Ja maar ik mag dat. Zelfs al een paar keer IRL gestalkt elkander.quote:
wil je een lotingopleiding doen?quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil cum laude slagen maar dat gaat nooit lukken
Net rustig aan tafel gezeten, heb 50 euro gekregen om naar school te gaan ( moet ik zelf later terug betalen ) maar mijn kinderbijslag nog niet. En dat wil ik juist.quote:Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer 't nou maar....
Tevens, dit invullen allemaal!
PUB / Enquete over Nederlandse jongerentaal!
Ik las dit net nog trouwensquote:
awwquote:Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oeh nice
ja goedVandaag mooie dag gehad
ook mooi meisje gezien dit dat
Eentje uit Suriname?quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
mn moeder bood aan om black opa vanacht te halen en dan ga ik lekker tot 3 uir gamen
hoe moet dat dan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem daarvoor aanklagen.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik las dit net nog trouwens
[..]
aww![]()
boeiend danquote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee maar het staat stoer en ik kan het met een beetje inzet denk ik wel.
Zeg dat als je niet naar school gaat, de kinderbijslag stop kan worden gezet en hij dus niets meer krijgt. Zeg dat je die ¤50,- mooi niet terug gaat betalen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net rustig aan tafel gezeten, heb 50 euro gekregen om naar school te gaan ( moet ik zelf later terug betalen ) maar mijn kinderbijslag nog niet. En dat wil ik juist.
Kan ik geen rechtzaak beginnen ofzo?
black opa?quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
mn moeder bood aan om black opa vanacht te halen en dan ga ik lekker tot 3 uir gamen
Ik zit dan waarschijnlijk in A'dam.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
black opa?
moet je niet naar school?
tevens is het 18+, gerapporteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |