowel onflatteus als verspookt
Het is dat rare neusje he ??quote:Op woensdag 5 december 2012 11:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]en toch zie ik er nog steeds Kate Hudson in terug. Sorry Kate.
Wat heeft die in godsnaam gedaan , ze zag er altijd zo stoer uit met dat donkere haar en haar gezicht ziet er ontzettend raar uit net alsof ze van plastic is.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef bluejean het volgende:
[..]
Van Oekel.![]()
Deze nieuwe look mag wat mij betreft ook onder het kopje 'onflatteus':
[ afbeelding ]
Rose McGowan
D'r gezicht is geopereerd na een ongeluk (al heeft ze volgens mij meteen een hoop extra laten doen), maar d'r haar vind ik ook zonde. Ze is een van de weinigen waarbij heel donker haar echt goed staat.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat heeft die in godsnaam gedaan , ze zag er altijd zo stoer uit met dat donkere haar en haar gezicht ziet er ontzettend raar uit net alsof ze van plastic is.
Wahaha echt he , je ziet hem denken wat doet die mafketel en haal me hier weg en dat voor supercoole Lennyquote:
Ik mis alleen de blokjes kaas en plakjes leverworst op tafel.quote:
Valt ze niet gewoon in slaap.quote:
Het deed mij ook al aan een kringverjaardag denkenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:12 schreef hexje het volgende:
Ik mis alleen de blokjes kaas en plakjes leverworst op tafel.
Zo'n kringverjaardag met die tikkeltje gênante tante die een stuk ouder is dan ze zelf denkt en bovendien 'lekker gek' isquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het deed mij ook al aan een kringverjaardag denkenGewoon, in een Hollandse volksbuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |