Als ik dat doe doe ik het door jouquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Maare bdh gee zelfmoord plegen he
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dat doe doe ik het door jou
Oke hopelijk kom je het te boven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even wennen aan je nieuwe UI
Nou, het is een vent en mijn motto luid niet voor niets: alles went behalve een ventquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke hopelijk kom je het te boven.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, het is een vent en mijn motto luid niet voor niets: alles went behalve een vent
Haha geremquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik ging gister fitnessen met een maat, en hij dacht dat hij net zo veel kon als ik. Ik stel de gewichten in en ga m'n gang, hij gaat na mij, moet hij veel te veel kracht zetten en krijgt hij een bloedneus van hier tot ginderEn niet eens dat ik zo sterk ben maar hij heeft gewoon geen kracht
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik ging gister fitnessen met een maat, en hij dacht dat hij net zo veel kon als ik. Ik stel de gewichten in en ga m'n gang, hij gaat na mij, moet hij veel te veel kracht zetten en krijgt hij een bloedneus van hier tot ginderEn niet eens dat ik zo sterk ben maar hij heeft gewoon geen kracht
Nja ben benieuwd of hij ervan leert.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha gerem![]()
Praatjes waren gelijk over zeker
Ja dat ben ik. Sta ik daar zo te squatten met 250 kg op m'n schouders en OOOOEEEEH JAAAAAA UUUUUUUUURGH NAAAAAAAH OOOOOEEEEEEH MMMMMMMMMMMMMMMM JAAAAAAAAA te roepen terwijl iedereen me boos aankijktquote:
Volgende week gewoon meer kilo'squote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja ben benieuwd of hij ervan leert.
[..]
Ja dat ben ik. Sta ik daar zo te squatten met 250 kg op m'n schouders en OOOOEEEEH JAAAAAA UUUUUUUUURGH NAAAAAAAH OOOOOEEEEEEH MMMMMMMMMMMMMMMM JAAAAAAAAA te roepen terwijl iedereen me boos aankijkt
Uhu maar tel eens uit wat je tot nu toe aan eten/drinken kwijt bent geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar dat is niet eens perse duurder, aangezien echte rommel bijna niets kost
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar dat is bij veel mensen zo. Behalve in die pauperlanden waar ze insecten eten omdat er niks anders is
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
Over insecten op je vagina gesproken, zie je kk nog weleens?
Ja. De weken erna geen broodjes rosbief meer kunnen eten.quote:
Zo snel alweer welquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. De weken erna geen broodjes rosbief meer kunnen eten.
Oké, nog héél even, omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde net vragen wat er met tuxx is![]()
Ga jij dan antwoord geven of iemand anders?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, nog héél even, omdat jij het bent.
tux en ik hebben 2 nachten en heel wat keren de horizontale tango gedanst.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde net vragen wat er met tuxx is![]()
Jij mag alles.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit nu een bepaalde post van vannacht terug te lezen, maar omdat het onderwerp niet besproken mag worden negeer ik het maar![]()
mooiquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat maar, de lol is er al af.
quote:
Waar ben jij al die tijd geweest?quote:
Ziekquote:Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar ben jij al die tijd geweest?
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto laat je chick gewoon wat voor je maken. Multifunctioneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |