quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer door. Of je koopt een abonnement en zet die user op de foe-lijst dan zie je het ook niet meer.
In US / Userfoto's #290
Maar dat staat daar al??quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je vindt dat iemand te veel SC post dan scroll je maar wat meer door. Of je koopt een abonnement en zet die user op de foe-lijst dan zie je het ook niet meer.
In US / Userfoto's #290
awwwquote:
kllaarquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
In US / Userfoto's #290
Omdat ik al verschillende notes en een ban daar heb gehad. Ik denk niet dat ze er mild mee zullen omgaan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]___! waarom durf je dat niet te plaatsen?
okequote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Bij de een staat foto's en ik wil plaatsen met SC.
Netjesquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers. Er mist nog één 8 bovenaan en de rest van de SE's
snel manquote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef Beach het volgende:
Niet in de mood.quote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef Oceanview het volgende:
Dimmie, het shampoo liedje kwam net op shuffle.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik al verschillende notes en een ban daar heb gehad. Ik denk niet dat ze er mild mee zullen omgaan.
ROALDquote:
Nope.quote:
SVquote:
Is het ook niet maar het is wel SC.quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]pussy.
Er is niks beledigend of whatever aan.
What evaa
quote:
pas opquote:
herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem lees ik al de hele tijd mee hoor.
Tudurmdumdudmumm Wiej wejiejeee DUrumdddd tererereretentquote:
Oquote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem lees ik al de hele tijd mee hoor.
Hoor je het is van een anderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |