sv gquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb een 8 voor Nederlands gehaald
Nestalgiequote:
Alles kan ik klaagbak, ja.quote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem daarvoor aanklagen.
dm maar ik post het welquote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil heel graag iets notewaardigs in US posten maar ik heb daar al eens een ban gehad dus ik weet het niet zeker.
wat dan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil heel graag iets notewaardigs in US posten maar ik heb daar al eens een ban gehad dus ik weet het niet zeker.
I can afford it, dm?quote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
typo, boterhaamquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
grappig man
het is 'klaagbaak' en niet klaagbak boterham
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer doorquote:
Halloquote:
Goede cijfersquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers. Er mist nog één 8 bovenaan en de rest van de SE's
jou kende ik nog nietquote:
Brownie, aangenaamquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers. Er mist nog één 8 bovenaan en de rest van de SE's
quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer door. Of je koopt een abonnement en zet die user op de foe-lijst dan zie je het ook niet meer.
In US / Userfoto's #290
Maar dat staat daar al??quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer door. Of je koopt een abonnement en zet die user op de foe-lijst dan zie je het ook niet meer.
In US / Userfoto's #290
awwwquote:
kllaarquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
In US / Userfoto's #290
Omdat ik al verschillende notes en een ban daar heb gehad. Ik denk niet dat ze er mild mee zullen omgaan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]___! waarom durf je dat niet te plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |