Het een sluit het ander uit?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het een sluit het ander uit?
Begon gewoon een sci-fi nerd.
Ah ok. Battlestar Galactica II ooit gezien?quote:Op maandag 12 november 2012 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het een sluit het ander uit?
Begon gewoon een sci-fi nerd.
So say we all.quote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Battlestar Galactica II ooit gezien?
Op youtube kun je de eerste twee afleveringen van "Blood and Chrome" bekijken. Dit is een korte serie over de jonge Adama. De episodes duren niet lange (ongeveer 10 minuten) maar het ziet er niet verkeerd uit en het wordt duidelijk hoe het "vroeger"ging.quote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Battlestar Galactica II ooit gezien?
geef jezelf dan ook gelijk alles van Babylon 5. Die serie is zo mogelijk nog beterquote:Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga die box mezelf maar geven voor Sinterklaas.
Die had ik oorspronkelijk geplakt, maargoed.quote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef eriksd het volgende:
Een van Koos zijn beste bijdragen aan deze reeks was dit plaatje:
[ afbeelding ]
Helemaal niet. Althans, als dat zo was, dan had ik daar geen weet van.quote:Op maandag 12 november 2012 10:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die had ik oorspronkelijk geplakt, maargoed.
Of ik herinner het mij verkeerd, wat uiteraard kan met mijn hilarisch slechte geheugen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal niet. Althans, als dat zo was, dan had ik daar geen weet van.
Jawel, dit moet tot op de bodem worden uitgezocht.quote:Op maandag 12 november 2012 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of ik herinner het mij verkeerd, wat uiteraard kan met mijn hilarisch slechte geheugen.
Verder ook niet zo spannend eigenlijk.
Nee, er is geen geld mee gemoeid wahtquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, dit moet tot op de bodem worden uitgezocht.
Intellectueel eigendom.quote:Op maandag 12 november 2012 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, er is geen geld mee gemoeid waht
WEER MEER GELD!quote:Op maandag 12 november 2012 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft de Telegraaf al iets te melden?
Het intellectueel eigendom van die foto ligt sowieso noch bij Koos, noch bij B_A.quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef waht het volgende:
[..]
Intellectueel eigendom.
Ik sta Koos bij in deze, Appel gelooft immers niet in intellectueel eigendom.
Kwart meer bedrijven en instellingen faillietquote:Op maandag 12 november 2012 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft de Telegraaf al iets te melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |