Ron is een echte huisman, hij mist zijn vrouw en kinderen na een uur al.quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen in de warmte blijven, ik zie het probleem niet?
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen in de warmte blijven, ik zie het probleem niet?
19quote:
Zijn inderdaad wel mindere steden om 2 dagen te moeten verblijvenquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch mooi twee dagen extra in Madrid.
Ga lekker iets leuks doen manquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.
+quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn inderdaad wel mindere steden om 2 dagen te moeten verblijven
Ja dat sowieso, maar toch. Ik ben al zo vaak van huis...quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga lekker iets leuks doen man
kan ik me wel iets bij voorstellen. bij de vrouw en kinderen zijn is ook wel fijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?
vooral als je zulke bazenkids hebt als Rajaquote:Op maandag 12 november 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik me wel iets bij voorstellen. bij de vrouw en kinderen zijn is ook wel fijn
Zusje pestenquote:Op maandag 12 november 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vooral als je zulke bazenkids hebt als Raja![]()
Lekker oma bang maken en shit
huiswerk in een vijver gooienquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
huiswerk in een vijver gooien
Sowieso vervelend als je planning misloopt, dus ik begrijp je wel, maar dan is Madrid toch weer beter dan pak hem beet Hannover.quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?
Sinds mijn hoogleraar strafrecht hetzelfde zegt tijdens zijn colleges:')quote:
Moet ik je in Delft komen klappen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je het met die plaatje eens RonDanja?
De verveling en het is pas maandag
Ja klopt ook wel, ik mis nu de ouderavonden op donderdag.quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vervelend als je planning misloopt, dus ik begrijp je wel, maar dan is Madrid toch weer beter dan pak hem beet Hannover.
Oh, dan mag het.quote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds mijn hoogleraar strafrecht hetzelfde zegt tijdens zijn colleges:')
Zeg, doe eens normaal tegen Nederlanders.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik je in Delft komen klappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |