quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Pff!Toch lastiger dan het lijkt, ik ben niet zo goed in namaken/freestylen.
Dit is hoe het er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
Ik ga er morgen mee verder, tenzij je nu al zegt dit niks te vinden
Hij is mooi BT!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef BrainTeaser het volgende:
Woohoo, al m'n squares zijn eindelijk af!!
Ik kon het niet laten om even te puzzelen!![]()
[ afbeelding ]
Nu nog 'even' in elkaar zetten
Oke, die hoef ik dan niet te maken, dat is goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind het echt geniaal
zn sjaaltje heb ik btw nog![]()
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag of aan mijn account ofzo.. Gelukkig doet hij het nu wel weer!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:02 schreef Lijnloos het volgende:
Ha ik ook SunshineFlower... toen ben ik maar in GoogleChrome gaan Fok!-en.
even je cache legen en t werkt weerquote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef SunshineFlower het volgende:
@Moeraskat: wat een lief nijntje! Zonde dat je hem kwijt bent..![]()
@Lyssa Wauw, hij lijkt er echt op!
Ik heb weer een hoop leuke dingen langs zien komen.
Deed het forum gister ook raar bij jullie? Ik kon telkens alleen maar op pagina 7 kijken en ook niet reageren. Soms kwam er ook een foutmelding...![]()
Gister de oogjes en clover haaknaald binnen, ik ben er nu al weg van! Geen kramp meer in mijn duim, nu kan ik nog meer leuke diertjes gaan haken
Wat ik wel wat minder vind is dat hij wat korter dan een gewone haaknaald is.
Net eindelijk mijn padma af kunnen maken, aangezien ik geen oogjes had. Zal is kijken of ik vanmiddag tijd heb om een foto ervan te maken.
nee preciesquote:Op woensdag 14 november 2012 07:46 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Oke, die hoef ik dan niet te maken, dat is goed
Lief hequote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef SunshineFlower het volgende:
@Moeraskat: wat een lief nijntje! Zonde dat je hem kwijt bent..![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:20 schreef SunshineFlower het volgende:
Toch nog even tijd voor dat ik ga werken, dus net maar even foto's genomen van mijn werkjes.
Konijntje in wording (moet zeggen dat ik hem zo ook best wel leuk vind):
[ afbeelding ]
De padma familie werk aan uitbreiding:
[ afbeelding ]
Padma'squote:Op woensdag 14 november 2012 11:20 schreef SunshineFlower het volgende:
Toch nog even tijd voor dat ik ga werken, dus net maar even foto's genomen van mijn werkjes.
Konijntje in wording (moet zeggen dat ik hem zo ook best wel leuk vind):
[ afbeelding ]
De padma familie werk aan uitbreiding:
[ afbeelding ]
Mooi garenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
je had gelijk trui, ik heb net genoeg! heb nog denk ik 5gram ofzo over
mijn Padma is dus af! gisteravond aan begonnen. ik snap nu ook waarom sommige een hele padma familie hebben, ze is leuk en makkelijk om te maken
[ afbeelding ]
meer foto's op ravelry
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/padma
Die is leuk, heb je een patroon?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuke padma!
Ik heb een kerststerretje voor in de boom gehaakt:
[ afbeelding ]
wow, mooi garen! maar wel valt me weer de platgedrukte slurf op. heb je 'm dicht vastgehaakt aan de kop of in 2 afzonderlijke toeren?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
je had gelijk trui, ik heb net genoeg! heb nog denk ik 5gram ofzo over
mijn Padma is dus af! gisteravond aan begonnen. ik snap nu ook waarom sommige een hele padma familie hebben, ze is leuk en makkelijk om te maken
[ afbeelding ]
meer foto's op ravelry
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/padma
Het is het patroon van Karinaandehaak, maar op magische wijze kwam ik op 6 ipv 5 puntjes uitquote:Op woensdag 14 november 2012 13:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die is leuk, heb je een patroon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |