ik heb juist een berichtje op de pagina gezetquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef Angelof9 het volgende:
Vraag anders ook je volgers van Sniffle of ze een oproep willen plaatsen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef BrainTeaser het volgende:
Woohoo, al m'n squares zijn eindelijk af!!
Ik kon het niet laten om even te puzzelen!![]()
[ afbeelding ]
Nu nog 'even' in elkaar zetten
Ik wil wel een poging wagen om een kloontje te makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Hai haakers,
ik heb een beetje een vreemd verzoek ( denk ik )
das lief van je !quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagen om een kloontje te maken
Het konijntje kan dan mogelijk wel iets groter dan je pink worden.
Hij zal niet super groot worden, maar een wijsvinger ipv een pink misschien welquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
das lief van je !
maj als hij bijv een paar millimeter groter of kleiner is vind ik het niet erg. maar ik hoop wel dat hij ongeveer even groot word. op die manier kan hij ook gemakkelijk overal mee naar toe, en dat was ook zn charme.hij is ook zittend gemaakt.
ik denk ook wel dat de foto's goed genoeg zijn ( toch wel een aantal ) om de steken te kunnen tellen.
Ik weet wel dat het erg dun draad was. want bij 1 armpje zat een piep klein los draadje.
je bent geweldigquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Hij zal niet super groot worden, maar een wijsvinger ipv een pink misschien welIk ga mn best doen!
Ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar het resultaat
Precies, dat gaat helemaal goedkomen! Ik heb Sniffle's Facebook alvast geliked, want binnenkort is ie vast weer op avontuurquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook
Lyssa is in ieder geval goed in kleine dingetjes haken
ja, behalve de groen die was iets feller, maar ik vind dit ook prima hurquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komen deze kleurtjes een beetje overeen? Lastig omdat de foto's van sniffle volgens mij ook met filter gemaakt zijn
De kleur is in t echt iets feller ook, maar anders wordt t meteen een stuk lichter groen en dat leek niet echt te passen! Ik ga aan de slag!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, behalve de groen die was iets feller, maar ik vind dit ook prima hur
nee precies, dat wil ik ook niet, daarom is het perfect om het op Sniffles pagina te doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef B.ertha het volgende:
Tweet is ook geplaatst! Ga hem niet kopiëren naar hier want ik wil mijn naam niet matchen aan mijn fok account
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef Lyssa het volgende:
[..]
De kleur is in t echt iets feller ook, maar anders wordt t meteen een stuk lichter groen en dat leek niet echt te passen! Ik ga aan de slag!
Heb je alleen de tekst, dan twitter ik m ook evenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef B.ertha het volgende:
Tweet is ook geplaatst! Ga hem niet kopiëren naar hier want ik wil mijn naam niet matchen aan mijn fok account
Zoek maar even op snifflequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je alleen de tekst, dan twitter ik m ook even
Geretweetquote:
omgquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Pff!Toch lastiger dan het lijkt, ik ben niet zo goed in namaken/freestylen.
Dit is hoe het er nu uit ziet:
[ afbeelding ]
Ik ga er morgen mee verder, tenzij je nu al zegt dit niks te vinden
dan hoop ik op morgen :-)quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef HelloBonjour het volgende:
Ik heb de ebay-haaknaalden binnen!
Superknap.ben benieuwd.:-)quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |