dat zal best, maar dat boeit mij nie.quote:
Ik moet nog ontbijten.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanmiddag een lunch gehad van 2 McKroketten en een Chili Chicken
Nog met de auto door de McDrive gegaan ook, terwijl de gewone Mc in de stad nog geen 10 minuutjes lopen isquote:
ben jij niet jaloers op zon lunch?quote:
Naast het binnenhof.quote:Op maandag 12 november 2012 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog met de auto door de McDrive gegaan ook, terwijl de gewone Mc in de stad nog geen 10 minuutjes lopen is
Ik eet geen voer van de McDonalds, dus nee.quote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ben jij niet jaloers op zon lunch?
quote:Op maandag 12 november 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Mijn lunch vandaag:
Konijnpate
Salade van suikerbieten, rode bieten en iets vaags dat ik niet heb verstaan
Pompoensoep
Eendeborstfilet met puree van zoete aardappelen
Gekarameliseerde peren met mousse van mascaropone
Ja en ik kom nog op tv ook blijkbaar. Er werd een item voor Plan B opgenomen, geen idee wat dat is...quote:
Plan buitenlanderquote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en ik kom nog op tv ook blijkbaar. Er werd een item voor Plan B opgenomen, geen idee wat dat is...
PLan B is van skateboards, maar dat zal het vast niet zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en ik kom nog op tv ook blijkbaar. Er werd een item voor Plan B opgenomen, geen idee wat dat is...
Heb ik nog 2 truien van geloof ikquote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
PLan B is van element skateboards, maar dat zal het vast niet zijn.
goed bezig ron.quote:Vanaf dinsdag 18 september start het gloednieuwe Plan B op VIER. Plan B is een inspiratiemagazine voor de vooruitziende Vlaming. Een programma dat positivisme uitstraalt en een hoopvolle blik biedt op de toekomst. Dat duurzame alternatieven voor onze levensstijl aanreikt, zonder de realiteit uit het oog te verliezen.
Helemaal wel, nap was hem voorquote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt van toepassing hier.
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |