SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet 100 euro lenen dan.. aan familie moet ik het niet vragen want geen contact mee en vrienden kunnen het niet zo uit hun mouw schudden.quote:Op maandag 12 november 2012 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je dan niet van iemand anders geld lenen? Of even met je vader gaan zitten tijdens een gesprek ipv los vragen. Ik kan me niet voorstellen dat je vader je geen geld geeft/leent om naar je beoordeling te gaan...
Die van mij is overmorgen klaarquote:
Goed goed!quote:
Probeer 't nou maar....quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet 100 euro lenen dan.. aan familie moet ik het niet vragen want geen contact mee en vrienden kunnen het niet zo uit hun mouw schudden.
Ik communiceer niet goed met mn vader want zijn wil is wet en hij weigert te luisteren dus aan tafel zitten heeft vrij weinig zin ben ik bang.
NOLIFE BLACKOPS!!!quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die van mij is overmorgen klaaren morgen vrij
![]()
Ik heb elke dag 1 toets behalve maandag dan heb ik er 3.quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die van mij is overmorgen klaaren morgen vrij
![]()
Spammerquote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer 't nou maar....
Tevens, dit invullen allemaal!
PUB / Enquete over Nederlandse jongerentaal!
Volgens mij kun je hem daarvoor aanklagen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan ik zorgen dat ik mijn kinderbijslag krijg zodat ik naar school kanmn pa wil het niet geven
3 !?quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb elke dag 1 toets behalve maandag dan heb ik er 3.
Ja, vastquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem daarvoor aanklagen.
je zit te veel in WGRquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sv gquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb een 8 voor Nederlands gehaald
Nestalgiequote:
Alles kan ik klaagbak, ja.quote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dm maar ik post het welquote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil heel graag iets notewaardigs in US posten maar ik heb daar al eens een ban gehad dus ik weet het niet zeker.
wat dan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
Ik wil heel graag iets notewaardigs in US posten maar ik heb daar al eens een ban gehad dus ik weet het niet zeker.
I can afford it, dm?quote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
typo, boterhaamquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
grappig man
het is 'klaagbaak' en niet klaagbak boterham
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer doorquote:
Halloquote:
Goede cijfersquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers. Er mist nog één 8 bovenaan en de rest van de SE's
jou kende ik nog nietquote:
Brownie, aangenaamquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers. Er mist nog één 8 bovenaan en de rest van de SE's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |