Ga lekker met je ster spelen.quote:
En abbo is met 2 b's.quote:
Ja, maarja ik heb er maar 9, volgens mij had ik er eerst meer, verlopen ze na een bepaalde tijd ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je er heel veel hebt kun je je notes bekijken
Abbo.quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je nog iets in de microfoon zeggen?
We hebben Jeroen Pauw al.quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoop eigenlijk (niet voor de slachtoffers) dat Jan Mulder de Jimmy Saville van Nederland wordt.
Een muziekbestand.quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maarja ik heb er maar 9, volgens mij had ik er eerst meer, verlopen ze na een bepaalde tijd ofzo?
En wat kan ik kopen in de fok webshop voor 9 notes?
Notes zijn ook lekker leerzaam als je ze niet kan lezen. Goed systeem.quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maarja ik heb er maar 9, volgens mij had ik er eerst meer, verlopen ze na een bepaalde tijd ofzo?
En wat kan ik kopen in de fok webshop voor 9 notes?
Nee, abbo is met 2 b's. Het is alleen niet correct gespeld als je het over een abonnement hebt.quote:
Alleen als-ie de tafel kan vinden.quote:Op maandag 12 november 2012 19:43 schreef iFok. het volgende:
Komt meneer die achter Twan zit ook aan tafel?
quote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet te luisteren... iets met Savile en zo.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen als-ie de tafel kan vinden.
Ze hebben hem zo neergezet dat hij alleen rechtdoor hoeft te lopen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen als-ie de tafel kan vinden.
Stiekem toch luisteren he?quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Welk programma? Top of the Pops? Oh Newsnight...
Ik ken alleen Jane Savillequote:Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet te luisteren... iets met Savile en zo.
Klinkt als een horizontaal bekend geworden actrice.quote:
Wat een pedoquote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
ja dat is mooi weggemoffeld, 14jarige Rachel met ouwe Hazes.
Was een leuk bruggetje geweest van Jimmy Saville.quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
ja dat is mooi weggemoffeld, 14jarige Rachel met ouwe Hazes.
Is een beruchte olympiërquote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klinkt als een horizontaal bekend geworden actrice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |