Ga lekker met je ster spelen.quote:
En abbo is met 2 b's.quote:
Ja, maarja ik heb er maar 9, volgens mij had ik er eerst meer, verlopen ze na een bepaalde tijd ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je er heel veel hebt kun je je notes bekijken
Abbo.quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je nog iets in de microfoon zeggen?
We hebben Jeroen Pauw al.quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoop eigenlijk (niet voor de slachtoffers) dat Jan Mulder de Jimmy Saville van Nederland wordt.
Een muziekbestand.quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maarja ik heb er maar 9, volgens mij had ik er eerst meer, verlopen ze na een bepaalde tijd ofzo?
En wat kan ik kopen in de fok webshop voor 9 notes?
Notes zijn ook lekker leerzaam als je ze niet kan lezen. Goed systeem.quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maarja ik heb er maar 9, volgens mij had ik er eerst meer, verlopen ze na een bepaalde tijd ofzo?
En wat kan ik kopen in de fok webshop voor 9 notes?
Nee, abbo is met 2 b's. Het is alleen niet correct gespeld als je het over een abonnement hebt.quote:
Alleen als-ie de tafel kan vinden.quote:Op maandag 12 november 2012 19:43 schreef iFok. het volgende:
Komt meneer die achter Twan zit ook aan tafel?
quote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet te luisteren... iets met Savile en zo.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen als-ie de tafel kan vinden.
Ze hebben hem zo neergezet dat hij alleen rechtdoor hoeft te lopen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen als-ie de tafel kan vinden.
Stiekem toch luisteren he?quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Welk programma? Top of the Pops? Oh Newsnight...
Ik ken alleen Jane Savillequote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet te luisteren... iets met Savile en zo.
Klinkt als een horizontaal bekend geworden actrice.quote:
Wat een pedoquote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
ja dat is mooi weggemoffeld, 14jarige Rachel met ouwe Hazes.
Was een leuk bruggetje geweest van Jimmy Saville.quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
ja dat is mooi weggemoffeld, 14jarige Rachel met ouwe Hazes.
Is een beruchte olympiërquote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klinkt als een horizontaal bekend geworden actrice.
Hij had helemaal geen kontakt meer met z'n broers.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
Arie is ook nog lekker over lijken aan het schnabbelen.
Yep, Andre was toen de Jimmy Saville van Stuif es In.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Stuif es InDaar heeft hij Rachel ontmoet voor het eerst.
Ook Matthijs waagt zich er niet aan...quote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was een leuk bruggetje geweest van Jimmy Saville.
Nee, alleen doof.quote:
Gelukkig ziet hij het zelf niet.quote:Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef Meneerik2 het volgende:
Tievus, die paarse lijkt op een mislukte manga-actiepop. Heel sneu, maar ziet er echt freaky uit
Och, went wel hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef Meneerik2 het volgende:
Tievus, die paarse lijkt op een mislukte manga-actiepop. Heel sneu, maar ziet er echt freaky uit
Alles went, maar toch. Wat is het item trouwens, muziek in een kerk door blinde? Want dan ben ik zo blij dat ik dat nu weetquote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, went wel hoor.
Hij ziet trouwens toch niet als ie nagestaart wordt.
quote:
Nee ze is slechtziendquote:
Is niet te zienquote:
Jawel, dat hoort ie.quote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, went wel hoor.
Hij ziet trouwens toch niet als ie nagestaart wordt.
Dove mensen die een muziekinstrument kunnen spelen vind ik knapper.quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef iFok. het volgende:
Blinde mensen die een muziekinstrument kunnen spelen.
Soms, bij wind tegen vliegt haar onderkin voor haar ogen.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Soms, bij wind tegen vliegt haar onderkin voor haar ogen.
Oh nu zie ik pas wie jullie bedoelen, er zit nog een meisje, niet lelijk maar niet waarvan ik dacht: wauw.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Soms, bij wind tegen vliegt haar onderkin voor haar ogen.
Ze heeft wel een scheve nek.quote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef alors het volgende:
De heren worden ook wakker hoor.
Cee had haar meteen al gespot
Ja, valt me vies tegen van het manvolk hier.quote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk is Cee een pot.quote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Bedoel je Frodo?quote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Oh ik weet nu waar hij me aan doet denken, aan Odo
Die vissekop vinden ze boeiender.quote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, valt me vies tegen van het manvolk hier.
Nee, ze gaan het over Kakhiel hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan ze straks nog BZV naspelen?
Dit vraagt natuurlijk om een hele leuke (matige) grapquote:
Zet jij de Wee ervoor of ik?quote:Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om een hele leuke (matige) grap
Wee Cee Pot??quote:Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om een hele leuke (matige) grap
quote:
Je bent laat.quote:
EN NU, SNELLERRRRRR.quote:Op maandag 12 november 2012 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Brr, die zou je maar in bed tegenkomen
Met een ronddraaiend hoofdquote:
Die pas door de Vara gekocht en staat sinds twee weken in de Varagids.quote:Op maandag 12 november 2012 19:59 schreef Markeerstift het volgende:
Nu al, kakhiel? Dat is toch al weer passé?
Oquote:Op maandag 12 november 2012 20:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die pas door de Vara gekocht en staat sinds twee weken in de Varagids.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Hetty heeft nu fuchsias op haar buik
Ze is nog maar een keer opgewarmd.quote:
Als ex-roker kan ik nu geen kant op.quote:Op maandag 12 november 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ik ga maar even roken, dadelijk vind ik het nog goed.
Inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 20:06 schreef Specularium het volgende:
Dat accent, zing dan in het Nederlands.
Tijd voor VI, vooral.quote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor gerse kekke jolige geinponemplaatjes
Ik dacht al, spreek ik het steeds verkeerd uit, alhoewel ik het nog nooit heb uitgesproken. In m'n hoofd dan. En niet 'steeds', maar de keren dat ik er iets van tegenkom op internet. Eh, laat maar.quote:
Die waren alleen baasquote:Op maandag 12 november 2012 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Doet mij denken aan de oude Fok paint topics
Heheh ja idd, die waren sowieso beter.quote:Op maandag 12 november 2012 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Doet mij denken aan de oude Fok paint topics
likes?quote:
Ok.quote:Op maandag 12 november 2012 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hilarisch, ga eens lachen dan, NU!
Dit doen ze op Fok al jaren ja.quote:
Alleen op de gracht.quote:
Inderdaad en ze laten nu ook de meest stomme zien mi.quote:Op maandag 12 november 2012 20:09 schreef Silenus het volgende:
Over die plaatjes moet je niet gaan praten, gewoon af en toe eens op facebook bekijken en dan is het best grappig.
Nee, dit is heel uniek. Dit heeft hij zelf bedacht, ontzettend origineel.quote:Op maandag 12 november 2012 20:10 schreef Deckard het volgende:
Dit is toch wat iedereen doet op internet? Maar dan leuker?
quote:Op maandag 12 november 2012 20:11 schreef Jivis het volgende:
Wil die Ewout niet bij VI komen, ze hebben nog een lul nodig.
idd ken nog wel een paar leuke reeksen hier op fokquote:
Haar zintuigen bewegen allemaal onafhankelijk van elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |