Ik heb dus een huisgenoot en dat is echt geen gigantische debiel. Hij heeft een grote bek, en ''schijt'', maar niet op een alpha manier. Hij gaat gewoon respectloos met de meisjes die hij neukt om, en is bijvoorbeeld niet iemand die een relatie face to face uitmaakt, maar iemand die gewoon nooit meer iets van zich laat horen. Lekker makkelijk zeg maar.
In ieder geval, zijn gedrag doet het op de een of andere manier goed bij meisjes. Hij neemt het meest van ons allemaal chicks mee naar huis, en zelfs na ze 1,2 keer schofterig behandeld te hebben, weet hij ze nog een derde keer mee naar huis te nemen..
Voorbeeld:
Meisje slaapt bij hem met oud en nieuw. Hij is helemaal van de kaart, ze liggen samen in bed en hij kotst het halve bed (incl haar) onder. Zij helemaal pissig, hij was nog steeds dronken en loopt haar recht in haar bek uit te lachen en vindt de hele situatie hartstikke grappig. Zij half huilend naar huis..
3 maanden later: Word midden in de nacht wakker van een hoop geschreeuw, kijk op de gang : Weer dat wijf van oud en nieuw. Weer mijn huisgenoot lam. Ze hadden geneukt, het was 4 uur 's nachts, maar hij had geen zin meer dat ze nog de hele nacht naast hem bleef liggen dus hij vond het wel een botte en grappige actie om haar zomaar op straat te zetten midden in de nacht. Hij keihard lachen, zij weer huilen, andere huisgenoot heeft maar een taxi voor haar gebeld..
Dan denk je dat het wel klaar is, maar nee hoor, 2 weken geleden

eer die chick in de woonkamer. Ik zeg: He wat doe je hier wacht je op iemand? Ja ik wacht op Lars, we hebben vanavond een date. Ik zeg: Beste meid, ik weet niet maar lars zit een weekend in Londen momenteel. Zij weer helemaal overstuur en huilend weg. Ik whatsapp mijn huisgenoot Lars : Hee man, dat ene gare mokkel was hier weer, volgens haar hadden jullie een date. Antwoord: HAHAHAHA jeezus man helemaal vergeten, is die hoer nog gekomen ook. Ja ik had haar vorige week in de kroeg gesproken maar ik was lam net alsof ik echt met haar ging daten''
Niet dat ik nu opkom voor de rechten van de vrouw ofzo hoor, maar
Dat dit soort chicks bestaan zeg.
Gedrag van mn huisgenoot overigens ook

maargoed.