Als ik dat doe doe ik het door jouquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Maare bdh gee zelfmoord plegen he
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dat doe doe ik het door jou
Oke hopelijk kom je het te boven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even wennen aan je nieuwe UI
Nou, het is een vent en mijn motto luid niet voor niets: alles went behalve een ventquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke hopelijk kom je het te boven.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, het is een vent en mijn motto luid niet voor niets: alles went behalve een vent
Haha geremquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik ging gister fitnessen met een maat, en hij dacht dat hij net zo veel kon als ik. Ik stel de gewichten in en ga m'n gang, hij gaat na mij, moet hij veel te veel kracht zetten en krijgt hij een bloedneus van hier tot ginderEn niet eens dat ik zo sterk ben maar hij heeft gewoon geen kracht
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik ging gister fitnessen met een maat, en hij dacht dat hij net zo veel kon als ik. Ik stel de gewichten in en ga m'n gang, hij gaat na mij, moet hij veel te veel kracht zetten en krijgt hij een bloedneus van hier tot ginderEn niet eens dat ik zo sterk ben maar hij heeft gewoon geen kracht
Nja ben benieuwd of hij ervan leert.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha gerem![]()
Praatjes waren gelijk over zeker
Ja dat ben ik. Sta ik daar zo te squatten met 250 kg op m'n schouders en OOOOEEEEH JAAAAAA UUUUUUUUURGH NAAAAAAAH OOOOOEEEEEEH MMMMMMMMMMMMMMMM JAAAAAAAAA te roepen terwijl iedereen me boos aankijktquote:
Volgende week gewoon meer kilo'squote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja ben benieuwd of hij ervan leert.
[..]
Ja dat ben ik. Sta ik daar zo te squatten met 250 kg op m'n schouders en OOOOEEEEH JAAAAAA UUUUUUUUURGH NAAAAAAAH OOOOOEEEEEEH MMMMMMMMMMMMMMMM JAAAAAAAAA te roepen terwijl iedereen me boos aankijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |