SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet 100 euro lenen dan.. aan familie moet ik het niet vragen want geen contact mee en vrienden kunnen het niet zo uit hun mouw schudden.quote:Op maandag 12 november 2012 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je dan niet van iemand anders geld lenen? Of even met je vader gaan zitten tijdens een gesprek ipv los vragen. Ik kan me niet voorstellen dat je vader je geen geld geeft/leent om naar je beoordeling te gaan...
Die van mij is overmorgen klaarquote:
Goed goed!quote:
Probeer 't nou maar....quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet 100 euro lenen dan.. aan familie moet ik het niet vragen want geen contact mee en vrienden kunnen het niet zo uit hun mouw schudden.
Ik communiceer niet goed met mn vader want zijn wil is wet en hij weigert te luisteren dus aan tafel zitten heeft vrij weinig zin ben ik bang.
NOLIFE BLACKOPS!!!quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die van mij is overmorgen klaaren morgen vrij
![]()
Ik heb elke dag 1 toets behalve maandag dan heb ik er 3.quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die van mij is overmorgen klaaren morgen vrij
![]()
Spammerquote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer 't nou maar....
Tevens, dit invullen allemaal!
PUB / Enquete over Nederlandse jongerentaal!
Volgens mij kun je hem daarvoor aanklagen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan ik zorgen dat ik mijn kinderbijslag krijg zodat ik naar school kanmn pa wil het niet geven
3 !?quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb elke dag 1 toets behalve maandag dan heb ik er 3.
Ja, vastquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem daarvoor aanklagen.
je zit te veel in WGRquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sv gquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb een 8 voor Nederlands gehaald
Nestalgiequote:
Alles kan ik klaagbak, ja.quote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dm maar ik post het welquote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil heel graag iets notewaardigs in US posten maar ik heb daar al eens een ban gehad dus ik weet het niet zeker.
wat dan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil heel graag iets notewaardigs in US posten maar ik heb daar al eens een ban gehad dus ik weet het niet zeker.
I can afford it, dm?quote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
typo, boterhaamquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
grappig man
het is 'klaagbaak' en niet klaagbak boterham
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer doorquote:
Halloquote:
Goede cijfersquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers. Er mist nog één 8 bovenaan en de rest van de SE's
jou kende ik nog nietquote:
Brownie, aangenaamquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer door. Of je koopt een abonnement en zet die user op de foe-lijst dan zie je het ook niet meer.
In US / Userfoto's #290
Maar dat staat daar al??quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer door. Of je koopt een abonnement en zet die user op de foe-lijst dan zie je het ook niet meer.
In US / Userfoto's #290
awwwquote:
kllaarquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
In US / Userfoto's #290
Omdat ik al verschillende notes en een ban daar heb gehad. Ik denk niet dat ze er mild mee zullen omgaan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]___! waarom durf je dat niet te plaatsen?
okequote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Bij de een staat foto's en ik wil plaatsen met SC.
Netjesquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
snel manquote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef Beach het volgende:
Niet in de mood.quote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef Oceanview het volgende:
Dimmie, het shampoo liedje kwam net op shuffle.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik al verschillende notes en een ban daar heb gehad. Ik denk niet dat ze er mild mee zullen omgaan.
ROALDquote:
Nope.quote:
SVquote:
Is het ook niet maar het is wel SC.quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]pussy.
Er is niks beledigend of whatever aan.
What evaa
quote:
pas opquote:
herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem lees ik al de hele tijd mee hoor.
Tudurmdumdudmumm Wiej wejiejeee DUrumdddd tererereretentquote:
Oquote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem lees ik al de hele tijd mee hoor.
Hoor je het is van een anderquote:
Ja maar ik mag dat. Zelfs al een paar keer IRL gestalkt elkander.quote:
wil je een lotingopleiding doen?quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil cum laude slagen maar dat gaat nooit lukken
Net rustig aan tafel gezeten, heb 50 euro gekregen om naar school te gaan ( moet ik zelf later terug betalen ) maar mijn kinderbijslag nog niet. En dat wil ik juist.quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer 't nou maar....
Tevens, dit invullen allemaal!
PUB / Enquete over Nederlandse jongerentaal!
Ik las dit net nog trouwensquote:
awwquote:Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oeh nice
ja goedVandaag mooie dag gehad
ook mooi meisje gezien dit dat
Eentje uit Suriname?quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
mn moeder bood aan om black opa vanacht te halen en dan ga ik lekker tot 3 uir gamen
hoe moet dat dan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik las dit net nog trouwens
[..]
aww![]()
boeiend danquote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee maar het staat stoer en ik kan het met een beetje inzet denk ik wel.
Zeg dat als je niet naar school gaat, de kinderbijslag stop kan worden gezet en hij dus niets meer krijgt. Zeg dat je die ¤50,- mooi niet terug gaat betalen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net rustig aan tafel gezeten, heb 50 euro gekregen om naar school te gaan ( moet ik zelf later terug betalen ) maar mijn kinderbijslag nog niet. En dat wil ik juist.
Kan ik geen rechtzaak beginnen ofzo?
black opa?quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
mn moeder bood aan om black opa vanacht te halen en dan ga ik lekker tot 3 uir gamen
Ik zit dan waarschijnlijk in A'dam.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
black opa?
moet je niet naar school?
tevens is het 18+, gerapporteerd
Elk woord gemeendquote:
typoquote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
black opa?
moet je niet naar school?
tevens is het 18+, gerapporteerd
quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zit dan waarschijnlijk in A'dam.
Dan moet je eens gaan vragen bij zo'n jeugdrechtbureau. Maar hij heeft de plicht om jou geld te geven tot je 21e.quote:
Ohja.quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zit dan waarschijnlijk in A'dam.
Mooi zo.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef AppelCake het volgende:
Het gaat te snel hier voor mijn Laptop.
Slechte laptop dan wel.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef AppelCake het volgende:
Hoe is het?quote:
Eet smakelijkquote:
niet goed voor je mangquote:
Vrijdag > Zaterdag is er een meet. Kom ook dan.quote:
Ik ben mobiel, moet je na gaanquote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef AppelCake het volgende:
ook druk met school, SE week enzoquote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ziekjes moe druk met school moe redelijk.
Met u?
Vrijdag is een kuttijd.quote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vrijdag > Zaterdag is er een meet. Kom ook dan.
Kom je 's avonds toch? Dan overnachten.quote:
Mag niettt.quote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom je 's avonds toch? Dan overnachten.
Maar ik heb nu 50 euro gekregen om naar school te gaan dus ik moet nu wel ?quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeg dat als je niet naar school gaat, de kinderbijslag stop kan worden gezet en hij dus niets meer krijgt. Zeg dat je die ¤50,- mooi niet terug gaat betalen.
moet je niet doen manquote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dit jaar is van mij al verneukt
Dan enkel zaterdag.quote:
Er zijn andere bij toch.quote:
doeiquote:
zogenaamd zielig spelen zodat ik zeggen ga nee a-j niet gaan houd van je =Squote:
Autisme heh.quote:
Waarom dan überhaupt met mij willen afspreken?quote:
Hoiquote:
uitkering gaat kapoooooootquote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja weet t, het is ook heel dom.
Maarja, opzich is er nog hoop.
En anders uitkering
quote:
Jij doet ook gemeen hoor, was er net, en moest van jou meteen wegquote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zogenaamd zielig spelen zodat ik zeggen ga nee a-j niet gaan houd van je =S
Maar zusje toch...quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik haat jou, met of zonder muis.
Waar dan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wie zijn jullie? Ik zei gewoon gedag
Zelf is ie de grootstequote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je verwijst alles naar autisme als smoesje.
Maar dat is het ook.quote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je verwijst alles naar autisme als smoesje.
ik ben de grootste autisme jaquote:
Opgestaan plaats vergaan nu moet je weer naar huis toegaan. xDquote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij doet ook gemeen hoor, was er net, en moest van jou meteen weg
Niet als je er normaal mee om leert gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dit gaat te langzaam met zo'n vingerschuifding.
's avonds dan he. 's Middags ga ik niet ver reizen (quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan überhaupt met mij willen afspreken?
snelheid aanpassenquote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dit gaat te langzaam met zo'n vingerschuifding.
HIHIHIquote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Opgestaan plaats vergaan nu moet je weer naar huis toegaan. xD
Je weet wel tegen wie je nu praat heh.quote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet als je er normaal mee om leert gaan.
Muis is kut. Punt.
Jammer wel.quote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
's avonds dan he. 's Middags ga ik niet ver reizen ()
welke?quote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je weet wel tegen wie je nu praat heh.
Ik heb de beste muis
Muis in je broek?quote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb de beste muis
Ik praat tegen Appol.quote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb de beste muis
Ik zou zelfmoord overwegen, beste oplossing.quote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
mAG IK NIET VAN MIJN NICHTJE. KUTCAPS.
G500 meesterrasquote:
Viespeuk.quote:
Incarnatie van stupiditeit.quote:
Er zitten lichtjes opquote:
Hij is best schattig. Keek gisteren op tc de hele tijd boos.quote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Incarnatie van stupiditeit.
Ben ik niet
Kan ik zien in het donker.quote:
Ik heb nooit een foto van hem gezienquote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij is best schattig. Keek gisteren op tc de hele tijd boos.![]()
Jawel liefje.
In z'n fobo. Best schattig voor een jochie van 14.quote:Op maandag 12 november 2012 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nooit een foto van hem gezien
Niet schatje.
awesomequote:
Nah.quote:Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In z'n fobo. Best schattig voor een jochie van 14.
Jawel.
xddddddddddddquote:Op maandag 12 november 2012 18:36 schreef ChesterPerry het volgende:
roddelaars noem ik sletten want ze houden van lullen
watquote:
XDXDquote:
Iedereen is in shock als ze jou zien, zo liefquote:
Beetje een flikker, maar dat valt ook te zien aan zijn gedragquote:Op maandag 12 november 2012 18:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ach best wel.
Jawel.
Waar hebben we het over?
doe nou niet zo gemeen tegen hem.quote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje een flikker, maar dat valt ook te zien aan zijn gedrag
Dat ik stoer ben
Ben ik even blij dat ik niet zo dol op cola ben.quote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
My pussy tastes like pepsi cola, my eyes are wide like cherry pies
ahww so kjoett, so kawaiii :3quote:Op maandag 12 november 2012 18:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iedereen is in shock als ze jou zien, zo lief
quote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef Snowbells het volgende:
My pussy tastes like pepsi cola, my eyes are wide like cherry pies
hij verdient hetquote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
doe nou niet zo gemeen tegen hem.
Oh.
Jawel
enkel Video Games van haar is goedquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
enkel Video Games van haar is goed
Jij bent er constant mee bezig jaquote:
Nietquote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent er constant mee bezig jatsundere zijn dit dat
Oh oké
quote:Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Twilight Breaking dawn part 2 komt bijna
ik paat patersquote:
www.isohunt.comquote:
Zegt de hipster herself.quote:Op maandag 12 november 2012 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hipster, nare stem, niets nieuws, saai.
Tot dusver mijn redenen.
gaan we samen?quote:Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Twilight Breaking dawn part 2 komt bijna
Hypo en ik hebben daarnet een hevige discussie over gehad in DM en ik moet tot de conclusie komen dat ze dat niet is.quote:
quote:
Dit dus Snow.quote:Op maandag 12 november 2012 18:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hypo en ik hebben daarnet een hevige discussie over gehad in DM en ik moet tot de conclusie komen dat ze dat niet is.
Ik ben toch ook een vriendinnetje?quote:
Ben jij een hater dan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat jij haters haat, dus dan haat je mij nu ook.
Zijn gezicht vertrok alleen even toen die filmpjes ging kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij is best schattig. Keek gisteren op tc de hele tijd boos.![]()
Jawel liefje.
Das waarquote:Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een vriendinnetje?
quote:Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef Oceanview het volgende:
Zag je dat ik kwam op voor Snow misschien mag ik in haar broekje kruipen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |