Dit ja, daarom ook de bijpassende TI.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
Ik ga geen verwachtingen meer posten, het is toch nooit goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja, daarom ook de bijpassende TI.Oh, die zie ik altijd over het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Afhakerquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
@Pientje; nee. Alle andere lessen zijn uitgevallen en dan was ik volgens mij de enige geweest die wel op kwam dagen... We moesten 5 minuten presenteren, maar als de rest niet komt, zou ik misschien wel 1,5u moeten presenteren.
Ik wilde het risico niet lopen
Zal ik Toppop mailen of ze al meer info willen sturen of nog even afwachten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, die zie ik altijd over het hoofd
Wat voor info wil je nog precies?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik Toppop mailen of ze al meer info willen sturen of nog even afwachten?
Of er gratis bier isquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat voor info wil je nog precies?
Dit doe ik normaal nooit, voelt ook erg fout...quote:
Anders moet een niet nader te noemen persoon steeds bier halenquote:
Hoelaat moeten we er zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat voor info wil je nog precies?
Rock?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Anders moet een niet nader te noemen persoon steeds bier halen
Mail anders even.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoelaat moeten we er zijn?
Begint om 15.30, lijkt me niet dat we 15.28 binnen kunnen komen zetten.
En gratis bier is idd ook een goede vraag.
Ohja, en natuurlijk of er Shandy is.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Anders moet een niet nader te noemen persoon steeds bier halen
Dit stuurden ze vorige week ergens:quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee hoor, vond 't gewoon een leuke opmerking
Ja, die mail hebben we allemaal gekregenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit stuurden ze vorige week ergens:
"De opnames vinden plaats in Desmet Studio’s te Amsterdam van 15:30 tot 18:00 uur. In de week van opname ontvangt u een bevestiging met routebeschrijving en meer informatie."
Ik twitter ze wel even wanneer ze de bevestiging sturen.
#ongeduldig
Oh, dat wist ik niet. Komt goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, die mail hebben we allemaal gekregenIk wacht vol spanning je bericht af!
Zal wel te druk zijn met school, dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog animo van people over here om naar Eurosonic/Noorderslag te gaan begin 2013?
Op vrijdag- of zaterdagavond?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zal wel te druk zijn met school, dan.
Ben dan wel in de stad te vinden denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Is er nog animo van people over here om naar Eurosonic/Noorderslag te gaan begin 2013?
Het duurt toch veel langer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op vrijdag- of zaterdagavond?
Oke, de nieuwjaarsreceptie van Michiel is op donderdag..
Afstuderen of wat moet je doen?
Stad != ESNS.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben dan wel in de stad te vinden denk ik
NS is zaterdag.quote:
Reguliere kaartenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NS is zaterdag.
ES is woensdag, donderdag en vrijdag.
Betekent niet dat je meteen elke avond heen moet toch? Er zijn vast ook wel dagkaartjes.
Hmm, raar dat er alleen een apart kaartje is voor de 9e en niet bijv voor 10 of 11.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Reguliere kaarten
Eurosonic (10 en 11 januari in de Groningse binnenstad): ¤ 70,-
Noorderslag (12 januari in De Oosterpoort): ¤ 65,-
Passepartout voor Eurosonic én Noorderslag (9 t/m 12 januari): ¤ 130,-
een apart kaartje voor Eurosonic op 9 januari: ¤ 20,-
Ik wil er nog wel even over nadenken, dan
Wat denk je dat een beetje festival kost?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, raar dat er alleen een apart kaartje is voor de 9e en niet bijv voor 10 of 11.
70 euro is me te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |