abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119156192
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef phluphy het volgende:

[..]

Is dat gehaakt? Ziet er gebreid uit. Wel leuk overigens.

En mogen de foto's wat kleiner? Ik denk dat veel telefoons nu op tilt slaan. (Ik denk aan trui). ;)
ja is gehaakt.
Ik heb geen idee hoe ik de foto's kleiner moet krijgen, ik zet ze er via de forum app op en op mijn telefoon zijn ze helemaal niet groot. Zet ze volgende keer wel in een spoiler dan. Al lijkt het me raar dat hij bij iemand anders die de app gebruikt groter verschijnen. :)
All the freaky people make the beauty of the world
pi_119157049
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:13 schreef HelloBonjour het volgende:

[..]

ja is gehaakt.
Ik heb geen idee hoe ik de foto's kleiner moet krijgen, ik zet ze er via de forum app op en op mijn telefoon zijn ze helemaal niet groot. Zet ze volgende keer wel in een spoiler dan. Al lijkt het me raar dat hij bij iemand anders die de app gebruikt groter verschijnen. :)
Je kan je foto kleiner maken door na de eerste img = 400 te zetten of eventueel =300, verschilt per foto ;)

Leuke sjaals weer!

@ Guppyfriend leuk sneeuwvlokje! Je brengt me op ideeën, nog meer wat ik wil gaan haken.. :')
People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost.
-- Dalai Lama
pi_119157943
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:46 schreef SunshineFlower het volgende:

[..]

Je kan je foto kleiner maken door na de eerste img = 400 te zetten of eventueel =300, verschilt per foto ;)

Leuke sjaals weer!

@ Guppyfriend leuk sneeuwvlokje! Je brengt me op ideeën, nog meer wat ik wil gaan haken.. :')
Dan laadt hij wel de hele afbeelding maar laat hij een kleinere versie zien. Je moet de foto dus zelf verkleinen.
pi_119158857
Foto's in een spoiler zetten of verkleinen met img=400 helpt allebei niet voor de laadtijd, die blijft dan hetzelfde.

Om de laadtijd van een afbeelding te verkorten moet je echt de foto zelf verkleinen, voordat je 'm uploadt.
Smile, tomorrow will be worse...
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 12:45:48 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_119160633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:46 schreef SunshineFlower het volgende:

[..]

Leuke sjaals weer!

Hij ziet er ingewikkeld uit, maar is prima te doen! Ik ga er nog een paar maken voor in de kerstboom denk ik :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_119161909
Ik heb de ebay-haaknaalden binnen!
All the freaky people make the beauty of the world
pi_119164474
*O* yeah *O*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119165742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb het sneeuwvlokje van Lucy gemaakt :)

[ afbeelding ]
Hier ben ik ook mee bezig! Ik heb er 4 af.
Verder ook sterren (voor Kerst) aan het maken, uit dit boekje:
http://www.bol.com/nl/p/1(...)en/1001004011409409/

Foto's volgen, ook mijn kussenhoes en poncho heb ik nog niet laten zien. :)
pi_119165754
-oeps quote ipv edit-
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 15:44:04 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_119166705
Ik kwam bij de Wibra deze nog tegen trouwens, en ik kon het niet laten :@

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_119166855
Ik krijg een heel leuk kadootje van de sint in mijn schoen.

(Ik mag altijd mn schoen zetten als de sint in het land komt, en mn moeder mag dat ook van mij, haha)

Dus nu krijg ik 2 bolletjes catania in mn schoen :@ :')
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 15:51:31 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_119166979
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg een heel leuk kadootje van de sint in mijn schoen.

(Ik mag altijd mn schoen zetten als de sint in het land komt, en mn moeder mag dat ook van mij, haha)

Dus nu krijg ik 2 bolletjes catania in mn schoen :@ :')
Hoe kun je dat nou weten!! Hij is er heulegaar nog niet :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119167143
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat is dat voor deken? :o
Een deken om alle kleurtjes die ik heb(onbekend kringloop en van het merk Annell( wat hier niet meer te krijgen is want de winkel is ermee opgehouden ;( ) op een regenboogmanier met zonsondergang en zonsopgang een deken te maken :P Zonsondergang is van wit naar zwart en zonsopgang van donkerbruin naar wit en de regenboogkleuren gaan van licht naar donker. Haakt wel lekke door met die granny stripe en ik kan ook wat van de wol die ik gisteren van mijn kennis kreeg ervoor gebruiken, blijken net kleuren te zijn die ik miste in de bruinen en de oranjes. :D
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119167238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:17 schreef phluphy het volgende:

[..]

Nou, één met een zonsondergang en opgang. :P

[/dinsdagochtendmeligheid]

Zonder gein: ik wil het ook weten!
Een beetje "gebruik je fantasie" zonsondergang en -opgang. :') De kleurtjes lopen aardig mooi in elkaar over, valt dan alweer mee dat het uitzoeken van al die bollen een beetje gelukt is. :')
Optimist tot in de kist
pi_119167261
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kwam bij de Wibra deze nog tegen trouwens, en ik kon het niet laten :@

[ afbeelding ]
Heb ze ook zien liggen maar toch maar laten liggen...ik moet nog zoveel. :@ :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:07:35 #116
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119167613
Ik ben heel benieuwd naar je regenboogdeken Trovey.....en nog gefeliciteerd met je verjaardag..(sorry beetje laat :@ )

Ik heb Johnny the monkey af! Uit het Zoomigurumi boek. Hij is echt super snel gemaakt...(ben gisteren middag begonnen en nu al af....en kon gisteravond niet eens haken, dus 2 middagen)

Meer foto's op ravelry

Ow laatst wilde een aantal mensen het boek toch nog bestellen? Op de site kun je nu het boek (print versie of pdf) bestellen...maar ook zijn alle patronen los te koop.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_119167672
Ik wilde de noa van de wibra in bruin! Maar die hebben ze niet :( En ik mag voorlopig geen wol meer kopen van mezelf! Gisteren een leuk setje wol voor een jongensdeken + knuffel gekocht en 2 bollen bruin voor mijn denneappels.. En de squares voor het meidendeken moeten ook nog af!

Gisteren in de winkel vroeg die vrouw owww krijg je een baby.. Haha nee hoor ben alleen aan het voor werken hahaha!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 16:14:23 #118
155227 crew  Guppy
dus
pi_119167871
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wilde de noa van de wibra in bruin! Maar die hebben ze niet :( En ik mag voorlopig geen wol meer kopen van mezelf! Gisteren een leuk setje wol voor een jongensdeken + knuffel gekocht en 2 bollen bruin voor mijn denneappels.. En de squares voor het meidendeken moeten ook nog af!

Gisteren in de winkel vroeg die vrouw owww krijg je een baby.. Haha nee hoor ben alleen aan het voor werken hahaha!!!

SPOILER
Heb je Wibra Kronenburg al geprobeerd? Volgens mij kregen ze iets bruinigs binnen vandaag.

SPOILER
pi_119168020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Heb je Wibra Kronenburg al geprobeerd? Volgens mij kregen ze iets bruinigs binnen vandaag.

SPOILER
Daar ben ik van het weekend nog geweest en toen heb ik wel wat dunnere bruine wol meegenomen maar daar hadden ze geen hele dikke zoals de Noa.. Maar goed misschien binnenkort eens kijken!

SPOILER
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 16:20:23 #120
155227 crew  Guppy
dus
pi_119168090
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Daar ben ik van het weekend nog geweest en toen heb ik wel wat dunnere bruine wol meegenomen maar daar hadden ze geen hele dikke zoals de Noa.. Maar goed misschien binnenkort eens kijken!

SPOILER
Ik was er vandaag, en er waren allemaal dozen :9 maar goed, ik vond die groene ook leuk O+

SPOILER
pi_119172131
Gefeliciteerd nog Trovey! Wat een heerlijk kado om te krijgen!

En Phluphy: Niets meer aan doen, aan die sjaal. Ik vind 'm leuk zo!

Verder zag ik nog een schattig aapje, een heel tof meisjepoppetje, een leuk tasje, goed begin aan een sjaal en nog een aantal foto's die niet op mijn pc scherm pasten en waar ik dus niet op kon zien wat het was.
pi_119172302
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je regenboogdeken Trovey.....en nog gefeliciteerd met je verjaardag..(sorry beetje laat :@ )

Ik heb Johnny the monkey af! Uit het Zoomigurumi boek. Hij is echt super snel gemaakt...(ben gisteren middag begonnen en nu al af....en kon gisteravond niet eens haken, dus 2 middagen)
[ afbeelding ]
Meer foto's op ravelry

Ow laatst wilde een aantal mensen het boek toch nog bestellen? Op de site kun je nu het boek (print versie of pdf) bestellen...maar ook zijn alle patronen los te koop.
Leuk aapje. :D Beter laat dan nooit, ik krijg nog t/m de 24ste gelukwensen want een aantal mensen kan niet eerder komen dus je bent niets te laat. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:10 schreef bietel het volgende:
Gefeliciteerd nog Trovey! Wat een heerlijk kado om te krijgen!

En Phluphy: Niets meer aan doen, aan die sjaal. Ik vind 'm leuk zo!

Verder zag ik nog een schattig aapje, een heel tof meisjepoppetje, een leuk tasje, goed begin aan een sjaal en nog een aantal foto's die niet op mijn pc scherm pasten en waar ik dus niet op kon zien wat het was.
Bedankt :* ...nu nog een plekje vinden om het op te bergen...geen curveropbergbakken meer over. :@ :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:32:09 #123
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119172824
dankjewel allemaal :)

maar ja, wat moet ik nu gaan maken??? ik kan niet verder aan mijn sneeuwpop en ik wacht nog op garen voor een sjaal....maar ja wat te doen in de tussentijd.....???
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:08:18 #124
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119174048
Hai haakers,

ik heb een beetje een vreemd verzoek ( denk ik )

Toen ik een jaar of 8 was heeft mijn oma eens een klein konijntje voor mij gehaakt.
In 2008 is ze overleden en ik heb dat konijntje altijd bij me gehad.. ik ben nogal gehecht aan het beestje, en voorheen ook erg aan mijn oma..

sinds een jaar heb ik er een foto projectje van gemaakt..
Toen ik een Iphone kreeg bij mijn abonnement had ik het idee om hem overal neer te zetten en er foto's van te maken. Ik heb ongveer elke dag foto's van hem genomen.. En zelfs een Facebook pagina aangemaakt op advies van familie en vrienden omdat ze het zo gaaf vonden.

Nu ben ik hem verloren in het openbaar vervoer... hij moet uit mijn zak gevallen zijn...
Ik baal er echt ontzettend van en ik heb Veolia ook al een mail gestuurd met de vraag of ze hem hebben gevonden.. Dit is natuurlijk weer zonder resultaat ;(

Mijn moeder kan redelijk haken, maar zo klein kan ze het niet, en ook niet zo goed zegt ze.
Nu voelen jullie met zn alle natuurlijk de bui ook al hangen...

Ik wou graag vragen of 1 van jullie ( of meerdere ) hem misschien kunnen na-maken ( en dan zo exact mogelijk )
Dit hoeft natuurlijk echt niet gratis, ik wil er namelijk echt wel wat voor betalen...
Het enige is dat ik gewoon mn konijntje terug wil of een kloontje ervan...

ik hoop dat iemand zo lief is om mij uit de brand te helpen... ook al is het niet meer het zelfde omdat de emotionele kant er van weg is... maar ik heb ontzettend veel plezier met mijn foto project, en 50 volgers aan vrienden die gek zijn op de foto's...

Hier kun je de foto's bekijken: http://www.facebook.com/TheAdventuresOfSniffle
zodat je misschien een goed beeld krijgt van hoe hij er uit zag....

Ik weet dat het bijna smekend over komt maar het is echt erg belangrijk voor me :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_119175030
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Hai haakers,

Toen ik een jaar of 8 was heeft mijn oma eens een klein konijntje voor mij gehaakt.
In 2008 is ze overleden en ik heb dat konijntje altijd bij me gehad.. ik ben nogal gehecht aan het beestje, en voorheen ook erg aan mijn oma..

Toen ik een Iphone kreeg bij mijn abonnement had ik het idee om hem overal neer te zetten en er foto's van te maken. Ik heb ongveer elke dag foto's van hem genomen.. En zelfs een Facebook pagina aangemaakt op advies van familie en vrienden omdat ze het zo gaaf vonden.

Nu ben ik hem verloren in het openbaar vervoer... hij moet uit mijn zak gevallen zijn...
Ik baal er echt ontzettend van en ik heb Veolia ook al een mail gestuurd met de vraag of ze hem hebben gevonden.. Dit is natuurlijk weer zonder resultaat ;(

Mijn moeder kan redelijk haken, maar zo klein kan ze het niet, en ook niet zo goed zegt ze.

Ik wou graag vragen of 1 van jullie ( of meerdere ) hem misschien kunnen na-maken ( en dan zo exact mogelijk )
Dit hoeft natuurlijk echt niet gratis, ik wil er namelijk echt wel wat voor betalen...

ik hoop dat iemand zo lief is om mij uit de brand te helpen... ook al is het niet meer het zelfde omdat de emotionele kant er van weg is... maar ik heb ontzettend veel plezier met mijn foto project, en 50 volgers aan vrienden die gek zijn op de foto's...

Ik weet dat het bijna smekend over komt maar het is echt erg belangrijk voor me :@
Awwww ;(
Ik ben niet goed in mini dingetjes haken, maar denk je dat het zin heeft om een oproepje op fb te plaatsen voor het vermiste konijntje, dan kunnen Fok!sters uit dit topic die ook fb zitten, hem delen! Of is dat een slecht idee? :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 november 2012 @ 19:34:53 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119175139
quote:
Hai haakers,

Toen ik een Iphone kreeg bij mijn abonnement had ik het idee om hem overal neer te zetten en er foto's van te maken. Ik heb ongveer elke dag foto's van hem genomen. En zelfs een Facebook pagina aangemaakt op advies van familie en vrienden omdat ze het zo gaaf vonden.

dat haken is opzich zo gedaan, kijk eens of je op ravelry een patroontje vind van wat in de buurt komt?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:36:40 #127
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119175220
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat haken is opzich zo gedaan, kijk eens of je op ravelry een patroontje vind van wat in de buurt komt?
Ik zoek wel even voor d'r, is makkelijker dan helemaal een account moeten aanmaken en iets gaan zoeken op een nieuwe site denk ik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 november 2012 @ 19:38:16 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119175298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zoek wel even voor 'm, is makkelijker dan helemaal een account moeten aanmaken en iets gaan zoeken op een nieuwe site denk ik.
lief!gaat hier wat lastig mobiel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_119175418
*O* Woohoo, al m'n squares zijn eindelijk af!! *O*

Ik kon het niet laten om even te puzzelen! :@ ;)

Nu nog 'even' in elkaar zetten :')
Smile, tomorrow will be worse...
pi_119175490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef BrainTeaser het volgende:

[ afbeelding ]

Ben benieuwd naar het eindresultaat O+
pi_119175633
Ik ben bezig met de jongens olifant die Crejo ook gehaakt heeft.
[/quote]

Oh dat is leuk om te horen.....
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:48:50 #132
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119175757
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:38 schreef Ynske het volgende:

[..]

lief!gaat hier wat lastig mobiel
Hmm ik kan niet echt iets vinden dat er ook lijkt, ook niet als ik op muis zoek (omdat het wat weg heeft van een muis met een konijnensnuit).. Het is is zo te zien ook iets dat uit het hoofd is gemaakt, aangezien het niet helemaal symmetrisch is - wat het wel lastig maakt om na te maken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:49:14 #133
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119175770
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zoek wel even voor d'r, is makkelijker dan helemaal een account moeten aanmaken en iets gaan zoeken op een nieuwe site denk ik.
dankjewel :*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:50:02 #134
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119175809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:32 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Awwww ;(
Ik ben niet goed in mini dingetjes haken, maar denk je dat het zin heeft om een oproepje op fb te plaatsen voor het vermiste konijntje, dan kunnen Fok!sters uit dit topic die ook fb zitten, hem delen! Of is dat een slecht idee? :*
das een goed idee, ik zal eens een berichtje plaatsen :) op zijn pagina, die hebben jullie nu toch al ( en blijf ik persoonlijk een beetje anoniem )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 november 2012 @ 19:50:52 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119175842
Hoe groot is t konijntje?
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator/colorchick dinsdag 13 november 2012 @ 19:52:26 #136
382129 crew  Donna
pi_119175906
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:45 schreef crejo het volgende:

Oh dat is leuk om te horen.....
Niet? Wel? Ik weet niet goed wat ik moet denken van die puntjes erachter.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:53:31 #137
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119175946
Het konijntje zou in ieder geval wel met catania garen nagemaakt kunnen worden, dat is dun genoeg en is ook beschikbaar in de juiste kleuren.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:58:38 #138
211083 Angelof9
I must go first
pi_119176174
Oeh, wat een ieniemieniekonijntje! Waar en wanneer ben je hem verloren? Als je mij de bus/trein en tijd vertelt, plaats ik wel een oproep op FB met een foto van je konijn erbij. Iemand moet het toch hebben gevonden.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_119176360
Ik ben ziek thuis dus kan lekker veel haken. Heb nu eenderde sjaal af :)
pi_119176408
Dat nijntje lijkt me redelijk eenvoudig maar ik denk niet dat ie ooit genoeg zal lijken.
Overigens wil ik er ook wel een tweet van maken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:05:56 #141
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119176524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef Ynske het volgende:
Hoe groot is t konijntje?
ong net zo groot als je pink.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:58 schreef Angelof9 het volgende:
Oeh, wat een ieniemieniekonijntje! Waar en wanneer ben je hem verloren? Als je mij de bus/trein en tijd vertelt, plaats ik wel een oproep op FB met een foto van je konijn erbij. Iemand moet het toch hebben gevonden.
ik ben hem gister verloren in bus 19 van hulst naar breda, rond een uur of 4

dank jullie wel voor de lieve reacties!
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:07:57 #142
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119176602
ik vind het niet erg als ie ietjes afwijkt overigens.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:08:09 #143
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119176618
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:03 schreef B.ertha het volgende:
Dat nijntje lijkt me redelijk eenvoudig maar ik denk niet dat ie ooit genoeg zal lijken.
Overigens wil ik er ook wel een tweet van maken.
oh dat zou geweldig zijn :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 november 2012 @ 20:08:30 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119176629
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ong net zo groot als je pink.

[..]

ik ben hem gister verloren in bus 19 van hulst naar breda, rond een uur of 4

dank jullie wel voor de lieve reacties!
ik, dr is een patroon van een hellokitty ongeveer zo groot, misschien dat die te vermaken is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_119176630
Hier op fok is ook een topic voor mensen uit breda? Daar misschien en oproepje?
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:08:59 #146
211083 Angelof9
I must go first
pi_119176648
Ik heb het op mijn FB gezet, je weet maar nooit!
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:09:17 #147
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119176665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:08 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het op mijn FB gezet, je weet maar nooit!
dankjewel!!! :*
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:09:26 #148
211083 Angelof9
I must go first
pi_119176671
Vraag anders ook je volgers van Sniffle of ze een oproep willen plaatsen :)
pi_119176822
Ik ben nu dennenappeltjes aan het haken voor in de kerstboom. Is het nodig of kun je de wol nog behandelen voor dat je ze in de boom hangt zodat ze niet brandbaar zijn (door bij tegen een lampje aan hangen) Of is dat niet nodig en kan ik ze met een gerust hart in de boom hangen?
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:13:03 #150
211083 Angelof9
I must go first
pi_119176881
Die niewerwetse lampjes zijn led licht en worden niet heet. Als je die nog niet heb, raad ik je aan om ze te vervangen. De led lichtjes zijn veiliger en gebruiken veel minder stroom.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:22:28 #151
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119177402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef Angelof9 het volgende:
Vraag anders ook je volgers van Sniffle of ze een oproep willen plaatsen :)
ik heb juist een berichtje op de pagina gezet :)
pi_119177635
quote:

[ afbeelding ]

_O_
pi_119177824
quote:
Hai haakers,

Ik wil wel een poging wagen om een kloontje te maken :)

Het konijntje kan dan mogelijk wel iets groter dan je pink worden.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:41:21 #154
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119178201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:31 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik wil wel een poging wagen om een kloontje te maken :)

Het konijntje kan dan mogelijk wel iets groter dan je pink worden.
das lief van je ! :D
maj als hij bijv een paar millimeter groter of kleiner is vind ik het niet erg. maar ik hoop wel dat hij ongeveer even groot word. op die manier kan hij ook gemakkelijk overal mee naar toe, en dat was ook zn charme. :) hij is ook zittend gemaakt.
ik denk ook wel dat de foto's goed genoeg zijn ( toch wel een aantal ) om de steken te kunnen tellen.
Ik weet wel dat het erg dun draad was. want bij 1 armpje zat een piep klein los draadje.
pi_119178273
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

das lief van je ! :D
maj als hij bijv een paar millimeter groter of kleiner is vind ik het niet erg. maar ik hoop wel dat hij ongeveer even groot word. op die manier kan hij ook gemakkelijk overal mee naar toe, en dat was ook zn charme. :) hij is ook zittend gemaakt.
ik denk ook wel dat de foto's goed genoeg zijn ( toch wel een aantal ) om de steken te kunnen tellen.
Ik weet wel dat het erg dun draad was. want bij 1 armpje zat een piep klein los draadje.
Hij zal niet super groot worden, maar een wijsvinger ipv een pink misschien wel ;) Ik ga mn best doen!
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:44:00 #156
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119178324
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Hij zal niet super groot worden, maar een wijsvinger ipv een pink misschien wel ;) Ik ga mn best doen!
je bent geweldig O+
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:45:55 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_119178440
Ik ben echt benieuwd naar het resultaat O+
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:48:23 #158
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119178539
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar het resultaat O+
Ik ook :D

Lyssa is in ieder geval goed in kleine dingetjes haken :Y
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:49:24 #159
155227 crew  Guppy
dus
pi_119178579
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik ook :D

Lyssa is in ieder geval goed in kleine dingetjes haken :Y
Precies, dat gaat helemaal goedkomen! Ik heb Sniffle's Facebook alvast geliked, want binnenkort is ie vast weer op avontuur *O*
pi_119178624
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

je bent geweldig O+

Komen deze kleurtjes een beetje overeen? Lastig omdat de foto's van sniffle volgens mij ook met filter gemaakt zijn ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:01:09 #161
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119179145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef Lyssa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Komen deze kleurtjes een beetje overeen? Lastig omdat de foto's van sniffle volgens mij ook met filter gemaakt zijn ;)
ja, behalve de groen die was iets feller, maar ik vind dit ook prima hur O+
pi_119179196
Tweet is ook geplaatst! Ga hem niet kopiëren naar hier want ik wil mijn naam niet matchen aan mijn fok account :)
pi_119179208
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ja, behalve de groen die was iets feller, maar ik vind dit ook prima hur O+
De kleur is in t echt iets feller ook, maar anders wordt t meteen een stuk lichter groen en dat leek niet echt te passen! Ik ga aan de slag!
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:03:41 #164
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119179275
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef B.ertha het volgende:
Tweet is ook geplaatst! Ga hem niet kopiëren naar hier want ik wil mijn naam niet matchen aan mijn fok account :)
nee precies, dat wil ik ook niet, daarom is het perfect om het op Sniffles pagina te doen.

heel erg bedankt alvast O+
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:04:44 #165
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119179329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef Lyssa het volgende:

[..]

De kleur is in t echt iets feller ook, maar anders wordt t meteen een stuk lichter groen en dat leek niet echt te passen! Ik ga aan de slag!
_O_ ik ben je eeuwig dankbaar! *;
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 21:10:47 #166
155227 crew  Guppy
dus
pi_119179620
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef B.ertha het volgende:
Heb je alleen de tekst, dan twitter ik m ook even :)
pi_119180211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Heb je alleen de tekst, dan twitter ik m ook even :)
Zoek maar even op sniffle
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 21:41:21 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_119181275
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Zoek maar even op sniffle
Geretweet :)
pi_119182229
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

_O_ ik ben je eeuwig dankbaar! *;
Pff! ;) Toch lastiger dan het lijkt, ik ben niet zo goed in namaken/freestylen.

Dit is hoe het er nu uit ziet:

Ik ga er morgen mee verder, tenzij je nu al zegt dit niks te vinden ;)
pi_119182749
Volgens mij moeten de heupen wat breder, die steken een beetje uit.
pi_119182840
O nee, ze is gewoon geplet. Het bovenlijfje is volgens mij een platte driehoek, zeg maar.
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:14:37 #172
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119183154
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Lyssa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

omg _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
jaaaa :D ziet er erg goed uit!
pi_119183285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef HelloBonjour het volgende:
Ik heb de ebay-haaknaalden binnen!
dan hoop ik op morgen :-)
By DMB
pi_119183306
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Superknap.ben benieuwd.:-)
By DMB
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:20:30 #175
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119183408
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:D _O_
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 22:32:56 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_119183980
quote:

[..]

[ afbeelding ]

O+
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:38:43 #177
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119184322
ik vind het echt geniaal *O*

zn sjaaltje heb ik btw nog :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:55:40 #178
376910 Jumpsje
Lalalalalaaa!
pi_119185189
Niet goed in freestylen zegt ze dan..! Knap man!
pi_119185880
Heel erg leuk dit! :D
FHF in het Haaktopic O+
pi_119190161
quote:

[ afbeelding ]

Hij is mooi BT! ^O^
pi_119190411
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind het echt geniaal *O*

zn sjaaltje heb ik btw nog :)
Oke, die hoef ik dan niet te maken, dat is goed :)
pi_119193913
@Moeraskat: wat een lief nijntje! Zonde dat je hem kwijt bent.. :N

@Lyssa Wauw, hij lijkt er echt op!

Ik heb weer een hoop leuke dingen langs zien komen.

Deed het forum gister ook raar bij jullie? Ik kon telkens alleen maar op pagina 7 kijken en ook niet reageren. Soms kwam er ook een foutmelding... :{

Gister de oogjes en clover haaknaald binnen, ik ben er nu al weg van! Geen kramp meer in mijn duim, nu kan ik nog meer leuke diertjes gaan haken :D
Wat ik wel wat minder vind is dat hij wat korter dan een gewone haaknaald is.
Net eindelijk mijn padma af kunnen maken, aangezien ik geen oogjes had. Zal is kijken of ik vanmiddag tijd heb om een foto ervan te maken.
People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost.
-- Dalai Lama
pi_119194001
Ha ik ook SunshineFlower... toen ben ik maar in GoogleChrome gaan Fok!-en.
pi_119194168
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:02 schreef Lijnloos het volgende:
Ha ik ook SunshineFlower... toen ben ik maar in GoogleChrome gaan Fok!-en.
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag of aan mijn account ofzo.. Gelukkig doet hij het nu wel weer!
-- Dalai Lama
  woensdag 14 november 2012 @ 11:12:45 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119194304
wat een schatje, die Sniffle. en leuk Lyssa, dat jij er al zo'n eind mee op weg bent om een duplicaat te maken. het ziet er al goed uit!
in de haak.
pi_119194470
Mooi zeg Lyssa!

Waar kan ik kraaltjes en lint kopen voor kerstknutsels? Heeft iemand misschien een tip voor een goede verkoper op ebay?
pi_119194533
Toch nog even tijd voor dat ik ga werken, dus net maar even foto's genomen van mijn werkjes.

Konijntje in wording (moet zeggen dat ik hem zo ook best wel leuk vind :D):

De padma familie werk aan uitbreiding:
-- Dalai Lama
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 14 november 2012 @ 11:42:13 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119195196
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef SunshineFlower het volgende:

@Lyssa Wauw, hij lijkt er echt op!

Ik heb weer een hoop leuke dingen langs zien komen.

Deed het forum gister ook raar bij jullie? Ik kon telkens alleen maar op pagina 7 kijken en ook niet reageren. Soms kwam er ook een foutmelding... :{

Gister de oogjes en clover haaknaald binnen, ik ben er nu al weg van! Geen kramp meer in mijn duim, nu kan ik nog meer leuke diertjes gaan haken :D
Wat ik wel wat minder vind is dat hij wat korter dan een gewone haaknaald is.
Net eindelijk mijn padma af kunnen maken, aangezien ik geen oogjes had. Zal is kijken of ik vanmiddag tijd heb om een foto ervan te maken.
even je cache legen en t werkt weer
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 14 november 2012 @ 11:50:53 #189
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119195515
ik heb ook mijn amour haaknaald en 3bolletjes caron party yarn binnen! wat voelt die haaknaald fijn, maar ook het garen voelt fijn en lekker zacht. had ook een proefdraadje van caron simply soft aangevraagd en ook dat voelt weg fijn.
ga ik zeker onthouden voor als ik nog eens acryl nodig heb :)

ow en ben nu aan een padma bezit...en heb zon vermoedden dat ik niet met 1bolletje uit ga komen (rio coton, haaknaald 3,5) kan dat kloppen? hoeveel garen hebben jullie gebruikt voor padma.
  woensdag 14 november 2012 @ 12:14:08 #190
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119196390
ik heb altijd meerdere kleuren gebruikt dus weet niet precies hoeveel garen daar precies in ging. maar ik schat in dat je echt wel genoeg zou moeten hebben aan 1 bolletje.

[ Bericht 18% gewijzigd door trui op 14-11-2012 12:27:48 ]
in de haak.
  woensdag 14 november 2012 @ 12:42:46 #191
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119197269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 07:46 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Oke, die hoef ik dan niet te maken, dat is goed :)
nee precies :)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef SunshineFlower het volgende:

Lief he :) ik ben ook echt zo ontzettend blij dat Lyssa hem wilt na-maken. en het lukt erg goed! *G*
  woensdag 14 november 2012 @ 12:43:51 #192
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119197303
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:20 schreef SunshineFlower het volgende:
Toch nog even tijd voor dat ik ga werken, dus net maar even foto's genomen van mijn werkjes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_ wat leuk!!!

Ik heb zulke dingen echt nog noooooit gemaakt... maar nu ik al die foto's zie ( ook in vorige delen ) denk ik er over om het ook eens te proberen, maar ik ben zelf eerst bezig met een Quilt :)
  woensdag 14 november 2012 @ 13:14:35 #193
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119198224
je had gelijk trui, ik heb net genoeg! heb nog denk ik 5gram ofzo over :)

mijn Padma is dus af! gisteravond aan begonnen. ik snap nu ook waarom sommige een hele padma familie hebben, ze is leuk en makkelijk om te maken :D

meer foto's op ravelry
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/padma
pi_119198281
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:20 schreef SunshineFlower het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Padma's O+
Ik wil er ook een gaan maken met voetjes en oren in een andere kleur dan het lijf :D

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Tyler-Girl het volgende:

mijn Padma is dus af! gisteravond aan begonnen. ik snap nu ook waarom sommige een hele padma familie hebben, ze is leuk en makkelijk om te maken :D

[ afbeelding ]

meer foto's op ravelry
Mooi garen O+
  woensdag 14 november 2012 @ 13:21:51 #195
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119198473
Dankje :D
Ik vond het ook erg leuk, maar wist eigenlijk nooit goed wat ik er mee moest. (heb nog 2 gemeleerde bolletjes liggen...) Heb al veel gemeleerde animeko's gezien, maar die vind ik niet leuk....dus dan maar een Padma :D

Het is trouwens van Lammy Yarns Rio. :D
  woensdag 14 november 2012 @ 13:39:47 #196
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_119199005
Leuke padma! O+

Ik heb een kerststerretje voor in de boom gehaakt:

pi_119199236
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuke padma! O+

Ik heb een kerststerretje voor in de boom gehaakt:

[ afbeelding ]
Die is leuk, heb je een patroon?
  woensdag 14 november 2012 @ 13:58:11 #198
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119199618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Tyler-Girl het volgende:

[ afbeelding ]

meer foto's op ravelry
wow, mooi garen! maar wel valt me weer de platgedrukte slurf op. heb je 'm dicht vastgehaakt aan de kop of in 2 afzonderlijke toeren?

heel mooi die kersthanger, spuuglokje! is dat het patroon van craftvalley?
in de haak.
  woensdag 14 november 2012 @ 14:02:13 #199
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_119199735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:46 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Die is leuk, heb je een patroon?
Het is het patroon van Karinaandehaak, maar op magische wijze kwam ik op 6 ipv 5 puntjes uit :') door dat gedoe met die latere toevoeging dat je 2 vasten samen moest haken op de plekken van de pijltjes (zie foto onderaan haar beschrijving). Maar ik vind de mijne net zo mooi. :P Oh en ipv de kreeftsteek heb ik het randje met vasten omhaakt. :)
  woensdag 14 november 2012 @ 14:05:57 #200
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119199829
haha grappig! en een zespuntige ster is ook heel mooi hoor!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')