Dit ja, daarom ook de bijpassende TI.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
Ik ga geen verwachtingen meer posten, het is toch nooit goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja, daarom ook de bijpassende TI.Oh, die zie ik altijd over het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Afhakerquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
@Pientje; nee. Alle andere lessen zijn uitgevallen en dan was ik volgens mij de enige geweest die wel op kwam dagen... We moesten 5 minuten presenteren, maar als de rest niet komt, zou ik misschien wel 1,5u moeten presenteren.
Ik wilde het risico niet lopen
Zal ik Toppop mailen of ze al meer info willen sturen of nog even afwachten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, die zie ik altijd over het hoofd
Wat voor info wil je nog precies?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik Toppop mailen of ze al meer info willen sturen of nog even afwachten?
Of er gratis bier isquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat voor info wil je nog precies?
Dit doe ik normaal nooit, voelt ook erg fout...quote:
Anders moet een niet nader te noemen persoon steeds bier halenquote:
Hoelaat moeten we er zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat voor info wil je nog precies?
Rock?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Anders moet een niet nader te noemen persoon steeds bier halen
Mail anders even.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoelaat moeten we er zijn?
Begint om 15.30, lijkt me niet dat we 15.28 binnen kunnen komen zetten.
En gratis bier is idd ook een goede vraag.
Ohja, en natuurlijk of er Shandy is.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Anders moet een niet nader te noemen persoon steeds bier halen
Dit stuurden ze vorige week ergens:quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee hoor, vond 't gewoon een leuke opmerking
Ja, die mail hebben we allemaal gekregenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit stuurden ze vorige week ergens:
"De opnames vinden plaats in Desmet Studio’s te Amsterdam van 15:30 tot 18:00 uur. In de week van opname ontvangt u een bevestiging met routebeschrijving en meer informatie."
Ik twitter ze wel even wanneer ze de bevestiging sturen.
#ongeduldig
Oh, dat wist ik niet. Komt goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, die mail hebben we allemaal gekregenIk wacht vol spanning je bericht af!
Zal wel te druk zijn met school, dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog animo van people over here om naar Eurosonic/Noorderslag te gaan begin 2013?
Op vrijdag- of zaterdagavond?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zal wel te druk zijn met school, dan.
Ben dan wel in de stad te vinden denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog animo van people over here om naar Eurosonic/Noorderslag te gaan begin 2013?
Het duurt toch veel langer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op vrijdag- of zaterdagavond?
Oke, de nieuwjaarsreceptie van Michiel is op donderdag..
Afstuderen of wat moet je doen?
Stad != ESNS.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben dan wel in de stad te vinden denk ik
NS is zaterdag.quote:
Reguliere kaartenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NS is zaterdag.
ES is woensdag, donderdag en vrijdag.
Betekent niet dat je meteen elke avond heen moet toch? Er zijn vast ook wel dagkaartjes.
Hmm, raar dat er alleen een apart kaartje is voor de 9e en niet bijv voor 10 of 11.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Reguliere kaarten
Eurosonic (10 en 11 januari in de Groningse binnenstad): ¤ 70,-
Noorderslag (12 januari in De Oosterpoort): ¤ 65,-
Passepartout voor Eurosonic én Noorderslag (9 t/m 12 januari): ¤ 130,-
een apart kaartje voor Eurosonic op 9 januari: ¤ 20,-
Ik wil er nog wel even over nadenken, dan
Wat denk je dat een beetje festival kost?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, raar dat er alleen een apart kaartje is voor de 9e en niet bijv voor 10 of 11.
70 euro is me te veel.
Daar heb ik mij voorgaande jaren prima vermaaktquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef CindieY het volgende:
Ik vermoed overigens dat Groningen ook wel weer een podium op de Grote Markt neer zet.
Geen idee, ben geen festivalmens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat denk je dat een beetje festival kost?
Maar kort wat van meegekregen, aangezien ik op de donderdagavond bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie was. Vond het in ieder geval tof georganiseerd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar heb ik mij voorgaande jaren prima vermaakt
Ik ook al 2x jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef CindieY het volgende:
Oh, blegh, ik zie net dat ik kan gaan herkansen
Die nieuwjaarsreceptie lijkt me ook wel tof ja. Maar daar zijn geen kaartjes voor te koop toch, alleen te winnen bij Michiel zeker.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar kort wat van meegekregen, aangezien ik op de donderdagavond bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie was. Vond het in ieder geval tof georganiseerd.
4.4quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook al 2x ja
Ook nog eens twee keer een 4.3![]()
Kende je de bijbel niet goed genoeg of was het een ander tentamen?
Kloptquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die nieuwjaarsreceptie lijkt me ook wel tof ja. Maar daar zijn geen kaartjes voor te koop toch, alleen te winnen bij Michiel zeker.
Wat een hint, mensen!twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 10:58:46Vorig jaar zat er inderdaad een 'R' in de namen van de DJ's in het Glazen Huis #SR12 . Dit jaar een 'E' #3FM reageer retweet
Ik hoorde deze met Apple voor het eerst, hij is goed iddquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:08 schreef ConscienceNL het volgende:
Peugeot reclames blijven stuk voor stuk briljant.
Geen Timurquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef Marcoss het volgende:
Wat een hint, mensen!twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 10:58:46Vorig jaar zat er inderdaad een 'R' in de namen van de DJ's in het Glazen Huis #SR12 . Dit jaar een 'E' #3FM reageer retweet
Is dat incl achternaam? Dan kan bijna iedereenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef Marcoss het volgende:
Truequote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat incl achternaam? Dan kan bijna iedereen.
Da's ook de grapquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat incl achternaam? Dan kan bijna iedereen.
Ik had gelezen dat C iets anders gaat doen voor SR en niet in het huis gaat zitten. S wil niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef Pino112 het volgende:
Vorig jaar werd het bekend tijdens Giel. En toen deed Giel niet mee.
Nu tijdens C&S, dus geen C en/of S?
Maar aan de andere kant werd volgens mij tijdens C&S bekend in 2010 dat Coen mee zou doen.
Afwachten maar
Die zei vorig jaar al het nooit meer te doen. Lantinga doet t ook niet meer en Stenders mag niet van Pownedquote:
Volgens mij doen Coen en Sander sowieso niet mee nee. Sander sowieso, maar ik dacht dat Coen ook zei dat hij er dit jaar niet inging...quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef Pino112 het volgende:
Vorig jaar werd het bekend tijdens Giel. En toen deed Giel niet mee.
Nu tijdens C&S, dus geen C en/of S?
Maar aan de andere kant werd volgens mij tijdens C&S bekend in 2010 dat Coen mee zou doen.
Afwachten maar
Ja dat was het ja, Hij ging iets doen tijdens SR maar dat mocht hij nog niet vertellen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat C iets anders gaat doen voor SR en niet in het huis gaat zitten. S wil niet meer.
Ohja dat had Coen wel gezegd ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat C iets anders gaat doen voor SR en niet in het huis gaat zitten. S wil niet meer.
Dat eerste zegt ook niet alles natuurlijk, volgens mij zei hij dat op de laatste dag, die zal er nu wel anders over denken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zei vorig jaar al het nooit meer te doen. Lantinga doet t ook niet meer en Stenders mag niet van Powned
Oh nay, Roos verdring ik steeds weer, maar ik denk dat het zomaar zou kunnen gebeuren ja.quote:
Ik denk dat Rosemarijn het niet volhoudt of niet eens door de keuring komtquote:
Timur heeft nog steeds last van SR, hij krijgt rode vlekken in zn gezicht als ie presenteertquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat eerste zegt ook niet alles natuurlijk, volgens mij zei hij dat op de laatste dag, die zal er nu wel anders over denken.
Ze heeft wel genoeg reserves om een weekje zonder eten te kunnen toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat Rosemarijn het niet volhoudt of niet eens door de keuring komt
Dat heeft ie altijd alquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Timur heeft nog steeds last van SR, hij krijgt rode vlekken in zn gezicht als ie presenteert
Ben bang dat ze 's nachts aan de enkeltjes van Veenstra gaat knagenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ze heeft wel genoeg reserves om een weekje zonder eten te kunnen toch?
*rent heel hard weg
En voor je eigendunk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:21 schreef Stefan het volgende:
Maar Verschuuren zou kunnen, SR is goed voor je marktwaarde
Timur briljant in SR? Hij was de helft van de tijd niet zichzelf, hij kon er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:20 schreef Pino112 het volgende:
Timur is briljant in het huis. Maar goed, dat vind ik van Giel en Coen ook.
En Gerard.
De rest heb ik niet echt meegemaakt.
Daar heeft Domien sowieso al teveel vanquote:
Powned/GS wil niet eens dat Stenders meedoetquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:22 schreef henkde_j het volgende:
De stenders latevermaak crew in het huis zou ik ook wel geniaal vinden.
Compleet onrealistisch maar toch
Maar Stenders had er niks tegen volgens mij... Maar aan de andere kant, zonder Powned zat Stenders niet eens meer bij 3FM.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Powned/GS wil niet eens dat Stenders meedoet
Ohja, Rabbering komt ook uit die regio toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:27 schreef Stefan het volgende:
Liever geen Bart, die ik al helemaal niet bij 3FM vindt passen en Rabbering is leuk voor op t plein.
Emmeloord dacht ik, bijnaquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohja, Rabbering komt ook uit die regio toch?
Werken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:22 schreef CindieY het volgende:
Zo te zien alweer bijna tijd om te gaan.
Ik moet nog naar de supermarktquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar moet je dan heen?
Of bedoel je vanwege het gezeur hier?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:31 schreef Marcoss het volgende:
Rabbering zelf uit Brabant, z'n vriendin (Krystl) heeft wel gestudeerd in Enschede.
quote:Paul Rabbering (Etten-Leur, 29 januari 1979) is een Nederlandse radio-dj voor de KRO op 3FM. Hij werd geboren in Etten-Leur, maar verhuisde al snel naar Emmeloord.
En dan Freek allerlei opdrachten laten doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:22 schreef henkde_j het volgende:
De stenders latevermaak crew in het huis zou ik ook wel geniaal vinden.
Compleet onrealistisch maar toch
Ah oke..quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de supermarkt![]()
Maar dat, ja.
En Giel kijkt alweer uit naar de kindermiddagquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:30 schreef Stefan het volgende:
Rabbering wil liever fit blijven om Krystl de hele kerst te kunnen neuken
[ afbeelding ]
Ik ben er zo bang voor.quote:
Tijdens C&S. Ik geloof zelfs het eerste uur van C&S al, maar pin me er niet op vast.quote:
Zijn de gastcolleges verplicht? Ik had ze alleen tijdens journalistiek, maar die skipte ik altijd omdat het veel te druk was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crap, ik heb officieel tot 16.30 gastcollege.
Hopelijk is ie wat eerder klaar
Hmm ja, want deze is een inleiding op ons nieuwe project.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn de gastcolleges verplicht? Ik had ze alleen tijdens journalistiek, maar die skipte ik altijd omdat het veel te druk was.
Ja, alle DJ's zonder een e in hun naam blijven gezellig saampjes thuis.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef rubbereend het volgende:
Ik spring er nu pas in, maar zijn er buiten de standaard namen die er niet in gaan al andere dj's duidelijk die er niet in gaan?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, alle DJ's zonder een e in hun naam blijven gezellig saampjes thuis.
Coen. En ik weet niet wat jij een standaard naam vindt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef rubbereend het volgende:
Ik spring er nu pas in, maar zijn er buiten de standaard namen die er niet in gaan al andere dj's duidelijk die er niet in gaan?
Dat was serieus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
sorry voor de domme vraag hoor
Misschien had ik een PI moeten plaatsenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
sorry voor de domme vraag hoor
Sander, Rob en dit jaar Annemieke. Dat zijn toch wel standaard namen die er niet ingaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Coen. En ik weet niet wat jij een standaard naam vindt?
Vrijwel alle DJ's hebben toch ergens een e in de naamquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien had ik een PI moeten plaatsenDit is wat Wilbert heeft getwitterd en verder weten wij ook niks.
Sander heeft toch ook aangegeven er geen 'zin' in te hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Coen. En ik weet niet wat jij een standaard naam vindt?
Jim Vorwald, Klaas van Kruistum en Miranda van Holland niet. Oftewel, nee, er wordt maar weinig losgelaten, afwachten dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vrijwel alle DJ's hebben toch ergens een e in de naam
Ik ga er toch wel vanuit dat Michiel er in zit, Almelo <> Enschede en al een heel aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik gok op Timur (goed debuut), Giel (logisch lijkt me) en Coen erin komen. Ik verwacht weinig veranderingen. Domien lijkt me niet populair genoeg.
Coen gaat niet. Domien heeft ook getwittert dat hij niet gaat, maar Domien kennende is dat meer een aandachtsactie, ik vind het nogal wat hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik gok op Timur (goed debuut), Giel (logisch lijkt me) en Coen erin komen. Ik verwacht weinig veranderingen. Domien lijkt me niet populair genoeg.
Lekker veel dansplaatjes danquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Stiekem hoop ik dat Domien erin komt, want dan is het lekker rustig hier omdat jullie dan niet gaan kijken.
hoezo gaat Coen nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:43 schreef alors het volgende:
[..]
Coen gaat niet. Domien heeft ook getwittert dat hij niet gaat, maar Domien kennende is dat meer een aandachtsactie, ik vind het nogal wat hoor, daar niet van.
- Waat een nacht!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Stiekem hoop ik dat Domien erin komt, want dan is het lekker rustig hier omdat jullie dan niet gaan kijken.
Lekker toch? Let's go crazy crazy crazy till we see the sun!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het nummer dat nu gedraaid wordt treur ik ook van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker toch? Let's go crazy crazy crazy till we see the sun!Ik heb wat tegen One Direction.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik gok er zomaar op dat jij toch niet tot de doelgroep behoort. Ik word er niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen One Direction.
Doelgroep van 3FM is 15 - 35. Volgens mij doen ze iets verkeerd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, ik gok er zomaar op dat jij toch niet tot de doelgroep behoort. Ik word er niet warm of koud van.
De doelgroep van One Direction, bedoelde ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Doelgroep van 3FM is 15 - 35. Volgens mij doen ze iets verkeerd.
Oh, echt?!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Doelgroep van 3FM is 15 - 35.
Neeeeehquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt?!
*zapt naar Sky*
Het was me een waar genoegen, mensen!
Neeeeeee, blijf hierquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt?!
*zapt naar Sky*
Het was me een waar genoegen, mensen!
Zoek wat kapitaal en neem de 104.* overquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
Beter komt er een echte rock zender die ik gewoon overal op de autoradio kan beluisteren
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:58 schreef minthy het volgende:
Jong0ns, garpje!
Ik kan jullie toch niet zomaar achterlaten met Wolfje?
Wat ouderwets. Doe iets leuks met internetradio voor in de auto ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
Beter komt er een echte rock zender die ik gewoon overal op de autoradio kan beluisteren
Geen idee, maar ik heb hetzelfde met Youtubequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:09 schreef themauster het volgende:
Ik heb voor het eerst in maanden de livestream weer eens aan maar hoe komt als ik even naar een ander tabblad ga in Chrome dat het beeld in eens zo slecht wordt.
Nieuwe techniek, gebruikt de NOS ook. Is de kwaliteit afhankelijk van je internet maar bij mij werkt het voor geen meterquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:09 schreef themauster het volgende:
Ik heb voor het eerst in maanden de livestream weer eens aan maar hoe komt als ik even naar een ander tabblad ga in Chrome dat het beeld in eens zo slecht wordt.
Wat een verbeteringquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwe techniek, gebruikt de NOS ook. Is de kwaliteit afhankelijk van je internet maar bij mij werkt het voor geen meter.
Omdat ie zelf al ruim heeft aangegeven en graag te willen en zenuwachtig te zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:13 schreef ConscienceNL het volgende:
Michiel wordt wel erg nadrukkelijk genoemd de hele dag, op Facebook van 3FM ook al...
Michiel = Twente.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:13 schreef ConscienceNL het volgende:
Michiel wordt wel erg nadrukkelijk genoemd de hele dag, op Facebook van 3FM ook al...
Almelo en Enschede gaan absoluut niet samenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel = Twente.
Enschede = Twente.
Need I say more?
Inderdaad dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef Pino112 het volgende:
Michiel = Twente.
Enschede = Twente.
Need I say more?
Almelo en de rest van Twente nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Almelo en Enschede gaan absoluut niet samen
Zal wel Michiel, Gerard en Rozemarijn ofzo worden?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel = Twente.
Enschede = Twente.
Need I say more?
Totdat de bugjes uit de nieuwe stream zijn kan je echter ook nog gewoon de oude gebruiken, tabje 'kijk live' op www.3fm.nl/live.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwe techniek, gebruikt de NOS ook. Is de kwaliteit afhankelijk van je internet maar bij mij werkt het voor geen meter.
Dit ja, het faalt als een malle. Ze moeten het zo regelen dat je die kwaliteit zo vast kunt zetten. Alsof iemand liever heeft dat een pagina 0,1 seconde sneller laadt dan dat het weer een minuut duurt voordat de stream weer op normale kwaliteit isquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij 3FM ja, NOS heeft geen oude volgens mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Totdat de bugjes uit de nieuwe stream zijn kan je echter ook nog gewoon de oude gebruiken, tabje 'kijk live' op www.3fm.nl/live.
Correct... maar daar kan ik dan weer niets aan doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij 3FM ja, NOS heeft geen oude volgens mij.
Wel het eerste vakje, nu is het wel goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij 3FM ja, NOS heeft geen oude volgens mij.
Ik kijk verder de stream niet, maar de kwaliteit gaat bij mij alleen maar omlaag. Pas bij verversen wordt ie weer goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Dit ja, het faalt als een malle. Ze moeten het zo regelen dat je die kwaliteit zo vast kunt zetten. Alsof iemand liever heeft dat een pagina 0,1 seconde sneller laadt dan dat het weer een minuut duurt voordat de stream weer op normale kwaliteit is
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb deze kan gewoon in wmp/vlc whatever en is gewoon goed.
Giel gaan ze nooit 2 jaar op rij passerenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zal wel Michiel, Gerard en Rozemarijn ofzo worden?
FM-radioquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:17 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij moet ik mijn definitie van radio eens gaan bijschaven.
Oh fuck niet goed gelezenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel het eerste vakje, nu is het wel goed.
Gerard niet, je mag maar drie keer op rij maxquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zal wel Michiel, Gerard en Rozemarijn ofzo worden?
Hoeveel vertraging zit daar eigenlijk tussen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Live aanwezig zijn op een paar meter afstand.
Neuh, is veelvuldig over gesproken. Op wiki noemen ze het een 'zachte regel'quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gerard niet, je mag maar drie keer op rij max
Dat is niet officieel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is geen officiële regel, Gerard heeft zelf al aangegeven dat hij best dat huis in wilquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat heb je aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Live aanwezig zijn op een paar meter afstand.
Oke!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
beter van niet. SR is niets zonder gerard.
Welnee, hij kan er toch ook iets naast doen, net zoals Giel afgelopen keer? Hij is niet helemaal weg dan natuurlijk. En daarnaast, 3FM en SR zijn meer dan alleen Gerard natuurlijk. Hoewel ik hem ook graag ziequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
beter van niet. SR is niets zonder gerard.
Heb het niet meegekregen waar het over ging, maar Sander is getrouwd inderdaad, Coen is wel vrijgezel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef CindieY het volgende:
Wit, zwart en rood? Sander is toch geen vrijgezel?
Niet. Coen heeft ook een vriendinquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het niet meegekregen waar het over ging, maar Sander is getrouwd inderdaad, Coen is wel vrijgezel.
Over de kleur van kaarsen van Sander, want dat past bij z'n inrichting.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het niet meegekregen waar het over ging, maar Sander is getrouwd inderdaad, Coen is wel vrijgezel.
Niet meer, paar weken geleden ofzo vertelde hij daarover nog kort iets op de radio.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet. Coen heeft ook een vriendin
Oh oke.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet meer, paar weken geleden ofzo vertelde hij daarover nog kort iets op de radio.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/08_augustus/entertainment/coen_swijnenberg_vrijgezel.xmlquote:
Ja, maar dat was met de vriendin daar weer voor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een kindje?
met de dochter van de vroegere 3fm baas tochquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij van z'n relatie vóór z'n vorige relatie. Coen treft het niet zo in dat opzicht lijkt 't...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een kindje?
Oh, augustus alweer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/08_augustus/entertainment/coen_swijnenberg_vrijgezel.xml
the horrorquote:
Domien onbekend?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef Stefan het volgende:
Roos en domien geloof ik niet, 2 onbekenden is teveel en Roos houdt t nooit vol
Die UI met BAAS en dan jouw hoofd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj! Welke UI?
En doet het script het nog?
Ja. Hij begint netquote:
Barendquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eens, maar toch denk ik het.Hoop dat mijn gevoel mij in de steek laat.
Of nog erger: Barend
Oh dat wist ik niet. Ik behoor al niet meer tot het grote publiekquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel onbekend voor het grote publiek ja.
quote:
Domienquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:28 schreef Marcoss het volgende:
De 2 die min of meer verwacht waren, nu de verrassing dus
ja dusquote:
66 procent scorequote:
Veiling TVquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
Giel, Michiel en Gerard, dat is een zooitje als dat het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |