google heeft ook genoeg mislukte projectjes, net als apple. MS heeft een paar goede stabiele projecten opgezet met Xbox, Office en Windows. Zoals Windows Phone er nu uit ziet heeft het genoeg kans van slagen, ze zijn alleen net te laat ingestapt, de groei van Android kwam samen met de groei van de smartphone voor het grote publiek (en was zelfs een belangrijke reden) en Apple was juist de pionier.quote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al die projectjes van windows zijn toch complete faals man.
Ok; ik had er mobiele voor moeten zetten. Zune, telefoons, tablets. Allemaal mislukt het.quote:Op maandag 12 november 2012 14:16 schreef Adames het volgende:
google heeft ook genoeg mislukte projectjes, net als apple. MS heeft een paar goede stabiele projecten opgezet met Xbox, Office en Windows. Zoals Windows Phone er nu uit ziet heeft het genoeg kans van slagen, ze zijn alleen net te laat ingestapt, de groei van Android kwam samen met de groei van de smartphone voor het grote publiek (en was zelfs een belangrijke reden)
En ik erger me wel aan hoe traag die van mij is. Met apps danquote:Op maandag 12 november 2012 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
google heeft ook genoeg mislukte projectjes, net als apple. MS heeft een paar goede stabiele projecten opgezet met Xbox, Office en Windows. Zoals Windows Phone er nu uit ziet heeft het genoeg kans van slagen, ze zijn alleen net te laat ingestapt, de groei van Android kwam samen met de groei van de smartphone voor het grote publiek (en was zelfs een belangrijke reden) en Apple was juist de pionier.
quote:'Groepsaanranding tijdens schoolfeest Alphen a/d Rijn'
Raadslid Gerard van As van de politieke partij Nieuw Elan in Alphen aan den Rijn heeft de gemeente het hemd van het lijf gevraagd over een schokkend incident. Een meisje op het Scala College aldaar zou daar vorige week door een grote menigte zijn aangerand.
Het meisje was op 1 november aanwezig op een schoolfeest voor tweede- en derdejaarsleerlingen. Hier zou zij het slachtoffer zijn geworden van een groepsaanranding. Hieraan zouden maar liefst tien tot twaalf personen hebben deelgenomen.
De leiding van het Scala College heeft nog niet gereageerd op het mogelijke incident. Het is tevens nog niet bekend of er aangifte is gedaan bij de politie.
Natte vinger halen met zijn twaalven?quote:Op maandag 12 november 2012 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is aanranden nou precies in deze context vraag ik me dan af
Zune is nooit voor Europa bedoeld geweest geloof ik, in Amerika was het een matig succes. Windows Mobile was ondanks zijn problemen een redelijk succes, vooral bij gebrek aan concurrentie en tablets zijn ze pas net ingestapt.quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok; ik had er mobiele voor moeten zetten. Zune, telefoons, tablets. Allemaal mislukt het.
In principe alles behalve penetratie dacht ik, want dan is het verkrachting.quote:Op maandag 12 november 2012 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
nauwelijks last van, alleen WA eigenlijk en die werkt nu ook beter dan eerst. Alleen bing maps is achterlijk kut.quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik erger me wel aan hoe traag die van mij is. Met apps dan
aan een tietje voelenquote:Op maandag 12 november 2012 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Nokia maps is wel topquote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nauwelijks last van, alleen WA eigenlijk en die werkt nu ook beter dan eerst. Alleen bing maps is achterlijk kut.
Welke heb je trouwens?quote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nauwelijks last van, alleen WA eigenlijk en die werkt nu ook beter dan eerst. Alleen bing maps is achterlijk kut.
Aanranding is zonder elke vorm van penetratie toch?quote:Op maandag 12 november 2012 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
okéquote:Op maandag 12 november 2012 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoi Stijntje, viel wel tegen he super sunday
dit inderdaad, zo heb ik eigenlijk al eens een lesbo verkrachtquote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe alles behalve penetratie dacht ik, want dan is het verkrachting.
maar zoenen is dus niet verkrachten hèquote:Op maandag 12 november 2012 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
dit inderdaad, zo heb ik eigenlijk al eens een lesbo verkracht
klinkt wat heftiger dan zoenen met een meisje die dat eigenlijk toch niet wilde en later lesbiënne bleek te zijn. in hoeverre ik heb bijgedragen aan die verandering is me niet bekend.
Ok... dat ik hier overheen leesquote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe alles behalve penetratie dacht ik, want dan is het verkrachting.
tongzoenen wel toch, dat is penetratiequote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
[..]
maar zoenen is dus niet verkrachten hè
Is toch penetratie?quote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
[..]
maar zoenen is dus niet verkrachten hè
Ik denk dat ze iets lager bedoelenquote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
tongzoenen wel toch, dat is penetratie
Volgens die logica is een vinger in een mond verkrachtingquote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je je vinger er in steekt is het ook verkrachting? Hmm.
Over 2 weken is er super sunday.quote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja vertel dan even jouw spannende verhaal over de supersunday vriend.
quote:
quote:Tot "seksueel binnendringen" valt eveneens een tongzoen zoals de Hoge Raad besliste in het Tongzoenarrest van 21 april 1998 (gepubliceerd in NJ 1998, 781).
Officeel wel een tongzoen zelfs al.quote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]z
Als je je vinger er in steekt is het ook verkrachting? Hmm.
In d'r poenie dan hequote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens die logica is een vinger in een mond verkrachting
Vertelquote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken is er super sunday.
12:30 Roda - Ajaxquote:
Hoi R. Kellyquote:Op maandag 12 november 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, en als je van een afstandje in haar mond pist?
Geen idee, uiteraard is het een minder erg vergrijp dan gelijk de lul erin. Maar echt normaal is het ook niet.quote:
mwoah, of het nou een ernstigere vorm van aanranding is of een lichte vorm van verkrachting, uiteindelijk blijft het hetzelfde voor de straf.quote:
Wet us toen veranderd zo dat ze een kerel konden straffen die een meisje van dertien ging,tongen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, of het nou een ernstigere vorm van aanranding is of een lichte vorm van verkrachting, uiteindelijk blijft het hetzelfde voor de straf.
zal ook per zaak verschillen ja. maar in principe kan het dus als verkrachting worden berecht. wat ook wel terecht is als je een meisje van 13 zo behandeld.quote:Op maandag 12 november 2012 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wet us toen veranderd zo dat ze een kerel konden straffen die een meisje van dertien ging,tongen.
verkrachting en aanranding zal toch wel verschillen qua strafmaat.quote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, of het nou een ernstigere vorm van aanranding is of een lichte vorm van verkrachting, uiteindelijk blijft het hetzelfde voor de straf.
Je zal maar getrouwd zijn met een wief dat niet nøken wilquote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
zal ook per zaak verschillen ja. maar in principe kan het dus als verkrachting worden berecht. wat ook wel terecht is als je een meisje van 13 zo behandeld.
ingrijpender was de wetswijziging daarvoor, voor 1991 kon het blijkbaar nooit verkrachting zijn als je als man je vrouw dwong tot seks. hoorde bij de huwelijkse verplichtingen.
maar overal heb je ruimte in de straf,quote:Op maandag 12 november 2012 14:31 schreef Saind het volgende:
[..]
verkrachting en aanranding zal toch wel verschillen qua strafmaat.
uit protest niet kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Geen Ozil en Klose. Waarom wordt die wedstrijd überhaupt nog gespeeld? Totaal onzinnig om een oefenwedstrijd te houden terwijl dit het drukst bezette moment van de competitie is.
Kijk toch wel, altijd benieuwd hoe de Feyenoorders het doen. Schaken die zich even in de kijker van Bayern speeltquote:
Niet Bayern, die gasten van Wolfsburg hebben toch chronisch geld te veel?quote:Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk toch wel, altijd benieuwd hoe de Feyenoorders het doen. Schaken die zich even in de kijker van Bayern speelt
McClaren houdt toch van flops binnenhalen?quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet Bayern, die gasten van Wolfsburg hebben toch chronisch geld te veel?
Boeit me ook geen fuck, zolang er maar 20+ miljoen wordt betaald voor de Chessmeisterquote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet Bayern, die gasten van Wolfsburg hebben toch chronisch geld te veel?
Ga je mond met zeep spoelen, vlegel.quote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
McClaren houdt toch van flops binnenhalen?
Zat te doen hoorquote:Op maandag 12 november 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woensdag, en op woensdag is er naast voetbal geen fuck te beleven.
Ik heb die gast aardig wat keren live gezien. Is geen leuke voetballer, kan d'r echt geen kut van maar in die samenvattingen zag het er altijd leuk uit.quote:Op maandag 12 november 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar hangt die Maachi van Zwolle uit? vond ik altijd wel een redelijke voetballer
quote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb die gast aardig wat keren live gezien. Is geen leuke voetballer, kan d'r echt geen kut van maar in die samenvattingen zag het er altijd leuk uit.
Gast voelde zich gewoon te goed om bij te tekenen, verwachte dat er wel een goede Eredivisieclub voor hem zou komen
Zunequote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef Adames het volgende:
Zune is nooit voor Europa bedoeld geweest geloof ik, in Amerika was het een matig succes. Windows Mobile was ondanks zijn problemen een redelijk succes, vooral bij gebrek aan concurrentie en tablets zijn ze pas net ingestapt.
Maar nogmaals, op het mobiele gebied lopen ze achter op hun 2 concurrenten, maar ze hebben wel alles om er een succes van te maken.
Beetje bij het haardvuur chillen dit dat. Anders is het zo koud manquote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom ligt de Eredivisie in de winter een maand stil? In Engeland enz. gaan ze gewoon radicaal door
anders zijn ze in feb al klaar met de comp.quote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom ligt de Eredivisie in de winter een maand stil? In Engeland enz. gaan ze gewoon radicaal door
Mooi de gelegenheid om naar een ander land te gaan en daar voetbal te kijken.quote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat we anders in maart klaar zijn met de competitie.quote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon meer playoffsquote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
anders zijn ze in feb al klaar met de comp.
Ja laten we het niveau nog lager makenquote:
Of krijg eens vriendjes waardoor je niet altijd met je neus voor de tv hoeft te zitten.quote:Op maandag 12 november 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fokkin care. Kijk je toch niet naar die wedstrijd
quote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of krijg eens vriendjes waardoor je niet altijd met je neus voor de tv hoeft te zitten.
Doe normaalquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of krijg eens vriendjes waardoor je niet altijd met je neus voor de tv hoeft te zitten.
quote:
omdat het ook gewoon nergens over gaat.quote:Op maandag 12 november 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn er téringveel afmeldingen voor de oefeninterlands
Waarschijnlijk kost het je als speler nog geld ookquote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat het ook gewoon nergens over gaat.
Volgens mij hebben veel clubs gewoon een plan gesmeed met hun spelers.quote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat het ook gewoon nergens over gaat.
Neequote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Steven. Mooi topic had ik hé.
onwijs leuk jaquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een verplicht nummertje bij tweede keer ontgroenen
bapoa is in de aanbieding bij de ahquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb honger, maar ik weet niet wat ik wil eten
Ja fijnquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onwijs leuk ja
was nog mobiel ook
zat je achter de laptop?quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onwijs leuk ja
was nog mobiel ook
AldoTheApache had er zin inquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onwijs leuk ja
was nog mobiel ook
ze hebben wel kutbonussen deze weekquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bapoa is in de aanbieding bij de ah
Klose verrast mij wel, elke wedstrijd die hij mist is een kans minder op het verbreken van Muller zijn record.quote:Op maandag 12 november 2012 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kost het je als speler nog geld ook
no mi mang, biefstuk wokgroente en chocomel.quote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
ze hebben wel kutbonussen deze week
Welke? kalenderjaar is 86 toch ofzoquote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klose verrast mij wel, elke wedstrijd die hij mist is een kans minder op het verbreken van Muller zijn record.
Ahja wokgroente is wel okè. Biefstuk is alsnog duur en chocomel is ranzige bochtquote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no mi mang, biefstuk wokgroente en chocomel.
Wokgroente ja? Aight.quote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no mi mang, biefstuk wokgroente en chocomel.
Klose heeft nog 2 doelpunten nodig om Duits topscorer aller tijden te wordenquote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke? kalenderjaar is 86 toch ofzo
bloemkool ook in de bonus, gerookte kipfilet, mango, meuslirepen en het gehakt. Wordt weer een heerlijk weekje hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja wokgroente is wel okè. Biefstuk is alsnog duur en chocomel is ranzige bocht
Niks mis mee.quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
wat vinden jullie van de feesboekmoort?
biefstukrepen wokken met wat van die groenten, als saus dan wat oestersaus en dan van die eiermie erbij, of basmatirijst. Kost nog steeds minder dan een knorr pakje opentrekken.quote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja wokgroente is wel okè. Biefstuk is alsnog duur en chocomel is ranzige bocht
Ja als je het zo zegt klinkt het nog wel oké, maar het is vaak beterquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bloemkool ook in de bonus, gerookte kipfilet, mango, meuslirepen en het gehakt. Wordt weer een heerlijk weekje hoor.
Gehakt, lang niet gehad.quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bloemkool ook in de bonus, gerookte kipfilet, mango, meuslirepen en het gehakt. Wordt weer een heerlijk weekje hoor.
vissticksquote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Worteltjes met vissticks.
Doe ik ook altijd erbijquote:Op maandag 12 november 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo godsgruwelijk heerlijk. Chilisausje erbij.
Doe eens normaal Stijn. Je gaat pas zondag weer naar de kerk, dus houd je een beetje in.quote:Op maandag 12 november 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo godsgruwelijk heerlijk. Chilisausje erbij.
quote:
Superlekker manquote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat lekker ja, nog nooit gehad.
Is goed joh.quote:Op maandag 12 november 2012 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon Aziatische chilisaus halen bij de toko, veel fijner
of hete saus van een loempia kraam, al zal dat hetzelfde zijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
inderdaad, mijn oom neemt altijd saus mee uit Indonesiëquote:Op maandag 12 november 2012 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dikzak.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanmiddag een lunch gehad van 2 McKroketten en een Chili Chicken
jouw oom is een sekstoeristquote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, mijn oom neemt altijd saus mee uit Indonesië
Op de middelbare zat ik in de klas met een Vietnamees, die nu zijn eigen toko heeftquote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, mijn oom neemt altijd saus mee uit Indonesië
dat zal best, maar dat boeit mij nie.quote:
Ik moet nog ontbijten.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanmiddag een lunch gehad van 2 McKroketten en een Chili Chicken
Nog met de auto door de McDrive gegaan ook, terwijl de gewone Mc in de stad nog geen 10 minuutjes lopen isquote:
ben jij niet jaloers op zon lunch?quote:
Naast het binnenhof.quote:Op maandag 12 november 2012 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog met de auto door de McDrive gegaan ook, terwijl de gewone Mc in de stad nog geen 10 minuutjes lopen is
Ik eet geen voer van de McDonalds, dus nee.quote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ben jij niet jaloers op zon lunch?
quote:Op maandag 12 november 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Mijn lunch vandaag:
Konijnpate
Salade van suikerbieten, rode bieten en iets vaags dat ik niet heb verstaan
Pompoensoep
Eendeborstfilet met puree van zoete aardappelen
Gekarameliseerde peren met mousse van mascaropone
Ja en ik kom nog op tv ook blijkbaar. Er werd een item voor Plan B opgenomen, geen idee wat dat is...quote:
Plan buitenlanderquote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en ik kom nog op tv ook blijkbaar. Er werd een item voor Plan B opgenomen, geen idee wat dat is...
PLan B is van skateboards, maar dat zal het vast niet zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en ik kom nog op tv ook blijkbaar. Er werd een item voor Plan B opgenomen, geen idee wat dat is...
Heb ik nog 2 truien van geloof ikquote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
PLan B is van element skateboards, maar dat zal het vast niet zijn.
goed bezig ron.quote:Vanaf dinsdag 18 september start het gloednieuwe Plan B op VIER. Plan B is een inspiratiemagazine voor de vooruitziende Vlaming. Een programma dat positivisme uitstraalt en een hoopvolle blik biedt op de toekomst. Dat duurzame alternatieven voor onze levensstijl aanreikt, zonder de realiteit uit het oog te verliezen.
Helemaal wel, nap was hem voorquote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt van toepassing hier.
Jupquote:
ja he schele brillejoodquote:
Zoek je nieuwe porno?quote:Op maandag 12 november 2012 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Don jij als ervarings deskundige is een bevalling erotisch?
Verre vanquote:Op maandag 12 november 2012 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Don jij als ervarings deskundige is een bevalling erotisch?
Hetquote:Op maandag 12 november 2012 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]valt mij op dat vrouwen tijdens sex dezelfde kreuntjes maken als bij een bevalling ik wil daar onderzoek overdoen.
Zoek je nieuwe porno?
Ik ken ook gewoon geen enkele gepaste vraag bedenken om je te stellen over de bevalling van je vrouw.quote:
En dan te bedenken dat Ron het al 18 keer heeft mogen meemaken.quote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken ook gewoon geen enkele gepaste vraag bedenken om je te stellen over de bevalling van je vrouw.
Ik kom steeds uit op d'r vazjien
De kreuntjes zijn meestal toch,hetzelfde ?quote:
Klopt, als je Conan the Barbarian baart...quote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Bevalling is een grote slachtpartij met een opengescheurde poenie en een zee van bloed.
Man wat klinkt dat goed.quote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Bevalling is een grote slachtpartij met een opengescheurde poenie en een zee van bloed.
Nee, niet bij mijn vrouw in elk geval.quote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kreuntjes zijn meestal toch,hetzelfde ?
Welk mbo sletje heb je nu weer bezwangerd?quote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Jij denkt toch wel over rare dingen na manquote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zet je dan jezelf over de stap dat er een mannelijke dokter bij aanwezig mag zijn die gaat toch,in je vrouw haar doos koekeloeren.
Niet echt erotisch thoughquote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zet je dan jezelf over de stap dat er een mannelijke dokter bij aanwezig mag zijn die gaat toch,in je vrouw haar doos koekeloeren.
Niet alleen kijken vriend. Moet zelfs met de vingers erin.quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
De fuck.quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe moet de moeder van Bruno er wel niet bij hebben gelegen dan?quote:Op maandag 12 november 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, als je Conan the Barbarian baart...
Mij lijkt dat niets ligt je vriendin daar zit zo een dokter aan der kut nee bedankt doe het zelf wel.quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij denkt toch wel over rare dingen na man
watquote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ie beet wordt gepakt moet ie eruitquote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De allerbeste gynaecologen schijnen met de penis te voelen hoe ver het al is.
Bij de eerste 2 waren het nichten, bij de laatste een vrouw. Maar dan nog denk ik niet dat het mijn vrouw (of mijzelf) op dat moment een moer had uitgemaakt wie er stond.quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mij lijkt dat niets ligt je vriendin daar zit zo een dokter aan der kut nee bedankt doe het zelf wel.
Zit in een keer Maik de Boer aan je vrouwquote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij de eerste 2 waren het nichten, bij de laatste een vrouw. Maar dan nog denk ik niet dat het mijn vrouw (of mijzelf) op dat moment een moer had uitgemaakt wie er stond.
Marc Dutroux?quote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij de eerste 2 waren het nichten, bij de laatste een vrouw. Maar dan nog denk ik niet dat het mijn vrouw (of mijzelf) op dat moment een moer had uitgemaakt wie er stond.
Die is nu nog aan het bijkomenquote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe moet de moeder van Bruno er wel niet bij hebben gelegen dan?
Of Andy van der Meijdequote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zit in een keer Maik de Boer aan je vrouw
quote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan moet je je zorgen maken over het kind, niet over je vrouw.
Dus dat, de eerste paar dagen na zo'n bevalling wil je ook echt geen sex hoor (met die vrouw dan)quote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens denken dat je vrouw op dat moment nog enige vorm van sex uitstraalt
Tijdens abortus wel zo op die stoel heel de kut open.quote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens denken dat je vrouw op dat moment nog enige vorm van sex uitstraalt
juistquote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijdens abortus wel zo op die stoel heel de kut open.
Wie heb je per ongeluk bezwangerd Mikey?...quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon zelf met een breinaald doen joh.quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jezus manquote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik wilde daarna neuken die avond toen was ruzie en,kreeg ik de botte lul toegeschoven.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had ook al interesse in het begrip verkrachten toch en wanneer het als zodoende geldt?quote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heb je per ongeluk bezwangerd Mikey?...
Lang geleden.quote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heb je per ongeluk bezwangerd Mikey?...
wow wat een takkewijf mannquote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik wilde daarna neuken die avond toen was ruzie en,kreeg ik de botte lul toegeschoven.
Lekker 2 dagen in de warmte blijven, ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 12 november 2012 15:33 schreef DonRaja het volgende:
Godver... mijn trip naar Madrid met 2 dagen verlengd.
Woensdag staken ze in Spanje en Belgie en donderdag was de vlucht al vol..
Ron is een echte huisman, hij mist zijn vrouw en kinderen na een uur al.quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen in de warmte blijven, ik zie het probleem niet?
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen in de warmte blijven, ik zie het probleem niet?
19quote:
Zijn inderdaad wel mindere steden om 2 dagen te moeten verblijvenquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch mooi twee dagen extra in Madrid.
Ga lekker iets leuks doen manquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.
+quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn inderdaad wel mindere steden om 2 dagen te moeten verblijven
Ja dat sowieso, maar toch. Ik ben al zo vaak van huis...quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga lekker iets leuks doen man
kan ik me wel iets bij voorstellen. bij de vrouw en kinderen zijn is ook wel fijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?
vooral als je zulke bazenkids hebt als Rajaquote:Op maandag 12 november 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik me wel iets bij voorstellen. bij de vrouw en kinderen zijn is ook wel fijn
Zusje pestenquote:Op maandag 12 november 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vooral als je zulke bazenkids hebt als Raja![]()
Lekker oma bang maken en shit
huiswerk in een vijver gooienquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
huiswerk in een vijver gooien
Sowieso vervelend als je planning misloopt, dus ik begrijp je wel, maar dan is Madrid toch weer beter dan pak hem beet Hannover.quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?
Sinds mijn hoogleraar strafrecht hetzelfde zegt tijdens zijn colleges:')quote:
Moet ik je in Delft komen klappen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je het met die plaatje eens RonDanja?
De verveling en het is pas maandag
Ja klopt ook wel, ik mis nu de ouderavonden op donderdag.quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vervelend als je planning misloopt, dus ik begrijp je wel, maar dan is Madrid toch weer beter dan pak hem beet Hannover.
Oh, dan mag het.quote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds mijn hoogleraar strafrecht hetzelfde zegt tijdens zijn colleges:')
Zeg, doe eens normaal tegen Nederlanders.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik je in Delft komen klappen?
6 Feyenoorders in Oranje.quote:Jordy Clasie, Ruben Schaken en Stefan de Vrij zijn maandag bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal gehaald. Het drietal Feyenoorders behoorde oorspronkelijk niet tot de selectie van bondscoach Louis van Gaal, maar mag zich samen met Jeroen Zoet en Bas Dost melden bij Oranje voor het duel met Duitsland.
De internationals mogen zich melden na afmeldingen van Kevin Strootman, Jeremain Lens, Luciano Narsingh, Robin van Persie en Maarten Stekelenburg. Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Joris Mathijsen behoren eveneens tot het keurkorps van Van Gaal en mogen zodoende woensdag de Nederlandse eer verdedigen in de clash met de oosterburen.
Aardige man hoor, maar erg hoog van zichzelf.quote:
Is niet meer wederzijds jammer genoeg.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in Kuijt eentje die zijn hart aan Feyenoord heeft verloren, wat een clubliefde
mathijssen goed vindenquote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
De media napraten.![]()
Sowieso mensen napraten.
Wou het net posten hier.quote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef Tarado het volgende:
Bij die Duitsers doet ook de helft niet mee
quote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Verslapen. Was pas 13:00 wakker terwijl ik vandaag les had van 10:15 t/m 12:30. Fijn leven dit.
voor feyenoord zijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand woorden in zijn mond leggen.
Dan heb je zelfs met een Feyenoord kern kans, als degenen die moeten scoren maar van andere clubs komenquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wou het net posten hier.![]()
Özil, Khedira, Schmelzer, Boateng, Badstuber, Kroos, Klose en Schweinsteiger doen niet mee.
Wat een domme pleurishond ben jij ook héquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Verslapen. Was pas 13:00 wakker terwijl ik vandaag les had van 10:15 t/m 12:30. Fijn leven dit.
Strootman is een grotere gemis dan die koekenbakkersquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wou het net posten hier.![]()
Özil, Khedira, Schmelzer, Boateng, Badstuber, Kroos, Klose en Schweinsteiger doen niet mee.
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een domme pleurishond ben jij ook hé
Ja erg grappig. Wilde vandaag juist wel naar school omdat vanaf morgen de tentamens beginnen. Maar goed.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grindtegelkoppenquote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is een grotere gemis dan die koekenbakkers
Jij verslaapt je nooit zeker? Jou moeder maakt je nog elke ochtend wakker en smeert netjes je brood?quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen wekker dan?quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja erg grappig. Wilde vandaag juist wel naar school omdat vanaf morgen de tentamens beginnen. Maar goed.
Ajacied422 is elke dag stipt om 7:00 op FOK! te vinden hoor. Die verslaapt zich nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij verslaapt je nooit zeker? Jou moeder maakt je nog elke ochtend wakker en smeert netjes je brood?
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha is dat je enige argument? Lekker duidelijk weer
Op dat lijstje komt hij op 7 of 8quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is een grotere gemis dan die koekenbakkers
Doe je jezelf aanquote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja erg grappig. Wilde vandaag juist wel naar school omdat vanaf morgen de tentamens beginnen. Maar goed.
Dat wel maar hij speelt de laatste weken goed hoorquote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.
Jammer dat Immers niet opgeroepen isquote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Feyenoord gaat die moffen helemaal scheel spelen.
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argumentquote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.
Waar ik zeg van niet?quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wel maar hij speelt de laatste weken goed hoor
Ik heb die samenvatting een aantal keer gezien vannacht, geniaal die Immers.quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat Immers niet opgeroepen is
was een beste bal op de 3-1 ofzo? die van gini?quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argument
Ja, die kansloze mistte hem bijna nog.quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was een beste bal op de 3-1 ofzo? die van gini?
quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij verslaapt je nooit zeker? Jou moeder maakt je nog elke ochtend wakker en smeert netjes je brood?
Jaja perongeluk, schobbejak.quote:Op maandag 12 november 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen maar weer een dagje vrijnemen? Ik wil het te graag
Hij speelt best goed, maar hij is wel een verdedigende middenvelder, die ik wat minder vind in het centrum en de creativiteit mist om meer naar voren te spelenquote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argument
Raar, strootman zat haast alle aanvallen op en denkt altijd aanvallend. Kijk de feiten maar eens hoevaak hij een bal breed legt of terug.. Bijna 0, alleen maar naar voren en die komen aan ookquote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij speelt best goed, maar hij is wel een verdedigende middenvelder, die ik wat minder vind in het centrum en de creativiteit mist om meer naar voren te spelen
Nou post de feiten eens dan? Jij kent ze blijkbaar.quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, strootman zat haast alle aanvallen op en denkt altijd aanvallend. Kijk de feiten maar eens hoevaak hij een bal breed legt of terug.. Bijna 0, alleen maar naar voren en die komen aan ook
Ik zit op tel, maar die filmpje laatst van van halst brama vs stroot laat het duidelijk zienquote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou post de feiten eens dan? Jij kent ze blijkbaar.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nergens, ik beweer ook niet dat je denkt of zegt van niet
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren jaquote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat Immers niet opgeroepen is
Schijnt hij het hele seizoen al te doen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren ja
Had een willekeurige aanvaller van een 5de klasser laten spelen en het was 12-2quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |