abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119172131
Gefeliciteerd nog Trovey! Wat een heerlijk kado om te krijgen!

En Phluphy: Niets meer aan doen, aan die sjaal. Ik vind 'm leuk zo!

Verder zag ik nog een schattig aapje, een heel tof meisjepoppetje, een leuk tasje, goed begin aan een sjaal en nog een aantal foto's die niet op mijn pc scherm pasten en waar ik dus niet op kon zien wat het was.
pi_119172302
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je regenboogdeken Trovey.....en nog gefeliciteerd met je verjaardag..(sorry beetje laat :@ )

Ik heb Johnny the monkey af! Uit het Zoomigurumi boek. Hij is echt super snel gemaakt...(ben gisteren middag begonnen en nu al af....en kon gisteravond niet eens haken, dus 2 middagen)
[ afbeelding ]
Meer foto's op ravelry

Ow laatst wilde een aantal mensen het boek toch nog bestellen? Op de site kun je nu het boek (print versie of pdf) bestellen...maar ook zijn alle patronen los te koop.
Leuk aapje. :D Beter laat dan nooit, ik krijg nog t/m de 24ste gelukwensen want een aantal mensen kan niet eerder komen dus je bent niets te laat. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:10 schreef bietel het volgende:
Gefeliciteerd nog Trovey! Wat een heerlijk kado om te krijgen!

En Phluphy: Niets meer aan doen, aan die sjaal. Ik vind 'm leuk zo!

Verder zag ik nog een schattig aapje, een heel tof meisjepoppetje, een leuk tasje, goed begin aan een sjaal en nog een aantal foto's die niet op mijn pc scherm pasten en waar ik dus niet op kon zien wat het was.
Bedankt :* ...nu nog een plekje vinden om het op te bergen...geen curveropbergbakken meer over. :@ :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:32:09 #123
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119172824
dankjewel allemaal :)

maar ja, wat moet ik nu gaan maken??? ik kan niet verder aan mijn sneeuwpop en ik wacht nog op garen voor een sjaal....maar ja wat te doen in de tussentijd.....???
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:08:18 #124
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119174048
Hai haakers,

ik heb een beetje een vreemd verzoek ( denk ik )

Toen ik een jaar of 8 was heeft mijn oma eens een klein konijntje voor mij gehaakt.
In 2008 is ze overleden en ik heb dat konijntje altijd bij me gehad.. ik ben nogal gehecht aan het beestje, en voorheen ook erg aan mijn oma..

sinds een jaar heb ik er een foto projectje van gemaakt..
Toen ik een Iphone kreeg bij mijn abonnement had ik het idee om hem overal neer te zetten en er foto's van te maken. Ik heb ongveer elke dag foto's van hem genomen.. En zelfs een Facebook pagina aangemaakt op advies van familie en vrienden omdat ze het zo gaaf vonden.

Nu ben ik hem verloren in het openbaar vervoer... hij moet uit mijn zak gevallen zijn...
Ik baal er echt ontzettend van en ik heb Veolia ook al een mail gestuurd met de vraag of ze hem hebben gevonden.. Dit is natuurlijk weer zonder resultaat ;(

Mijn moeder kan redelijk haken, maar zo klein kan ze het niet, en ook niet zo goed zegt ze.
Nu voelen jullie met zn alle natuurlijk de bui ook al hangen...

Ik wou graag vragen of 1 van jullie ( of meerdere ) hem misschien kunnen na-maken ( en dan zo exact mogelijk )
Dit hoeft natuurlijk echt niet gratis, ik wil er namelijk echt wel wat voor betalen...
Het enige is dat ik gewoon mn konijntje terug wil of een kloontje ervan...

ik hoop dat iemand zo lief is om mij uit de brand te helpen... ook al is het niet meer het zelfde omdat de emotionele kant er van weg is... maar ik heb ontzettend veel plezier met mijn foto project, en 50 volgers aan vrienden die gek zijn op de foto's...

Hier kun je de foto's bekijken: http://www.facebook.com/TheAdventuresOfSniffle
zodat je misschien een goed beeld krijgt van hoe hij er uit zag....

Ik weet dat het bijna smekend over komt maar het is echt erg belangrijk voor me :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_119175030
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Hai haakers,

Toen ik een jaar of 8 was heeft mijn oma eens een klein konijntje voor mij gehaakt.
In 2008 is ze overleden en ik heb dat konijntje altijd bij me gehad.. ik ben nogal gehecht aan het beestje, en voorheen ook erg aan mijn oma..

Toen ik een Iphone kreeg bij mijn abonnement had ik het idee om hem overal neer te zetten en er foto's van te maken. Ik heb ongveer elke dag foto's van hem genomen.. En zelfs een Facebook pagina aangemaakt op advies van familie en vrienden omdat ze het zo gaaf vonden.

Nu ben ik hem verloren in het openbaar vervoer... hij moet uit mijn zak gevallen zijn...
Ik baal er echt ontzettend van en ik heb Veolia ook al een mail gestuurd met de vraag of ze hem hebben gevonden.. Dit is natuurlijk weer zonder resultaat ;(

Mijn moeder kan redelijk haken, maar zo klein kan ze het niet, en ook niet zo goed zegt ze.

Ik wou graag vragen of 1 van jullie ( of meerdere ) hem misschien kunnen na-maken ( en dan zo exact mogelijk )
Dit hoeft natuurlijk echt niet gratis, ik wil er namelijk echt wel wat voor betalen...

ik hoop dat iemand zo lief is om mij uit de brand te helpen... ook al is het niet meer het zelfde omdat de emotionele kant er van weg is... maar ik heb ontzettend veel plezier met mijn foto project, en 50 volgers aan vrienden die gek zijn op de foto's...

Ik weet dat het bijna smekend over komt maar het is echt erg belangrijk voor me :@
Awwww ;(
Ik ben niet goed in mini dingetjes haken, maar denk je dat het zin heeft om een oproepje op fb te plaatsen voor het vermiste konijntje, dan kunnen Fok!sters uit dit topic die ook fb zitten, hem delen! Of is dat een slecht idee? :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 november 2012 @ 19:34:53 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119175139
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Hai haakers,

Toen ik een Iphone kreeg bij mijn abonnement had ik het idee om hem overal neer te zetten en er foto's van te maken. Ik heb ongveer elke dag foto's van hem genomen. En zelfs een Facebook pagina aangemaakt op advies van familie en vrienden omdat ze het zo gaaf vonden.

dat haken is opzich zo gedaan, kijk eens of je op ravelry een patroontje vind van wat in de buurt komt?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:36:40 #127
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119175220
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat haken is opzich zo gedaan, kijk eens of je op ravelry een patroontje vind van wat in de buurt komt?
Ik zoek wel even voor d'r, is makkelijker dan helemaal een account moeten aanmaken en iets gaan zoeken op een nieuwe site denk ik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 november 2012 @ 19:38:16 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119175298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zoek wel even voor 'm, is makkelijker dan helemaal een account moeten aanmaken en iets gaan zoeken op een nieuwe site denk ik.
lief!gaat hier wat lastig mobiel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_119175418
*O* Woohoo, al m'n squares zijn eindelijk af!! *O*

Ik kon het niet laten om even te puzzelen! :@ ;)

Nu nog 'even' in elkaar zetten :')
Smile, tomorrow will be worse...
pi_119175490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef BrainTeaser het volgende:
*O* Woohoo, al m'n squares zijn eindelijk af!! *O*

Ik kon het niet laten om even te puzzelen! :@ ;)

[ afbeelding ]

Nu nog 'even' in elkaar zetten :')
Ben benieuwd naar het eindresultaat O+
pi_119175633
Ik ben bezig met de jongens olifant die Crejo ook gehaakt heeft.
[/quote]

Oh dat is leuk om te horen.....
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:48:50 #132
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119175757
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:38 schreef Ynske het volgende:

[..]

lief!gaat hier wat lastig mobiel
Hmm ik kan niet echt iets vinden dat er ook lijkt, ook niet als ik op muis zoek (omdat het wat weg heeft van een muis met een konijnensnuit).. Het is is zo te zien ook iets dat uit het hoofd is gemaakt, aangezien het niet helemaal symmetrisch is - wat het wel lastig maakt om na te maken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:49:14 #133
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119175770
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zoek wel even voor d'r, is makkelijker dan helemaal een account moeten aanmaken en iets gaan zoeken op een nieuwe site denk ik.
dankjewel :*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:50:02 #134
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119175809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:32 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Awwww ;(
Ik ben niet goed in mini dingetjes haken, maar denk je dat het zin heeft om een oproepje op fb te plaatsen voor het vermiste konijntje, dan kunnen Fok!sters uit dit topic die ook fb zitten, hem delen! Of is dat een slecht idee? :*
das een goed idee, ik zal eens een berichtje plaatsen :) op zijn pagina, die hebben jullie nu toch al ( en blijf ik persoonlijk een beetje anoniem )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 november 2012 @ 19:50:52 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119175842
Hoe groot is t konijntje?
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator/colorchick dinsdag 13 november 2012 @ 19:52:26 #136
382129 crew  Donna
pi_119175906
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:45 schreef crejo het volgende:

Oh dat is leuk om te horen.....
Niet? Wel? Ik weet niet goed wat ik moet denken van die puntjes erachter.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:53:31 #137
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119175946
Het konijntje zou in ieder geval wel met catania garen nagemaakt kunnen worden, dat is dun genoeg en is ook beschikbaar in de juiste kleuren.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:58:38 #138
211083 Angelof9
I must go first
pi_119176174
Oeh, wat een ieniemieniekonijntje! Waar en wanneer ben je hem verloren? Als je mij de bus/trein en tijd vertelt, plaats ik wel een oproep op FB met een foto van je konijn erbij. Iemand moet het toch hebben gevonden.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_119176360
Ik ben ziek thuis dus kan lekker veel haken. Heb nu eenderde sjaal af :)
pi_119176408
Dat nijntje lijkt me redelijk eenvoudig maar ik denk niet dat ie ooit genoeg zal lijken.
Overigens wil ik er ook wel een tweet van maken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:05:56 #141
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119176524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef Ynske het volgende:
Hoe groot is t konijntje?
ong net zo groot als je pink.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:58 schreef Angelof9 het volgende:
Oeh, wat een ieniemieniekonijntje! Waar en wanneer ben je hem verloren? Als je mij de bus/trein en tijd vertelt, plaats ik wel een oproep op FB met een foto van je konijn erbij. Iemand moet het toch hebben gevonden.
ik ben hem gister verloren in bus 19 van hulst naar breda, rond een uur of 4

dank jullie wel voor de lieve reacties!
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:07:57 #142
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119176602
ik vind het niet erg als ie ietjes afwijkt overigens.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:08:09 #143
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119176618
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:03 schreef B.ertha het volgende:
Dat nijntje lijkt me redelijk eenvoudig maar ik denk niet dat ie ooit genoeg zal lijken.
Overigens wil ik er ook wel een tweet van maken.
oh dat zou geweldig zijn :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 november 2012 @ 20:08:30 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119176629
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ong net zo groot als je pink.

[..]

ik ben hem gister verloren in bus 19 van hulst naar breda, rond een uur of 4

dank jullie wel voor de lieve reacties!
ik, dr is een patroon van een hellokitty ongeveer zo groot, misschien dat die te vermaken is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_119176630
Hier op fok is ook een topic voor mensen uit breda? Daar misschien en oproepje?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:08:59 #146
211083 Angelof9
I must go first
pi_119176648
Ik heb het op mijn FB gezet, je weet maar nooit!
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:09:17 #147
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_119176665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:08 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het op mijn FB gezet, je weet maar nooit!
dankjewel!!! :*
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:09:26 #148
211083 Angelof9
I must go first
pi_119176671
Vraag anders ook je volgers van Sniffle of ze een oproep willen plaatsen :)
pi_119176822
Ik ben nu dennenappeltjes aan het haken voor in de kerstboom. Is het nodig of kun je de wol nog behandelen voor dat je ze in de boom hangt zodat ze niet brandbaar zijn (door bij tegen een lampje aan hangen) Of is dat niet nodig en kan ik ze met een gerust hart in de boom hangen?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:13:03 #150
211083 Angelof9
I must go first
pi_119176881
Die niewerwetse lampjes zijn led licht en worden niet heet. Als je die nog niet heb, raad ik je aan om ze te vervangen. De led lichtjes zijn veiliger en gebruiken veel minder stroom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')