Ik ben er op voorhand al uit.quote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken of dat nieuwe Poolcirkelgedoe wat is, anders VI.
memebase was grappig toen niet iedere simpele ziel het kendequote:Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind geen enkel kakhiel plaatje grappig eigenlijk.
sommige internet humor vind ik wel geinig zoals die 'forever alone' strips bijvoorbeeld
De vorige VI?quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
De vorige vond ik wel aardig. Dus ik geef het een kansje.
Kakhiel is leuk natuurlijk, maar als in ONZ dergelijke topics opent blijkt iedereen zulke flauwe plaatjes te kunnen maken. Laten we nu niet net doen alsof iedereen zo goed is als Sander van LuckyTV. Er zijn nog minstens 100.000 andere mensen te vinden die minstens zo goed zijn als die Kakhiel. En inderdaad, net zoals Fokke en Sukke totaal niet geschikt voor tv en een barslecht voorbereid item van de DWDD-redactie.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Norrage het volgende:
Kakhiel is gewoon leuk, volg het al een tijdje. Maar je moet het inderdaad niet behandelen in een TV-show, en zeker niet op de manier dat ze het nu deden.....ze konden het niet eens goed voorlezen
Sowieso handig om een visueel plaatjesitem te hebben terwijl je blinden op bezoek hebtquote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef Jivis het volgende:
Kunnen ze niet alleen Lucky uitzenden om half acht en heel DWDD voortaan skippen? Wat een kutuitzending weer zeg. Tien minuten over plaatjes met bijschrift lullen en ik snapte geen hol van dat blinden item.
Tis echt zo'n raar wijf die je eigenlijk niet aantrekkelijk wil vinden...quote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef iFok. het volgende:
Ik vond haar eerst leuk, maar ze begint eng te worden.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:59 schreef Montelly het volgende:
ok wie ziet die schele achter Twan? met paarse trui combinatie![]()
![]()
quote:
?quote:Uw zoekbewerking - ∆ - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Probeer andere zoektermen.
Ik had meer verwacht van de ONZ-leden... maarja, ik kom er dan ook nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Dat topic is wel een razend succes.
Hij heeft sowieso eerder aan tafel gezeten, maar dat kan ook als gast zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef pberends het volgende:
Mark Tuitert tafelheer, is dat voor de eerste keer?
Dan heeft Matthijs er gisteren misschien terecht aandacht aan besteedtquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar is het toch lastiger dan we denken om die grappige tekstjes te bedenken... dat ONZ topic is nogal leeg
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef Evertjan het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)aadff563c1bf083eda04
hopenlijk komt Litmanen zelf ook in de studio
Of misschien is het gewoon heul niet grappigquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan heeft Matthijs er gisteren misschien terecht aandacht aan besteedt![]()
.
Dat was inderdaad wel lullig jaquote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Sowieso handig om een visueel plaatjesitem te hebben terwijl je blinden op bezoek hebt. Waardeloze schijtuitzending.
Geen idee eigenlijk, ik hoop wel de laatste.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef pberends het volgende:
Mark Tuitert tafelheer, is dat voor de eerste keer?
Ik las het ja, ik had niet eens zin om dat hier te posten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Pino112 het volgende:
Giel, Michiel en Gerard zijn ook te gast.
Ik welquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las het ja, ik had niet eens zin om dat hier te posten.
Leukquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Pino112 het volgende:
Giel, Michiel en Gerard zijn ook te gast.
Michiel Ekdom en Gerard Veenstraquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Welke Michiel en Gerard? Geen fut om het op te zoeken
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Welke Michiel en Gerard? Geen fut om het op te zoeken
quote:- Ook dit jaar weer 3FM Serious Request! Aan tafel de drie dj's die het Glazen Huis in gaan: Giel Beelen, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom.
OK txquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel Ekdom en Gerard Veenstra.
Ekdom, had ie maar q-koorts.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ekdom, is dat Q-music of zo? Of Glazen Huis geneuzel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |