Als ie beet wordt gepakt moet ie eruitquote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De allerbeste gynaecologen schijnen met de penis te voelen hoe ver het al is.
Bij de eerste 2 waren het nichten, bij de laatste een vrouw. Maar dan nog denk ik niet dat het mijn vrouw (of mijzelf) op dat moment een moer had uitgemaakt wie er stond.quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zet je dan jezelf over de stap dat er een mannelijke dokter bij aanwezig mag zijn die gaat toch,in je vrouw haar doos koekeloeren.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mij lijkt dat niets ligt je vriendin daar zit zo een dokter aan der kut nee bedankt doe het zelf wel.
Zit in een keer Maik de Boer aan je vrouwquote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij de eerste 2 waren het nichten, bij de laatste een vrouw. Maar dan nog denk ik niet dat het mijn vrouw (of mijzelf) op dat moment een moer had uitgemaakt wie er stond.
Marc Dutroux?quote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij de eerste 2 waren het nichten, bij de laatste een vrouw. Maar dan nog denk ik niet dat het mijn vrouw (of mijzelf) op dat moment een moer had uitgemaakt wie er stond.
Die is nu nog aan het bijkomenquote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe moet de moeder van Bruno er wel niet bij hebben gelegen dan?
Of Andy van der Meijdequote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zit in een keer Maik de Boer aan je vrouw
quote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan moet je je zorgen maken over het kind, niet over je vrouw.
Dus dat, de eerste paar dagen na zo'n bevalling wil je ook echt geen sex hoor (met die vrouw dan)quote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens denken dat je vrouw op dat moment nog enige vorm van sex uitstraalt
Tijdens abortus wel zo op die stoel heel de kut open.quote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens denken dat je vrouw op dat moment nog enige vorm van sex uitstraalt
juistquote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijdens abortus wel zo op die stoel heel de kut open.
Wie heb je per ongeluk bezwangerd Mikey?...quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon zelf met een breinaald doen joh.quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jezus manquote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik wilde daarna neuken die avond toen was ruzie en,kreeg ik de botte lul toegeschoven.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had ook al interesse in het begrip verkrachten toch en wanneer het als zodoende geldt?quote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heb je per ongeluk bezwangerd Mikey?...
Lang geleden.quote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heb je per ongeluk bezwangerd Mikey?...
wow wat een takkewijf mannquote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik wilde daarna neuken die avond toen was ruzie en,kreeg ik de botte lul toegeschoven.
Lekker 2 dagen in de warmte blijven, ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 12 november 2012 15:33 schreef DonRaja het volgende:
Godver... mijn trip naar Madrid met 2 dagen verlengd.
Woensdag staken ze in Spanje en Belgie en donderdag was de vlucht al vol..
Ron is een echte huisman, hij mist zijn vrouw en kinderen na een uur al.quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen in de warmte blijven, ik zie het probleem niet?
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen in de warmte blijven, ik zie het probleem niet?
19quote:
Zijn inderdaad wel mindere steden om 2 dagen te moeten verblijvenquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch mooi twee dagen extra in Madrid.
Ga lekker iets leuks doen manquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.
+quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is voor werk, ik ben liever gewoon thuis.
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn inderdaad wel mindere steden om 2 dagen te moeten verblijven
Ja dat sowieso, maar toch. Ik ben al zo vaak van huis...quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga lekker iets leuks doen man
kan ik me wel iets bij voorstellen. bij de vrouw en kinderen zijn is ook wel fijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?
vooral als je zulke bazenkids hebt als Rajaquote:Op maandag 12 november 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik me wel iets bij voorstellen. bij de vrouw en kinderen zijn is ook wel fijn
Zusje pestenquote:Op maandag 12 november 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vooral als je zulke bazenkids hebt als Raja![]()
Lekker oma bang maken en shit
huiswerk in een vijver gooienquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
huiswerk in een vijver gooien
Sowieso vervelend als je planning misloopt, dus ik begrijp je wel, maar dan is Madrid toch weer beter dan pak hem beet Hannover.quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij het reizen nooit zat? Ook al is het naar mooie steden?
Sinds mijn hoogleraar strafrecht hetzelfde zegt tijdens zijn colleges:')quote:
Moet ik je in Delft komen klappen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je het met die plaatje eens RonDanja?
De verveling en het is pas maandag
Ja klopt ook wel, ik mis nu de ouderavonden op donderdag.quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vervelend als je planning misloopt, dus ik begrijp je wel, maar dan is Madrid toch weer beter dan pak hem beet Hannover.
Oh, dan mag het.quote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds mijn hoogleraar strafrecht hetzelfde zegt tijdens zijn colleges:')
Zeg, doe eens normaal tegen Nederlanders.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik je in Delft komen klappen?
6 Feyenoorders in Oranje.quote:Jordy Clasie, Ruben Schaken en Stefan de Vrij zijn maandag bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal gehaald. Het drietal Feyenoorders behoorde oorspronkelijk niet tot de selectie van bondscoach Louis van Gaal, maar mag zich samen met Jeroen Zoet en Bas Dost melden bij Oranje voor het duel met Duitsland.
De internationals mogen zich melden na afmeldingen van Kevin Strootman, Jeremain Lens, Luciano Narsingh, Robin van Persie en Maarten Stekelenburg. Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Joris Mathijsen behoren eveneens tot het keurkorps van Van Gaal en mogen zodoende woensdag de Nederlandse eer verdedigen in de clash met de oosterburen.
Aardige man hoor, maar erg hoog van zichzelf.quote:
Is niet meer wederzijds jammer genoeg.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in Kuijt eentje die zijn hart aan Feyenoord heeft verloren, wat een clubliefde
mathijssen goed vindenquote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
De media napraten.![]()
Sowieso mensen napraten.
Wou het net posten hier.quote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef Tarado het volgende:
Bij die Duitsers doet ook de helft niet mee
quote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Verslapen. Was pas 13:00 wakker terwijl ik vandaag les had van 10:15 t/m 12:30. Fijn leven dit.
voor feyenoord zijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand woorden in zijn mond leggen.
Dan heb je zelfs met een Feyenoord kern kans, als degenen die moeten scoren maar van andere clubs komenquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wou het net posten hier.![]()
Özil, Khedira, Schmelzer, Boateng, Badstuber, Kroos, Klose en Schweinsteiger doen niet mee.
Wat een domme pleurishond ben jij ook héquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Verslapen. Was pas 13:00 wakker terwijl ik vandaag les had van 10:15 t/m 12:30. Fijn leven dit.
Strootman is een grotere gemis dan die koekenbakkersquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wou het net posten hier.![]()
Özil, Khedira, Schmelzer, Boateng, Badstuber, Kroos, Klose en Schweinsteiger doen niet mee.
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een domme pleurishond ben jij ook hé
Ja erg grappig. Wilde vandaag juist wel naar school omdat vanaf morgen de tentamens beginnen. Maar goed.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grindtegelkoppenquote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is een grotere gemis dan die koekenbakkers
Jij verslaapt je nooit zeker? Jou moeder maakt je nog elke ochtend wakker en smeert netjes je brood?quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen wekker dan?quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja erg grappig. Wilde vandaag juist wel naar school omdat vanaf morgen de tentamens beginnen. Maar goed.
Ajacied422 is elke dag stipt om 7:00 op FOK! te vinden hoor. Die verslaapt zich nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij verslaapt je nooit zeker? Jou moeder maakt je nog elke ochtend wakker en smeert netjes je brood?
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha is dat je enige argument? Lekker duidelijk weer
Op dat lijstje komt hij op 7 of 8quote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman is een grotere gemis dan die koekenbakkers
Doe je jezelf aanquote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja erg grappig. Wilde vandaag juist wel naar school omdat vanaf morgen de tentamens beginnen. Maar goed.
Dat wel maar hij speelt de laatste weken goed hoorquote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.
Jammer dat Immers niet opgeroepen isquote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Feyenoord gaat die moffen helemaal scheel spelen.
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argumentquote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gehyped op de wedstrijd in Januari 2011.
Waar ik zeg van niet?quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wel maar hij speelt de laatste weken goed hoor
Ik heb die samenvatting een aantal keer gezien vannacht, geniaal die Immers.quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat Immers niet opgeroepen is
was een beste bal op de 3-1 ofzo? die van gini?quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argument
Ja, die kansloze mistte hem bijna nog.quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was een beste bal op de 3-1 ofzo? die van gini?
quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij verslaapt je nooit zeker? Jou moeder maakt je nog elke ochtend wakker en smeert netjes je brood?
Jaja perongeluk, schobbejak.quote:Op maandag 12 november 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen maar weer een dagje vrijnemen? Ik wil het te graag
Hij speelt best goed, maar hij is wel een verdedigende middenvelder, die ik wat minder vind in het centrum en de creativiteit mist om meer naar voren te spelenquote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat hij dit seizoen slecht doet? Kom niet aanzetten met dat hij als een gek elke keer naar de scheids rent, dat is zo'n sneue argument
Raar, strootman zat haast alle aanvallen op en denkt altijd aanvallend. Kijk de feiten maar eens hoevaak hij een bal breed legt of terug.. Bijna 0, alleen maar naar voren en die komen aan ookquote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij speelt best goed, maar hij is wel een verdedigende middenvelder, die ik wat minder vind in het centrum en de creativiteit mist om meer naar voren te spelen
Nou post de feiten eens dan? Jij kent ze blijkbaar.quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, strootman zat haast alle aanvallen op en denkt altijd aanvallend. Kijk de feiten maar eens hoevaak hij een bal breed legt of terug.. Bijna 0, alleen maar naar voren en die komen aan ook
Ik zit op tel, maar die filmpje laatst van van halst brama vs stroot laat het duidelijk zienquote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou post de feiten eens dan? Jij kent ze blijkbaar.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nergens, ik beweer ook niet dat je denkt of zegt van niet
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren jaquote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat Immers niet opgeroepen is
Schijnt hij het hele seizoen al te doen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren ja
Had een willekeurige aanvaller van een 5de klasser laten spelen en het was 12-2quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt veel gemist te hebben gisteren ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |