SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik haat niet, vooral doen wat je wilt. Maar BL heeft een punt.quote:
van dat t kut is voor de verkoper?quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik haat niet, vooral doen wat je wilt. Maar BL heeft een punt.
Het maakt nogal een verschil of iets gewoon leeg staat of dat er jaren lang mensen inwonen die het uitwonen. Vooral met een ''chillpand'', dat pand/huis komt nooit meer terug in zijn originele staat.quote:Op maandag 12 november 2012 15:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
van dat t kut is voor de verkoper?
ja
vaak heeft die er niet eens last van omdat t pand toch al niet verkocht raakt.
zou die 2 jaar kraak-iets nog helpen?
vaak moet zon pand in de eerste instantie al volledig opgeknapt worden hequote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het maakt nogal een verschil of iets gewoon leeg staat of dat er jaren lang mensen inwonen die het uitwonen. Vooral met een ''chillpand'', dat pand/huis komt nooit meer terug in zijn originele staat.
Jouw kant van het verhaal niet nee. Echter hebben wij een leegstaand pand wat verkocht moet worden. En dat schiet niet op met van dat ongewassen tuig erin wat er nu in zit de handel kapot maakt elke keer.quote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
He ben BlackLining, snap het hele idee achter kraken niet. En kom ff klagen
hoelang staat het al leeg en is het je vorige huis?quote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jouw kant van het verhaal niet nee. Echter hebben wij een leegstaand pand wat verkocht moet worden. En dat schiet niet op met van dat ongewassen tuig erin wat er nu in zit de handel kapot maakt elke keer.
Opflikkeren ermee. Inbraak staat gevangenisstraf op meen ik? Mooi. Meteen opleggen. Oprotten.
maakt in zekere zin wel uit. vaak word er dan niet in gekraakt, het moet een langere tijd leegstaan dan 4 maandenquote:Op maandag 12 november 2012 16:16 schreef BlackLining het volgende:
4 maanden en ja.
Maakt beide niks uit trouwens, al bouw ik een kale hut ergens op mijn grondgebied waar niemand woont of gaat wonen, dan nog heb je er gewoon vanaf te blijven.
Das dus een vraagstuk, waarom zou je er vanaf moeten blijven als het al zoveel jaar leegstaat? Het is vaak in handen van een massabedrijf/overheid (geen idee hoe dat in elkaar steekt) die er geen gebruik meer van kunnen maken. Waarom zou je er dan niet in mogen wonen? Ja in jouw geval snap ik dat welquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef BlackLining het volgende:
Nee, het maakt niet uit. Je hebt er gewoon vanaf te blijvenAl staat het honderd jaar leeg.
Er is hier geen ontopicquote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef BlackLining het volgende:
Omdat het niet van jou is. De rest van je post is niet relevant meer.
Maar we gaan nogal offtopic volgens mij. En eens worden zullen we het toch niet.
quote:
Jij hebt nog veel te leren, newbie.quote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef BlackLining het volgende:
Omdat het niet van jou is. De rest van je post is niet relevant meer.
Maar we gaan nogal offtopic volgens mij. En eens worden zullen we het toch niet.
ik denk dat hij dat offtopic deel bedoeld kerelquote:Op maandag 12 november 2012 18:37 schreef BlackLining het volgende:
.
Dan niet, haha. Maar ik heb zo'n vermoeden dat wij het toch niet eens gaan worden wat betreft dat kraken, dus vandaar.
Straks weer naar Leiden
quote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef BlackLining het volgende:
Weet ik, moet toch een excuus hebben om uit die discussie te stappen
ja is goed geef ik je een pand voor je verjaardag ok?quote:Op maandag 12 november 2012 18:47 schreef BlackLining het volgende:
Merci. Als ik niets kan vinden kun jij me misschien helpen aan een kraakpand?
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik heb voor mn maat een goudvis gekocht voor zn verjaardag
Eens gr grquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zon belachelijk fijne track gr
Zal ik slachtofferhulp voor je inschakelen?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:07 schreef bijdehand het volgende:
Ja hoop dat ze langzaam en pijnlijk sterven.
Kaklijers, paar stampen verkopenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef bijdehand het volgende:
Fiets gejat, alweerals iemand er een te koop weet voor niet te duur hou ik me aanbevolen
Balen van je fiets bdh! Al aangifte gedaan?quote:
Heb pas om 18:00 school.quote:
Wow laatquote:Op donderdag 15 november 2012 08:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb pas om 18:00 school.
En 3 miljoen deadlines.![]()
*Scheermesje pakt* *Zelfmedelijden*
Nee, weet het framenummer niet en hij was niet verzekerd, heeft dus geen zin. Probeer er wel ergens eentje op de kop te tikken voor een habbekrats (was m'n moeders fietsquote:Op donderdag 15 november 2012 08:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Balen van je fiets bdh! Al aangifte gedaan?
Zo, da's relaxedquote:Op donderdag 15 november 2012 08:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb pas om 18:00 school.
En 3 miljoen deadlines.![]()
*Scheermesje pakt* *Zelfmedelijden*
Fijn voor de toelichting, ik schrok alquote:Op donderdag 15 november 2012 09:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat van de school dus he, niet van jij+scheermesjes
Stel je voor, hebben we straks een dooie muisquote:Op donderdag 15 november 2012 09:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fijn voor de toelichting, ik schrok al
Maaspoort en stad zijn er nog hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 12:32 schreef Kenju het volgende:
Hey, klopt het dat er tegenwoordig maar één bankfilliaal van de ABN in Den Bosch is? Op hun site staan er meer, maar daarvan weet ik zeker dat er iig twee (Maaspoort en Helftheuvel) al een hele tijd niet meer bestaan.
Nope, Maaspoort is er niet meer. Alleen de stad dus, aan de Nieuwstraat (het oude Fortis kantoor). Die andere in de stad is ook weg. Andere opties zijn evt. Vught en Rosmalen. Alle andere kantoren zijn foetsie. Klote, maar ja, dat krijg je nu alles via internet gaat. Ik had graag gezien dat er een kantoor zou zijn bij alle grote winkelcentra met een balie voor iedere bank oid. Maar dat kost kennelijk ook al te veel. Best irritant, wanneer je het nodig hebt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maaspoort en stad zijn er nog hoor
Sinds kort dan..quote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nope, Maaspoort is er niet meer. Alleen de stad dus, aan de Nieuwstraat (het oude Fortis kantoor). Die andere in de stad is ook weg. Andere opties zijn evt. Vught en Rosmalen. Alle andere kantoren zijn foetsie. Klote, maar ja, dat krijg je nu alles via internet gaat. Ik had graag gezien dat er een kantoor zou zijn bij alle grote winkelcentra met een balie voor iedere bank oid. Maar dat kost kennelijk ook al te veel. Best irritant, wanneer je het nodig hebt.
Op de site staan trouwens andere als pinautomaat en die in de stad, Vught en Rosmalen als kantoor/bezoekmogelijkheid.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:32 schreef Kenju het volgende:
Hey, klopt het dat er tegenwoordig maar één bankfilliaal van de ABN in Den Bosch is? Op hun site staan er meer, maar daarvan weet ik zeker dat er iig twee (Maaspoort en Helftheuvel) al een hele tijd niet meer bestaan.
Yeah! Bossche bollen, Brabantse vlag en Schrobbelerquote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
Ben weer terug in Brabant, wat een genot
yumyumyumquote:Op donderdag 15 november 2012 16:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Yeah! Bossche bollen, Brabantse vlag en Schrobbeler
Wilde de smiley met het vorkje kiezen maar dat doet tie niet.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wilde de smiley met het vorkje kiezen maar dat doet tie niet. [ afbeelding ]
Klopt. Maar daar moet je wel effe goed voor kijken. Er staat boven 'Vind een bankkantoor en openingstijden'. Als je dan op een tekeningetje moet letten om daadwerkelijk te zien of het een automaat is of een kantoor, zonder dat daar effe op gewezen wordt, vergist iemand zich snel. Ik iig welquote:Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op de site staan trouwens andere als pinautomaat en die in de stad, Vught en Rosmalen als kantoor/bezoekmogelijkheid.
Je kan links van dat scherm aanvinken wat je wilt. Of automaat of kantoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar moet je wel effe goed voor kijken. Er staat boven 'Vind een bankkantoor en openingstijden'. Als je dan op een tekeningetje moet letten om daadwerkelijk te zien of het een automaat is of een kantoor, zonder dat daar effe op gewezen wordt, vergist iemand zich snel. Ik iig wel. Zeker als er een straat en huisnummer gegeven wordt, en daar vroeger allemaal wèl kantoren waren.
Of is het normaal dat een pinautomaat eigenlijk een adres heeft? Hmm, een keer op letten....
Maar de Maaspoort was ik nog niet zo lang geleden voor zaken. Die is dus nog niet zo lang weg. Maar goed, misschien morgen vroeg maar effe naar de stad. Blijf het stom vinden dat je als het een beetje tegenzit, een half uur moet reizen voordat je bij de bank iets kan regelen. En dan ook weer terug.
quote:
quote:
Komt ooit goedquote:
Als ik dat doe doe ik het door jouquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Maare bdh gee zelfmoord plegen he
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dat doe doe ik het door jou
Oke hopelijk kom je het te boven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even wennen aan je nieuwe UI
Nou, het is een vent en mijn motto luid niet voor niets: alles went behalve een ventquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke hopelijk kom je het te boven.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, het is een vent en mijn motto luid niet voor niets: alles went behalve een vent
Haha geremquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik ging gister fitnessen met een maat, en hij dacht dat hij net zo veel kon als ik. Ik stel de gewichten in en ga m'n gang, hij gaat na mij, moet hij veel te veel kracht zetten en krijgt hij een bloedneus van hier tot ginderEn niet eens dat ik zo sterk ben maar hij heeft gewoon geen kracht
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik ging gister fitnessen met een maat, en hij dacht dat hij net zo veel kon als ik. Ik stel de gewichten in en ga m'n gang, hij gaat na mij, moet hij veel te veel kracht zetten en krijgt hij een bloedneus van hier tot ginderEn niet eens dat ik zo sterk ben maar hij heeft gewoon geen kracht
Nja ben benieuwd of hij ervan leert.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha gerem![]()
Praatjes waren gelijk over zeker
Ja dat ben ik. Sta ik daar zo te squatten met 250 kg op m'n schouders en OOOOEEEEH JAAAAAA UUUUUUUUURGH NAAAAAAAH OOOOOEEEEEEH MMMMMMMMMMMMMMMM JAAAAAAAAA te roepen terwijl iedereen me boos aankijktquote:
Volgende week gewoon meer kilo'squote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja ben benieuwd of hij ervan leert.
[..]
Ja dat ben ik. Sta ik daar zo te squatten met 250 kg op m'n schouders en OOOOEEEEH JAAAAAA UUUUUUUUURGH NAAAAAAAH OOOOOEEEEEEH MMMMMMMMMMMMMMMM JAAAAAAAAA te roepen terwijl iedereen me boos aankijkt
Uhu maar tel eens uit wat je tot nu toe aan eten/drinken kwijt bent geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar dat is niet eens perse duurder, aangezien echte rommel bijna niets kost
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar dat is bij veel mensen zo. Behalve in die pauperlanden waar ze insecten eten omdat er niks anders is
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
Over insecten op je vagina gesproken, zie je kk nog weleens?
Ja. De weken erna geen broodjes rosbief meer kunnen eten.quote:
Zo snel alweer welquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. De weken erna geen broodjes rosbief meer kunnen eten.
Oké, nog héél even, omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde net vragen wat er met tuxx is![]()
Ga jij dan antwoord geven of iemand anders?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, nog héél even, omdat jij het bent.
tux en ik hebben 2 nachten en heel wat keren de horizontale tango gedanst.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde net vragen wat er met tuxx is![]()
Jij mag alles.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit nu een bepaalde post van vannacht terug te lezen, maar omdat het onderwerp niet besproken mag worden negeer ik het maar![]()
mooiquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat maar, de lol is er al af.
quote:
Waar ben jij al die tijd geweest?quote:
Ziekquote:Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar ben jij al die tijd geweest?
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto laat je chick gewoon wat voor je maken. Multifunctioneel
Ja bijna weekendquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weer een werkdag voorbij
Deze was wel beter dan de vorige
Jesus 4 dagen nog welquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo lekker he
De gedachte aan mijn vierdaagseweekend doet mij bijna huilen van geluk.
Zal ik je mijn ongetekend contract sturen? Dan beetje naam enzo veranderen, wie weet trappen ze erin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar moet ik tekenen voor deze schandalige werktijden?
Wil ik wel eerst weten wat je verdient want ik moet er niet te hard op achteruit gaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal ik je mijn ongetekend contract sturen? Dan beetje naam enzo veranderen, wie weet trappen ze erin.
Mag hopen dat jij toch wel heel wat meer verdiend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil ik wel eerst weten wat je verdient want ik moet er niet te hard op achteruit gaan. Vooruit mag uiteraard wel
.
Daar ging ik stiekem wel van uitquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag hopen dat jij toch wel heel wat meer verdiend.
Ach ben al lang blij dat ze bij mij geen rekening houden met leeftijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ging ik stiekem wel van uit![]()
.
En de auto he, die heb ik ook.
Hoezo? Je bent toch nog jong en dus goedkoop?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach ben al lang blij dat ze bij mij geen rekening houden met leeftijd![]()
Ja een auto is ook een duur geintje.
Mwah, ik scheel niets tot weinig met andere.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent toch nog jong en dus goedkoop?
Hehe ja, een volle tank is al gauw 60 euro.
Beter toch, dat jij mag blijven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah, ik scheel niets tot weinig met andere.![]()
Ja en dat is dan nog in een relatief kleine tank toch.
En dan even zo'n bedrag aftikken voor wat benzine pftquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter toch, dat jij mag blijven.
42 liter.
Dieselquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan even zo'n bedrag aftikken voor wat benzine pft
En toch blijf je bij een lege tank nieuwe halenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Diesel. Benzine is NOG duurder
.
Ja, het is zo lullig om de auto te laten staan en te voet verder te gaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En toch blijf je bij een lege tank nieuwe halen
Moet het jezelf niet lastiger maken dan het al is natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het is zo lullig om de auto te laten staan en te voet verder te gaan.
Ja, een lege tank kan ik niet altijd voorzienquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet het jezelf niet lastiger maken dan het al is natuurlijk.
Moet je naar je dashboard kijken zo nu en danquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, een lege tank kan ik niet altijd voorzien.
Auto van de zaak, dan ga je pas kijken als ie ping zegtquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet je naar je dashboard kijken zo nu en dan
Oh dan heb je altijd toch nog wat erin zitten om een pomp te bereiken?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Auto van de zaak, dan ga je pas kijken als ie ping zegt.
Ja, zo ongeveer 100 kilometer, meestal wacht ik totdat ik een BP spot dus dan issie echt bijna leegquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dan heb je altijd toch nog wat erin zitten om een pomp te bereiken?
Geen idee eerlijk gezegd, deze auto is vrij nauwkeurig in het aangeven hoever je nog kunt komen. Ik heb ook auto's gehad die dat niet deden en dan stond het zweet wel in mijn bilnaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Zoveel tering. Als het lampje piept en ik moet nog zo'n 1,5km dan stress ik hem al kapot. Of is dat per auto heel erg verschillend?
Dat verschilt wel, maar 1,5km red je nog makkelijk hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Zoveel tering. Als het lampje piept en ik moet nog zo'n 1,5km dan stress ik hem al kapot. Of is dat per auto heel erg verschillend?
Weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat verschilt wel, maar 1,5km red je nog makkelijk hoor
Ik kan nog zo'n 60 of 80km met de auto( afhankelijk van welke van onze auto's ik rij) als het lampje begint te branden. Hoewel ik het nooit heb getest wanneer hij nou daadwerkelijk pruttelend tot stilstand komt
Yup, volgens mij heb je altijd nog 5 liter als het lampje gaat branden.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat verschilt wel, maar 1,5km red je nog makkelijk hoor
Ik kan nog zo'n 60 of 80km met de auto( afhankelijk van welke van onze auto's ik rij) als het lampje begint te branden. Hoewel ik het nooit heb getest wanneer hij nou daadwerkelijk pruttelend tot stilstand komt
Awhquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:28 schreef bijdehand het volgende:
Het leven is momenteel erg saaiMaar na de tentamens ga ik LOSSSSSS
en bij jou?
Heb ze in de eerste week van december t/m de 14e, dus ik heb 8 tentamens in 2 weken dus ik moet vroeg beginnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AwhDeze tijd nog aan het leren of echt de tentamens aan het maken?
Hopelijk is het gezeik snel over![]()
Alles prima
Oh wel echt knap dat je dan nu al zo goed bezig bent! Wel pittig ook zoveel tentamens in die korte tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ze in de eerste week van december t/m de 14e, dus ik heb 8 tentamens in 2 weken dus ik moet vroeg beginnen![]()
Mooi dat het prima is
nog aan het daten of zo?
Herkansingen van dit jaar of ook nog vorig jaar? Nja komt goed, deze keer ben je in ieder geval niet te laat begonnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:47 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik heb geen keuze he. Al die hers vallen in 1 week!_! dus volgende week ook maar niet fitnessen denk ik
![]()
En nee, ik ook nietmss weer met S. naar de bios xD
Oh gerem, succes met leren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:53 schreef bijdehand het volgende:
Ook vorig jaar jaen dat dat niet over was wist ik zelf niet. Anyway, het is wss geen date maar gewoon voor de lol
Kleiduif schietenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nog geen plannen dit weekend, wat zullen we eens gaan doen?
Dadelijk zegt een van de twee geen jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:11 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh. Straks bruiloft van mijn zusje in het stadhuis
.
Haha dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk zegt een van de twee geen ja
Dankje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh gerem, succes met leren.
Grappig wel, het onderwerp is daten en jij begint over een biosje met S
Zie je het plaatje niet?quote:
Nope.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Ik ga 9 december naar een metalfestival waar de band Cliteater komt![]()
Tevens: WEEKEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
PROOST!
Wahahaha dan kent ze Rockbitch vast ook welquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Ging er even op googlen
[ afbeelding ]
Rockbitch ftw! nog een 'gesigneerde' pen van gehad ergens in '97 op Dynamoquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaha dan kent ze Rockbitch vast ook wel.
Vetquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:49 schreef shifto het volgende:
Ik ga vanavond hier naartoezoals eckte bazen
Klik voor bazen feest
Ja ik ben even geswitched ivm de Ingress betaquote:
Ik las kamasutraquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja ik ben even geswitched ivm de Ingress beta
Ik ga vanavond naar Kamagurka in de Verkadefabriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |