SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik haat niet, vooral doen wat je wilt. Maar BL heeft een punt.quote:
van dat t kut is voor de verkoper?quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik haat niet, vooral doen wat je wilt. Maar BL heeft een punt.
Het maakt nogal een verschil of iets gewoon leeg staat of dat er jaren lang mensen inwonen die het uitwonen. Vooral met een ''chillpand'', dat pand/huis komt nooit meer terug in zijn originele staat.quote:Op maandag 12 november 2012 15:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
van dat t kut is voor de verkoper?
ja
vaak heeft die er niet eens last van omdat t pand toch al niet verkocht raakt.
zou die 2 jaar kraak-iets nog helpen?
vaak moet zon pand in de eerste instantie al volledig opgeknapt worden hequote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het maakt nogal een verschil of iets gewoon leeg staat of dat er jaren lang mensen inwonen die het uitwonen. Vooral met een ''chillpand'', dat pand/huis komt nooit meer terug in zijn originele staat.
Jouw kant van het verhaal niet nee. Echter hebben wij een leegstaand pand wat verkocht moet worden. En dat schiet niet op met van dat ongewassen tuig erin wat er nu in zit de handel kapot maakt elke keer.quote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
He ben BlackLining, snap het hele idee achter kraken niet. En kom ff klagen
hoelang staat het al leeg en is het je vorige huis?quote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jouw kant van het verhaal niet nee. Echter hebben wij een leegstaand pand wat verkocht moet worden. En dat schiet niet op met van dat ongewassen tuig erin wat er nu in zit de handel kapot maakt elke keer.
Opflikkeren ermee. Inbraak staat gevangenisstraf op meen ik? Mooi. Meteen opleggen. Oprotten.
maakt in zekere zin wel uit. vaak word er dan niet in gekraakt, het moet een langere tijd leegstaan dan 4 maandenquote:Op maandag 12 november 2012 16:16 schreef BlackLining het volgende:
4 maanden en ja.
Maakt beide niks uit trouwens, al bouw ik een kale hut ergens op mijn grondgebied waar niemand woont of gaat wonen, dan nog heb je er gewoon vanaf te blijven.
Das dus een vraagstuk, waarom zou je er vanaf moeten blijven als het al zoveel jaar leegstaat? Het is vaak in handen van een massabedrijf/overheid (geen idee hoe dat in elkaar steekt) die er geen gebruik meer van kunnen maken. Waarom zou je er dan niet in mogen wonen? Ja in jouw geval snap ik dat welquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef BlackLining het volgende:
Nee, het maakt niet uit. Je hebt er gewoon vanaf te blijvenAl staat het honderd jaar leeg.
Er is hier geen ontopicquote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef BlackLining het volgende:
Omdat het niet van jou is. De rest van je post is niet relevant meer.
Maar we gaan nogal offtopic volgens mij. En eens worden zullen we het toch niet.
quote:
Jij hebt nog veel te leren, newbie.quote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef BlackLining het volgende:
Omdat het niet van jou is. De rest van je post is niet relevant meer.
Maar we gaan nogal offtopic volgens mij. En eens worden zullen we het toch niet.
ik denk dat hij dat offtopic deel bedoeld kerelquote:Op maandag 12 november 2012 18:37 schreef BlackLining het volgende:
.
Dan niet, haha. Maar ik heb zo'n vermoeden dat wij het toch niet eens gaan worden wat betreft dat kraken, dus vandaar.
Straks weer naar Leiden
quote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef BlackLining het volgende:
Weet ik, moet toch een excuus hebben om uit die discussie te stappen
ja is goed geef ik je een pand voor je verjaardag ok?quote:Op maandag 12 november 2012 18:47 schreef BlackLining het volgende:
Merci. Als ik niets kan vinden kun jij me misschien helpen aan een kraakpand?
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik heb voor mn maat een goudvis gekocht voor zn verjaardag
Eens gr grquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zon belachelijk fijne track gr
Zal ik slachtofferhulp voor je inschakelen?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:07 schreef bijdehand het volgende:
Ja hoop dat ze langzaam en pijnlijk sterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |