Het een sluit het ander uit?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het een sluit het ander uit?
Begon gewoon een sci-fi nerd.
Ah ok. Battlestar Galactica II ooit gezien?quote:Op maandag 12 november 2012 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het een sluit het ander uit?
Begon gewoon een sci-fi nerd.
So say we all.quote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Battlestar Galactica II ooit gezien?
Op youtube kun je de eerste twee afleveringen van "Blood and Chrome" bekijken. Dit is een korte serie over de jonge Adama. De episodes duren niet lange (ongeveer 10 minuten) maar het ziet er niet verkeerd uit en het wordt duidelijk hoe het "vroeger"ging.quote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Battlestar Galactica II ooit gezien?
geef jezelf dan ook gelijk alles van Babylon 5. Die serie is zo mogelijk nog beterquote:Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga die box mezelf maar geven voor Sinterklaas.
Die had ik oorspronkelijk geplakt, maargoed.quote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef eriksd het volgende:
Een van Koos zijn beste bijdragen aan deze reeks was dit plaatje:
[ afbeelding ]
Helemaal niet. Althans, als dat zo was, dan had ik daar geen weet van.quote:Op maandag 12 november 2012 10:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die had ik oorspronkelijk geplakt, maargoed.
Of ik herinner het mij verkeerd, wat uiteraard kan met mijn hilarisch slechte geheugen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal niet. Althans, als dat zo was, dan had ik daar geen weet van.
Jawel, dit moet tot op de bodem worden uitgezocht.quote:Op maandag 12 november 2012 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of ik herinner het mij verkeerd, wat uiteraard kan met mijn hilarisch slechte geheugen.
Verder ook niet zo spannend eigenlijk.
Nee, er is geen geld mee gemoeid wahtquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, dit moet tot op de bodem worden uitgezocht.
Intellectueel eigendom.quote:Op maandag 12 november 2012 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, er is geen geld mee gemoeid waht
WEER MEER GELD!quote:Op maandag 12 november 2012 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft de Telegraaf al iets te melden?
Het intellectueel eigendom van die foto ligt sowieso noch bij Koos, noch bij B_A.quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef waht het volgende:
[..]
Intellectueel eigendom.
Ik sta Koos bij in deze, Appel gelooft immers niet in intellectueel eigendom.
Kwart meer bedrijven en instellingen faillietquote:Op maandag 12 november 2012 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft de Telegraaf al iets te melden?
Jammer is dat.quote:Op maandag 12 november 2012 11:25 schreef eriksd het volgende:
Mensen die het woord "noch" niet correct gebruiken.
quote:Op maandag 12 november 2012 11:25 schreef eriksd het volgende:
Mensen die het woord "noch" niet correct gebruiken.
Ik mag dat, ik verdien er mijn geld niet meequote:
Tja. Gaat lekker.quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Kwart meer bedrijven en instellingen failliet
Ik heb er nog 1.quote:
quote:Rekenfout kost miljoenen
Er zijn mogelijk tientallen miljoenen euro’s over de balk gesmeten aan milieumaatregelen op snelwegen. Het plaatsen van geluidschermen, het verlagen van de maximumsnelheid of de aanleg van dempend asfalt wordt uitgevoerd op plekken waar dat vaak helemaal niet nodig is.
Dat begin ik ook spuugzat te worden.quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
Economie krabbelt ooit wel weer een beetje op. Zorgwekkender zijn de enorme aantallen gezonde mensen die week in, week uit thuiszitten met een uitkering.
Houd toch je bek man, rechtse zeiklul.quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
Economie krabbelt ooit wel weer een beetje op. Zorgwekkender zijn de enorme aantallen gezonde mensen die week in, week uit thuiszitten met een uitkering.
Je hoeft dan ook niet gezond te zijn om werk te hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef waht het volgende:
Daarentegen hebben ongezonde mensen weer werk. Zie Koos.
Precies, daarom moet je die mensen ook niet zielig vinden.quote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet gezond te zijn om werk te hebben.
Theoretisch niet nodig misschien omdat je zonder misschien ook net aan de normen voldoet. Maakt het voor de mensen die ermee afgeschermd worden veel uit? Voor hen is het zeker geen weggegooid geld...quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet gezond te zijn om werk te hebben.
Ziek en gezond is natuurlijk een vaststaand begrip dat voor iedereen het zelfde is er bestaat geen grijs gebied.quote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef waht het volgende:
[..]
Precies, daarom moet je die mensen ook niet zielig vinden.
Het is ook niet lastig om erin te blijven zitten. Vier sollicitatieacties per maand. Dat is dus vier e-mails in een maand sturen en als je daarvoor een beetje baan had hark je zo 2k binnen voor die mailtjes. 500 euro per e-mail is best verdienen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
Alleen tot een bepaalde grens.. als jij 2k per maand binnenharkt dan krijg je geen subsidie lijkt mij.quote:Op maandag 12 november 2012 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh je krijgt natuurlijk ook subsidie op van alles als je zielig thuiszit met een uitkering.
Daar heb je wel een punt, maar ik vind ook dat mensen die langs een snelweg/autoweg gaan wonen niet moeten zeuren.. tenzij die weg er veel later is aangelegd.quote:Op maandag 12 november 2012 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Theoretisch niet nodig misschien omdat je zonder misschien ook net aan de normen voldoet. Maakt het voor de mensen die ermee afgeschermd worden veel uit? Voor hen is het zeker geen weggegooid geld...
Jawel hoorquote:Op maandag 12 november 2012 12:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Alleen tot een bepaalde grens.. als jij 2k per maand binnenharkt dan krijg je geen subsidie lijkt mij.
Dat is dan natuurlijk zo krom als de pest.quote:Op maandag 12 november 2012 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel hoorOnderschat de verzorgingsstaat niet als je je een beejte verdiept in waar je moet zijn.
Dat is niet voor een alleenstaande.quote:Op maandag 12 november 2012 12:04 schreef monkyyy het volgende:
Bijstand ¤ 1.336,-
Langdurigheidstoeslag ¤ 44,-
Zorgtoeslag ¤ 145,-
Huurtoeslag ¤ 278,-
Kindgebondenbudget ¤ 123,-
Kinderbijslag ¤ 141,-
Kwijtschelding Zuiveringsheffing ¤ 20,-
Kwijtschelding afvalstoffenheffing ¤ 22,-
Totaal netto-inkomen ¤ 2.109,-
Als je daar ook nog een kind van moet onderhouden in je eentje lijkt me dat niet al te ruim.quote:Op maandag 12 november 2012 12:04 schreef monkyyy het volgende:
Bijstand ¤ 1.336,-
Zorgtoeslag ¤ 145,-
Huurtoeslag ¤ 278,-
Kinderbijslag ¤ 141,-
Wut?quote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar ook nog een kind van moet onderhouden in je eentje lijkt me dat niet al te ruim.
Ik ga ook werkloos worden later.quote:Op maandag 12 november 2012 12:04 schreef monkyyy het volgende:
Bijstand ¤ 1.336,-
Zorgtoeslag ¤ 145,-
Huurtoeslag ¤ 278,-
Kinderbijslag ¤ 141,-
Sowieso klopt die zorgtoeslag al niet.. dat is maximaal 70 euro. En als je al een basisinkomen hebt van 1336,- dan ga je nooit die maximale toeslag krijgen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar ook nog een kind van moet onderhouden in je eentje lijkt me dat niet al te ruim.
Als je een bepaalde periode (weet niet uit mijn hoofd hoelang) je moet leven op bijstandsniveau dan krijg je langdurigheidstoeslag.quote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef remlof het volgende:
Wat de fuck is een "langdurigheidstoeslag" trouwens?
Kun je als gezin met z'n tweetjes in de bijstand gaan zitten?quote:Op maandag 12 november 2012 12:04 schreef monkyyy het volgende:
Bijstand ¤ 1.336,-
Zorgtoeslag ¤ 145,-
Huurtoeslag ¤ 278,-
Kinderbijslag ¤ 141,-
Trek de huur van dat inkomen af en je houdt echt wel genoeg over om een kind op te voeden. Kom nou.quote:
Wellicht 2x.quote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Sowieso klopt die zorgtoeslag al niet.. dat is maximaal 70 euro. En als je al een basisinkomen hebt van 1336,- dan ga je nooit die maximale toeslag krijgen.
Met andere woorden: gratis geld bestaat niet.quote:Op maandag 12 november 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is jammer dat Sinterklaas wel bestaat maar weer niet echt is.
Jawel, maar nu moet ik er weer voor werken.quote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef eriksd het volgende:
Lekker inkomen hoor, dikke twee ruggen netto.
Lekker tolerant.quote:Op maandag 12 november 2012 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
Ik wil deze Sire campagne nomineren voor slechtste ooit.
Een soort van sociale huur.quote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef remlof het volgende:
Wat de fuck is een "langdurigheidstoeslag" trouwens?
Dan heb ik toch liever een Porsche.quote:Op maandag 12 november 2012 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Ooit verscheen een artikel dat scheef dat een kind een Porsche kost.
Denk het niet.quote:Op maandag 12 november 2012 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun je als gezin met z'n tweetjes in de bijstand gaan zitten?
Welk scenario?quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Maar effe zonder gekheid. Het geschetste scenario lijkt mij tamelijk onwaarschijnlijk.
Een ton is zo'n beetje de algemene maatstaf.quote:Op maandag 12 november 2012 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Ooit verscheen een artikel dat scheef dat een kind een Porsche kost.
Niks mis met tolerantie , maar tolerantie is geen verpakking.quote:
Bovenstaand godverdomme tering aids tyfus.quote:
Dat is ook niet aardig.quote:Op maandag 12 november 2012 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovenstaand godverdomme tering aids tyfus.
Misschien kan je samen met 3-voud wel een paar ton losleuterenquote:Op maandag 12 november 2012 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel hoorOnderschat de verzorgingsstaat niet als je je een beejte verdiept in waar je moet zijn.
Dat zou leuk zijn, maar ik ben ondertussen alweer een tijdje aan het werk ... dus dan zou ik daar eerst weer mee moeten stoppen. Niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien kan je samen met 3-voud wel een paar ton losleuteren
Huishouden 1:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Omschrijving Bedrag Bron Bijstand ¤ 1.336,- Rijksoverheid Langdurigheidstoeslag ¤ 44,- Gemeente Utrecht Zorgtoeslag ¤ 145,- Huurtoeslag ¤ 278,- Kindgebondenbudget ¤ 123,- Kinderbijslag ¤ 141,- Kwijtschelding Zuiveringsheffing ¤ 20,- Gemeente Utrecht Kwijtschelding afvalstoffenheffing ¤ 22,- Gemeente Utrecht Totaal netto-inkomen ¤ 2.109,- |
De Sociale Dienst leent tegen retelage rente, begrijp ik.quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het is een poging een gezochte uitzondering tot norm te verheffen in een vergelijking. Groot tekort aan rennies bij de redactie van het stukje vermoedelijk. Niet voor niets dat een cempexo en pietverdriet met dat soort sites zitten te pronken.quote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Sowieso klopt die zorgtoeslag al niet.. dat is maximaal 70 euro. En als je al een basisinkomen hebt van 1336,- dan ga je nooit die maximale toeslag krijgen.
Rust in vrede Hoffo.quote:Op maandag 12 november 2012 12:17 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Dode bij sexfeestje.
Rip Hofstadgroeppe
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 12 november 2012 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, jij gaat wel places waar no man heen wil.
Ik laat je niet los he?quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bek dicht, 3-voud. Godse mongool!quote:Op maandag 12 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik laat je niet los he?![]()
Misschien tijd voor een gesprekje bij het RIAGG?
Heul niet. Jij gaat werken naar oud Ottomaans gebruik.quote:Op maandag 12 november 2012 12:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ga ook werkloos worden later.
Drink je ook al op maandagochtend?quote:Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bek dicht, 3-voud. Godse mongool!
Komt er weer een vakantie aan Koos?quote:Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bek dicht, 3-voud. Godse mongool!
Dat is meer dan een agent verdiend met zijn vrouw als huisvrouw die voor de kids zorgt.quote:Op maandag 12 november 2012 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Huishouden 1:
Dit betreft 2 samenwonende volwassen met 2 kinderen van 7 en 9 jaar. Zij wonen in een huurhuis met een totale huur van ¤ 650,-
Beide ouders hebben al jaren geen behoefte aan en/of kans op werk en daarom hebben zij recht op een bijstandsuitkering.
Onderstaande tabel geeft hun gezamenlijke, maandelijkse netto-inkomsten aan:
[ code verwijderd ]
bron: www.nivelleren-is-een-feest.nl
Wanneer doe je weer aardig tegen mij?quote:
Altijdquote:Op maandag 12 november 2012 12:20 schreef waht het volgende:
[..]
Wanneer doe je weer aardig tegen mij?
Nee, vind het gewoon leuk om 3-voud uit te schelden.quote:Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt er weer een vakantie aan Koos?
Doe ik nooit meer toch?quote:Op maandag 12 november 2012 12:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Altijd
Behalve als je een wahtje doet.
quote:
http://www.google.nl/alertsquote:
Je mag ook best schelden hoor snorrie.quote:Op maandag 12 november 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Was ik maar Koos, dan kon ik iedereen hier uitschelden en niemand die het een probleem vindt.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Was ik maar Koos, dan kon ik iedereen hier uitschelden en niemand die het een probleem vindt.
Kan me wel voorstellen dat je 24/7 op internet hangt. Als je zo als een klein kind tegen de mensen om je heen bralt zijn ze snel klaar met. Als ze dat al niet waren.quote:Op maandag 12 november 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Maar ja Koos is links dus hij mag alles
Niet tegen iedereen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik doe toch aardig?
Het past niet bij mijn imago en persoonlijkheid.quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je mag ook best schelden hoor snorrie.
Mooie aflevering weer.quote:Op maandag 12 november 2012 12:24 schreef Tem het volgende:
Turken zijn niet te vertrouwen, begreep ik gisteren van een Cyprioot.
Jij hangt hier toch ook 24/7 rond?quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Kan me wel voorstellen dat je 24/7 op internet hangt. Als je zo als een klein kind tegen de mensen om je heen bralt zijn ze snel klaar met. Als ze dat al niet waren.
Cyprioten tegen Turken en Grieken, maar voor '74 wel elkaar vermoorden de hele tijd.quote:Op maandag 12 november 2012 12:24 schreef Tem het volgende:
Turken zijn niet te vertrouwen, begreep ik gisteren van een Cyprioot.
Was wel een beetje eenzijdig dit keer.quote:
Op een achternamiddag draai je een plannetje in elkaar en de tonnen stromen binnen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Sociale Dienst leent tegen retelage rente, begrijp ik.
Inderdaad, daarom zijn we ook al lang klaar met jou.quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Kan me wel voorstellen dat je 24/7 op internet hangt. Als je zo als een klein kind tegen de mensen om je heen bralt zijn ze snel klaar met. Als ze dat al niet waren.
Poeh, hé! Wat een scherpe sneer.quote:Op maandag 12 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik laat je niet los he?![]()
Misschien tijd voor een gesprekje bij het RIAGG?
Cyprus aan Israël geven dus.quote:Op maandag 12 november 2012 12:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was wel een beetje eenzijdig dit keer.
Mocht wel wat meer aandacht voor die enosis-lui die flink hadden huisgehouden pre-1974.
Jij hebt lekker geen vriendenquote:Op maandag 12 november 2012 12:28 schreef 3-voud het volgende:
Zie de andere vriendjes er weer eens opduiken.![]()
Strontvliegen.
Koos... kijk eens achterom.quote:
'quote:
Jawel joh. Alle andere rechtsen hier waar jullie zo druk mee zijn.quote:
Dag lieverd. Je hebt zaterdag wat gemist.quote:
Haha, 3-voud heeft forumvrienden.quote:Op maandag 12 november 2012 12:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jawel joh. Alle andere rechtsen hier waar jullie zo druk mee zijn.
Feestje in Groningen?quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dag lieverd. Je hebt zaterdag wat gemist.
Nu wel ja?quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, 3-voud heeft forumvrienden.
Lo-ser!
Iets verder. Innsbruck.quote:
3-voud heeft vrienden op FOK! maar niet in het echt. Haha hoehoe hihiquote:
Ze zitten ook op het plafond. Leg dat eens uit.quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud, je begrijpt dat als je de mensen die op jou afkomen strontvliegen noemt dat jij jezelf dan feces noemt ?
Je hebt stront in huis.quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze zitten ook op het plafond. Leg dat eens uit.
Blijf dan ook weg!quote:
Kleine moeite, ik ben er niet.quote:
Is je vaste standplaats nu ergens in het Westen?quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kleine moeite, ik ben er niet.
Gewoon bovenaan kijken.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef 3-voud het volgende:
Ff kieken of er in NWS nog een moslim topic is...
quote:
Neen, bij Duke.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef waht het volgende:
[..]
Is je vaste standplaats nu ergens in het Westen?
Je beweegt je in de verkeerde richting!quote:
Ja, best een eind rijden nog.quote:
Zal best, de functie is echter een vooruitgang.quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je beweegt je in de verkeerde richting!
Nee, maar ben je er aan toe ja?quote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je weer lullen gezogen onder het bureau, VS?
Dat levert je geen promotie op, VS.quote:Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ben je er aan toe ja?
Je had toch een hekel aan vislucht?quote:Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ben je er aan toe ja?
Vreet dan gewoon koffiebonen. Net zo sterk.quote:Op maandag 12 november 2012 12:50 schreef Friek_ het volgende:
Toch is het nu tijd voor een dubbele espresso.
Klopt, daarvoor moet je vissen stalken.quote:Op maandag 12 november 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat levert je geen promotie op, VS.
En hoe gaat onze impotente vijftigplusser zijn dag vandaag vullen?quote:Op maandag 12 november 2012 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreet dan gewoon koffiebonen. Net zo sterk.
Om jou een promotie te bezorgen, moet ik vissen stalken?quote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, daarvoor moet je vissen stalken.
Nee ik heb gewoon talent, moet je ook 's proberen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om jou een promotie te bezorgen, moet ik vissen stalken?
En ik dacht dat ik veel gedronken had vanochtend.
Hij gaat op stap met z'n vrienden. Hij blijft dus de hele dag op FOK!quote:Op maandag 12 november 2012 12:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En hoe gaat onze impotente vijftigplusser zijn dag vandaag vullen?
Moet ik mijn eerdere post weer hier neerplempen?quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon talent, moet je ook 's proberen.
Neuh.quote:Op maandag 12 november 2012 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik mijn eerdere post weer hier neerplempen?
http://www.nu.nl/economie(...)lan-vvd-en-pvda.htmlquote:Vooral jongeren dreigen de dupe te worden van het plan van VVD en PvdA om te bezuinigen op de WW.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:54 schreef waht het volgende:
Zo eindigen Friek_ en Koos.
[ afbeelding ]
Dit is sowieso wel een accurate weergave van de SC.quote:Op maandag 12 november 2012 12:54 schreef waht het volgende:
Zo eindigen Friek_ en Koos.
[ afbeelding ]
Watte?quote:
Bedrijventerrein hier bij een afslag van de snelweg waar een redelijk groot kantoor van een zekere bank zit. Maar de provincie is nog iets groter natuurlijkquote:
Classic.quote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef eriksd het volgende:
Waht: die scene in the office dat ze van die troep van Sabre ontvangen en Michael voor het eerst gaat scannen
En dat opentrappen van die doos ook echt. Zo herkenbaar.quote:
Ik doelde op de provincie inderdaad, ik moet jullie hoofdstad regio gaan verfraaien met mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedrijventerrein hier bij een afslag van de snelweg waar een redelijk groot kantoor van een zekere bank zit. Maar de provincie is nog iets groter natuurlijk
De provincie mogen ze van mij per direct opheffen. Zijn ze die functie ook kwijtquote:Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doelde op de provincie inderdaad, ik moet jullie hoofdstad regio gaan verfraaien met mijn aanwezigheid.
Ze mogen die provincie sowieso wel afstoten.quote:Op maandag 12 november 2012 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De provincie mogen ze van mij per direct opheffen. Zijn ze die functie ook kwijt
Daar valt over te praten.quote:Op maandag 12 november 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze mogen die provincie sowieso wel afstoten.
Hoe meer vrije tijd ik heb hoe meer geld ik juist uitgeefquote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rige_werkweek__.html
De telegraaf is ook wel weer een topkrant die dan niet kan laten te meldenquote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rige_werkweek__.html
quote:Van Tongeren houdt haar pleidooi in de Volkskrant en op de website Joop.nl, de van ledengeld van omroep Vara betaalde opiniesite.
Journalistieke 'kick under the belt'.quote:Op maandag 12 november 2012 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De telegraaf is ook wel weer een topkrant die dan niet kan laten te melden
[..]
Ik word zo treurig van Paul Jansen, echter.quote:Op maandag 12 november 2012 13:51 schreef eriksd het volgende:
Zitten wel meer mooie sneren in dat stukje. Ben de telegraaf wel meer gaan waarderen recentelijk.
Waarom zie ik in de reacties allemaal posts over postbodes?quote:Op maandag 12 november 2012 13:51 schreef eriksd het volgende:
Zitten wel meer mooie sneren in dat stukje. Ben de telegraaf wel meer gaan waarderen recentelijk.
Hoogst irritante vent.quote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik word zo treurig van Paul Jansen, echter.
Haha, het hele toontje heb ik niks meequote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik word zo treurig van Paul Jansen, echter.
Dit soort slap gezwam is waarom landen ten onder gaan.quote:“Onze receptuur voor deze crisis is een psychologisch advies: leef ontspannen. Dit is de tijd om massaal minder te gaan werken en onze betaalde banen te delen.”
Een gevoel voor humor gaat hij in dit stadium niet meer ontwikkelen, vrees ik.quote:Op maandag 12 november 2012 14:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij zou wat meer humor moeten hebben, dan zou hij nog wel geschikt zijn.
Geen slapende katten wakker maken, hé.quote:Op maandag 12 november 2012 14:06 schreef Drugshond het volgende:
Tegen beter weten in ... DM naar Whiskers.
U gaat niet slapen vannacht.quote:Op maandag 12 november 2012 14:06 schreef Drugshond het volgende:
Pompen of verzuipen!quote:Op maandag 12 november 2012 14:06 schreef Drugshond het volgende:
Woef....Niet dat dit gaat lukken... Maar ik voel me ook niet op mijn gemak..quote:Op maandag 12 november 2012 14:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen slapende katten wakker maken, hé.
Niet de reply hier posten hè?quote:Op maandag 12 november 2012 14:06 schreef Drugshond het volgende:
D'r hangen hier wat volstrekte mafketels rond. Twee daarvan communiceren op een wat bijzondere wijze...quote:
Wel wat meer, maar iets in mij zegt dat ik het lijstje libertariërs als verdachte kan doorstrepen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r hangen hier wat volstrekte mafketels rond. Twee daarvan communiceren op een wat bijzondere wijze...
daarvan bezoeken niet zoveel fanatieke exemplaren deze duistere uithoek van het forumquote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel wat meer, maar iets in mij zegt dat ik het lijstje libertariërs als verdachte kan doorstrepen.
Het stinkt hier dan ook vaak naar de harde werkelijkheid.quote:Op maandag 12 november 2012 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
daarvan bezoeken niet zoveel fanatieke exemplaren deze duistere uithoek van het forum
Wat is dat voor een stompzinnig gedoe eigenlijk?quote:
Tamas is schuldig.quote:Op maandag 12 november 2012 14:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r hangen hier wat volstrekte mafketels rond. Twee daarvan communiceren op een wat bijzondere wijze...
Denk toch eens aan de gevoelens van die arme komkommer.quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef Tem het volgende:
De rest van de tijd zit ze met een komkommer in d'r vagina op de bank.
K-ching.quote:Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Hoogste belastingschijf gaat naar 70 procent.
Inmiddels een augurk.quote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Denk toch eens aan de gevoelens van die arme komkommer.
De Marokkaanse olifanten lopen weer eens te stoken.quote:Olifanten maken hommeles in dierentuin
EMMEN - Vier olifanten moeten weg uit het Dierenpark Emmen. Een moederolifant, haar twee zonen en dochter liggen al maanden overhoop met de rest van de kudde vanwege een machtsstrijd. Die begon toen eerder dit jaar de leidster van de groep overleed. Om uit te vechten wie de baas is, duwen en meppen ze elkaar met hun slurf.
Heerlijk, die frustratie spat er af bij die malle 3-voud.quote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef 3-voud het volgende:
Van onze plofkop Herr Franz timmermanz:
[ afbeelding ]
Nederlanders moeten beter Duits leren spreken
quote:Die man zou Duitsland nog lachend een schouderklopje geven als hij het land op heterdaad betrapte op seks met zijn vrouw.
Wut?quote:Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Hoogste belastingschijf gaat naar 70 procent.
Hihi.quote:
Omdat het kan. Logic.quote:
Denk om je hart!quote:Op maandag 12 november 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
Godver, amper een week beëdigd en ik ben die PvdA ministers nu al zat.
Onguur kutvolk.
Dit gaan mooie jaren worden.quote:Op maandag 12 november 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
Godver, amper een week beëdigd en ik ben die PvdA ministers nu al zat.
Onguur kutvolk.
Ze kramen enkel pertinente onzin uit, en het klapvee zit weer klaar.quote:
Genoeg reden om de SC te blijven bezoeken.quote:
Hahaquote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze kramen enkel pertinente onzin uit, en het klapvee zit weer klaar.
Het irriteert me mateloos.
Niet zozeer alleen Timmermans, hoewel zijn opmerking over over-reliance op 't Engels wel degelijk onzin te noemen is.quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Reya het volgende:
Gaat het over de genoemde uitspraak van Timmermans? Die lijkt me niet echt als pertinente onzin te kwalificeren.
Het is Voorschrift die het zegt hè?quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Reya het volgende:
Gaat het over de genoemde uitspraak van Timmermans? Die lijkt me niet echt als pertinente onzin te kwalificeren.
Het land is in rep en roer en die mongool begint over de Duitse taal.quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is Voorschrift die het zegt hè?
Het is niet echt collegiaal, omdat het de portefeuille van een collega (op Onderwijs) betreft, maar op zich haalt hij wel een relevant dilemma aan.quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zozeer alleen Timmermans, hoewel zijn opmerking over over-reliance op 't Engels wel degelijk onzin te noemen is.
Ging het bij de VVD de afgelopen jaren anders?quote:Op maandag 12 november 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze kramen enkel pertinente onzin uit, en het klapvee zit weer klaar.
Het irriteert me mateloos.
Niks geen dilemma, als mensen Duits willen leren dan doen ze dat wel, willen ze dat niet dan is het hun eigen verlies. Zo'n blerende Timmermans moet gewoon opbokken, terug naar de hel waar z'n partij en gedachtengoed ontsprongen zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is niet echt collegiaal, omdat het de portefeuille van een collega (op Onderwijs) betreft, maar op zich haalt hij wel een relevant dilemma aan.
Sancties tegen Iran worden in Brussel bepaalt schatteke van mequote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het land is in rep en roer en die mongool begint over de Duitse taal.
Laat 'm iets nuttigs doen, sancties tegen Iran tekenen of iets dergelijks.
Dat klopt wel.quote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is niet echt collegiaal, omdat het de portefeuille van een collega (op Onderwijs) betreft, maar op zich haalt hij wel een relevant dilemma aan.
Tijd voor sancties tegen Brussel, het Nazi-Berlijn van de huidige eeuw.quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Sancties tegen Iran worden in Brussel bepaalt schatteke van me
Hij begint nergens over. Het is een reactie in een interview met een Duitse krant.quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En wie zit in Brussel? Oh ja.quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Sancties tegen Iran worden in Brussel bepaalt schatteke van me
Mis je Uri?quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mis de goede ouwe tijd dat de PvdA buiten spel stond.quote:
Gewoon doorschuiven naar een stagiair. Bij voorkeur een van joodse afkomst.quote:
Dat zal ik doen; het is sowieso maar ongezond dat Yitzhak niet werkt in het weekend.quote:Op maandag 12 november 2012 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon doorschuiven naar een stagiair. Bij voorkeur een van joodse afkomst.
Ik ben blij dat incompetente Uri nu buitenspel staat. En ook nooit meer aan het spel zal deelnemenquote:Op maandag 12 november 2012 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mis de goede ouwe tijd dat de PvdA buiten spel stond.
Alles beter dan die trekpop van een Timmermans, wat een mongool is dat zeg.quote:Op maandag 12 november 2012 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben blij dat incompetente Uri nu buitenspel staat. En ook nooit meer aan het spel zal deelnemen
Ik zou een bekwaam diplomaat niet als een mongool willen bestempelen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles beter dan die trekpop van een Timmermans, wat een mongool is dat zeg.
Bekwaam in volk en vaderland verloochenen ja, kut PvdA diplomaten.quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou een bekwaam diplomaat niet als een mongool willen bestempelen.
Rosenthal was juist een trekpop. Van de PVV notabene.
In dit geval lijkt dat wel te kloppen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Reya het volgende:
Een politicus lijkt me pas geschikt als Voorschrift en remlof hem beiden uitschelden.
Ik vertrouw het inderdaad niet als remlof iets steunt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Reya het volgende:
Een politicus lijkt me pas geschikt als Voorschrift en remlof hem beiden uitschelden.
Wilders is okequote:Op maandag 12 november 2012 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dit geval lijkt dat wel te kloppen.
VS is eigenlijk fan van Wilders.quote:
VS voor Wilders en remlof voor Roemer, dat idee?quote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS is eigenlijk fan van Wilders.
Bovendien schreef ik 'in dit geval'.
Alles is beter dan de bagger die jij eruit schiet. Zelfs een zure scheet van een buffel.quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is Voorschrift die het zegt hè?
Exact.quote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS voor Wilders en remlof voor Roemer, dat idee?
Laat me raden, je hebt het over de PvdA.quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
"Gott mitt uns" vervangen door "Weg mitt uns" en klaar.
Hij had ook zijn goeie punten.quote:Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef waht het volgende:
Het sociaal-democratische klapvee. Daar hield Hitler ook niet van.
Uiteraard.quote:Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt het over de PvdA.
De PvdA is net een week 'aan de macht' en het land blaast overal stoom uit de oren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |