onwijs leuk jaquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een verplicht nummertje bij tweede keer ontgroenen
bapoa is in de aanbieding bij de ahquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb honger, maar ik weet niet wat ik wil eten
Ja fijnquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onwijs leuk ja
was nog mobiel ook
zat je achter de laptop?quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onwijs leuk ja
was nog mobiel ook
AldoTheApache had er zin inquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onwijs leuk ja
was nog mobiel ook
ze hebben wel kutbonussen deze weekquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bapoa is in de aanbieding bij de ah
Klose verrast mij wel, elke wedstrijd die hij mist is een kans minder op het verbreken van Muller zijn record.quote:Op maandag 12 november 2012 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kost het je als speler nog geld ook
no mi mang, biefstuk wokgroente en chocomel.quote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
ze hebben wel kutbonussen deze week
Welke? kalenderjaar is 86 toch ofzoquote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klose verrast mij wel, elke wedstrijd die hij mist is een kans minder op het verbreken van Muller zijn record.
Ahja wokgroente is wel okè. Biefstuk is alsnog duur en chocomel is ranzige bochtquote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no mi mang, biefstuk wokgroente en chocomel.
Wokgroente ja? Aight.quote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
no mi mang, biefstuk wokgroente en chocomel.
Klose heeft nog 2 doelpunten nodig om Duits topscorer aller tijden te wordenquote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke? kalenderjaar is 86 toch ofzo
bloemkool ook in de bonus, gerookte kipfilet, mango, meuslirepen en het gehakt. Wordt weer een heerlijk weekje hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja wokgroente is wel okè. Biefstuk is alsnog duur en chocomel is ranzige bocht
Niks mis mee.quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
wat vinden jullie van de feesboekmoort?
biefstukrepen wokken met wat van die groenten, als saus dan wat oestersaus en dan van die eiermie erbij, of basmatirijst. Kost nog steeds minder dan een knorr pakje opentrekken.quote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja wokgroente is wel okè. Biefstuk is alsnog duur en chocomel is ranzige bocht
Ja als je het zo zegt klinkt het nog wel oké, maar het is vaak beterquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bloemkool ook in de bonus, gerookte kipfilet, mango, meuslirepen en het gehakt. Wordt weer een heerlijk weekje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |