Ajacied422 is elke dag stipt om 7:00 op FOK! te vinden hoor. Die verslaapt zich nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij verslaapt je nooit zeker? Jou moeder maakt je nog elke ochtend wakker en smeert netjes je brood?
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha is dat je enige argument? Lekker duidelijk weer
Op dat lijstje komt hij op 7 of 8quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is een grotere gemis dan die koekenbakkers
Doe je jezelf aanquote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja erg grappig. Wilde vandaag juist wel naar school omdat vanaf morgen de tentamens beginnen. Maar goed.
Dat wel maar hij speelt de laatste weken goed hoorquote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.
Jammer dat Immers niet opgeroepen isquote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Feyenoord gaat die moffen helemaal scheel spelen.
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argumentquote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.
Waar ik zeg van niet?quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wel maar hij speelt de laatste weken goed hoor
Ik heb die samenvatting een aantal keer gezien vannacht, geniaal die Immers.quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat Immers niet opgeroepen is
was een beste bal op de 3-1 ofzo? die van gini?quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argument
Ja, die kansloze mistte hem bijna nog.quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was een beste bal op de 3-1 ofzo? die van gini?
quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij verslaapt je nooit zeker? Jou moeder maakt je nog elke ochtend wakker en smeert netjes je brood?
Jaja perongeluk, schobbejak.quote:Op maandag 12 november 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen maar weer een dagje vrijnemen? Ik wil het te graag
Hij speelt best goed, maar hij is wel een verdedigende middenvelder, die ik wat minder vind in het centrum en de creativiteit mist om meer naar voren te spelenquote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argument
Raar, strootman zat haast alle aanvallen op en denkt altijd aanvallend. Kijk de feiten maar eens hoevaak hij een bal breed legt of terug.. Bijna 0, alleen maar naar voren en die komen aan ookquote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij speelt best goed, maar hij is wel een verdedigende middenvelder, die ik wat minder vind in het centrum en de creativiteit mist om meer naar voren te spelen
Nou post de feiten eens dan? Jij kent ze blijkbaar.quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, strootman zat haast alle aanvallen op en denkt altijd aanvallend. Kijk de feiten maar eens hoevaak hij een bal breed legt of terug.. Bijna 0, alleen maar naar voren en die komen aan ook
Ik zit op tel, maar die filmpje laatst van van halst brama vs stroot laat het duidelijk zienquote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou post de feiten eens dan? Jij kent ze blijkbaar.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nergens, ik beweer ook niet dat je denkt of zegt van niet
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren jaquote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat Immers niet opgeroepen is
Schijnt hij het hele seizoen al te doen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren ja
Had een willekeurige aanvaller van een 5de klasser laten spelen en het was 12-2quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |