http://www.tvgids.nl/artikel/51271/Toppop_nieuwe_stijl_met_Ekdom/quote:Toppop 3 is het nieuwe muziekprogramma van de AVRO. Diezelfde omroep maakte ook het legendarische Toppop met Ad Visser. Dat programma hield in 1988 op te bestaan.
Nu is het aan presentator Gerard Ekdom om de draad op te pakken en opnieuw een duik te nemen in de wereld van de popmuziek. Naast live-optredens, popnieuws en muziektips kent dit nieuwe popprogramma een aantal vaste rubrieken. Zo duikt Gerard wekelijks in zijn eigen platenkast en treden bekende artiesten op als straatmuzikant om geld op te halen voor Serious Request.
Ilse DeLange
In de eerste aflevering is het aan de band Go back to the zoo om op straat op te treden. Hoe lang duurt het voor ze door het winkelend publiek worden herkend en hoe veel geld weten zij binnen te slepen voor Serious Request? De Nederlandse rockband Kensington is ook van de partij in het vernieuwde Toppop, net als Ilse DeLange. Zij laat materiaal horen van haar nieuwe album Eye of the hurricane.
’Lekker live’
Gerard Ekdom benadrukt dat er in het door hem gepresenteerde programma niet geplaybackt wordt. In het oude Toppop gebeurde dat wel. “Bij Toppop 3 is alles lekker live”, zegt Gerard in Avrobode. “Playback is tegenwoordig helemaal uit de mode”.
Ad Visser
Advies aan Ad Visser heeft de nieuwbakken presentator overigens niet gevraagd. “De doelgroep waarvoor wij dit programma maken, heeft geen idee dat Ad Visser dat programma ooit maakte. De kans is zelfs groot dat ze nog nooit van Toppop hebben gehoord.”
Vind 't nogal een obvious item voor een muziekprogramma.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Dit item is wel een beetje gejat van DWDD...
En dan iets waar je geen zweetplekken in kunt zienquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Het zal wel knetterwarm zijn daar, dus dat wordt gewoon een tshirtje aan doen denk ik.
Ik wilde het ook al typen jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef CindieY het volgende:
Die blonde gozer met z'n strikje doet echt hard een poging om 't meisje naast em te versieren, het ziet er wat awkward uit
Typ je dat nou bewust?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Kijk. Hij heeft vooruitgang geboekt. Al een schouder om haar arm
Die gozert is gay. Lijkt me dus sterk datte een poging waagt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef CindieY het volgende:
Die blonde gozer met z'n strikje doet echt hard z'n best om 't meisje naast em te versieren, het ziet er wat awkward uit
Ik ook ja, moest nog even goed nadenken wat er nou precies stondquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Verrek daar las ik dus gewoon overheen
Ik probeerde mezelf voor te stellen hoe je een schouder om iemands arm doet, maar het leek me nogal een pijnlijke houdingquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook ja, moest nog even goed nadenken wat er nou precies stond.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeerde mezelf voor te stellen hoe je een schouder om iemands arm doet, maar het leek me nogal een pijnlijke houding
En The Kik die eventjes komt showen hoeveel geld ze hebben opgehaald.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef Pino112 het volgende:
En dus ook Milkbar als Serious Talent.
Heeft The Opposites nieuw werk uit dan? Of gaan we hakken op Broodje Bakpao?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
En The Kik die eventjes komt showen hoeveel geld ze hebben opgehaald.
Zullen denk ik dan wel met nieuw werk komen. Hun site is under construction, dus daar kan ik niet veel uit opmakenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft The Opposites nieuw werk uit dan? Of gaan we hakken op Broodje Bakpao?
Ik verwacht misschien 'Belle Helene' nog wel. Cover die volgens mij best nieuw is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zullen denk ik dan wel met nieuw werk komen. Hun site is under construction, dus daar kan ik niet veel uit opmaken
Oh ben jij datquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen ons morgen lekker ergeren aan een zwarte krullebol die meerdere meisjes loopt te versieren.
Haha nee, ben wel in beeld volgens mij.quote:
Leuk, mag je morgen nog een keertje even vertellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha nee, ben wel in beeld volgens mij.
Sowieso tijdens de top10 of top20 sta ik heel sneaky achter Ekdom.
Komt goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, mag je morgen nog een keertje even vertellen
Ik heb geen intro gezien nogquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
Haha deze intro, dat zijn dus allemaal aan elkaar geplakte stukjes (van de artiesten).
Tof om te zien.
De aankondiging wat er na de reclame te zien is in het program.quote:
Oh, dat. Te laat ingeschakeld dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De aankondiging wat er na de reclame te zien is in het program.
Is op het begin opgenomen, toen ie alle artiesten opnoemde.
Jeps.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat. Te laat ingeschakeld dus.
Dat weten wij allemaal Pinoquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben trouwens langen heb een lichtblauw tshirt aan.
Ja, die wijn drinkt met oranje shirt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef Cee het volgende:
Is dat die donkerharige met krullen die je bedoelt, Pien?
Des te meer redenenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben nou bang om mensen in 't publiek uit te lachen want misschien is het wel iemand van hier.
Gewoon een mooie spijkerbroek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat weten wij allemaal Pino
En een orane broek toch?
Jupquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik zet het niet vaak bij dit programma, maar deze muziek vind ik wel lekker
Ik ook, ik zit echt schichtig van links naar rechts te kijken over 't scherm.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga nu alleen op het publiek letten en niet op de artiesten
Zou denk ik veel helpenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:03 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten dit programma ook in de avond opnemen als iedereen teut is
Zo nu en dan een snavel in beeld?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik sta hier links van het scherm naar Ekdom te kijken, net buiten beeld..
Had je even stiekum een ander, leuker nummer aan moeten tikken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik sta hier links van het scherm naar Ekdom te kijken, net buiten beeld..
Ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Ik zat net op mijn scherm te kijken natuurlijk
Ik wilde er nog wel wat over vertellen, maar was geen tijd voorquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Pino stond nu zeker Windows 8 aan te prijzen
Mja, maar als iedereen dood stil Gerard aan staat te staren (zoals de eerste uitzending) is het ook weer zo doods...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:10 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf dat kletsen storend vinden.
Herkende hem ookquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Tja, iemand moet in het publiek staan
Echt? Gemist dan. Was ik het echt ja?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ook lekker met je gezicht in beeld
Ja, je was het echtquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt? Gemist dan. Was ik het echt ja?
Jup, tijdesn de opposquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt? Gemist dan. Was ik het echt ja?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Dit wordt het SR anthem, of is 't daarvoor nog iets te vroeg uitgebracht?
Allemaal dat dansje meedoenquote:
Mwoaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik was in beeld toen Sabrina Starke werd aangekondigd en een paar keer tijdens Opposites! wie wil me aanraken?
Heb ik dat nog niet gedaan gisteren?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik was in beeld toen Sabrina Starke werd aangekondigd en een paar keer tijdens Opposites! wie wil me aanraken?
dat zou je stil houdenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik dat nog niet gedaan gisteren?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Waarom geen FOK! vlaggetjes of shirts of zo eigenlijk
Wow, wel even mijn brilquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef henkde_j het volgende:
En volgens mij zag je de bril van Cin
Die ouwe man met grijze baard?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik sta 3 rijen achter dennis weening ofzo....
Gespotquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik sta 3 rijen achter dennis weening ofzo....
Denk die van Gerard.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef epicbeardman het volgende:
Die radio die er staat, weet iemand welke dat is toevallig?
Ja want ik heb ze gemaild en dat ding gekochtquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef epicbeardman het volgende:
Die radio die er staat, weet iemand welke dat is toevallig?
Ik krijg associaties met de Efteling.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik vind Within Temptation echt zo lachwekkend.
Klopt ja, die ster voorop.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
En Dennis heeft wel hele lelijke tattoos.
het lijkt meer op count down van Veronicaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga ook eens kijken, is het net zo leuk als de Top Pop van vroeger?
Ik ben gewend om te bukkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Godsamme Pino, dat je niet iedere dag met je kop tegen een lamp aan loopt.
Dat heb je wel eens gei..quote:
Helemaal in het begin was een leuke band, soulmuziek. Al ben ik de naam alweer vergetenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow.. dit soort muziek zegt mij helemaal niksbest errug eigenlijk
Nick Waterhousequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal in het begin was een leuke band, soulmuziek. Al ben ik de naam alweer vergeten
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal in het begin was een leuke band, soulmuziek. Al ben ik de naam alweer vergeten
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is een hele foute opmerking voor dubbelzinniggestemden.
Simoowwwnequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
Heb je die wannabeatle ook weer.
Ik herken ook niksquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Het zijn allemaal van die bands die ik volgens mij weleens bij DWDD heb gezienVerder ken ik ze niet.
Krullebol? Veel irritanter. Valt me mee hoe weinig ie in beeld is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Hoe irritant was streepjesshirt in 't echt?
Dankjequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Bram bij Paul de Leeuw, dames en heren.
Motiefjeshaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krullebol? Veel irritanter. Valt me mee hoe weinig ie in beeld is.
Of bedoel je motiefjeshaar?
Sinterbram?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Ga ik daar effe kijken, dit vin ik niksquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Erg bedankt! Tevreden over het setje? Geluid zonder andere speakers goed?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want ik heb ze gemaild en dat ding gekochtStaat nu hier op het dressoir.
Soundmaster NR 513
Heb je geteld hoeveel verschillende meisjes?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat ik de krullenbolkasthomo gevonden heb
niet heel moeilijk. deed er alles aan om in beeld te komenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat ik de krullenbolkasthomo gevonden heb
Voor mij is het primaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Erg bedankt! Tevreden over het setje? Geluid zonder andere speakers goed?
Er was ook een klas van de 'Evenementen'-opleiding bijquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Een paar uit het publiek hadden zeker hun ouders meegenomen? Ik zie hier en daar wat ouwe bokken.
Kroeg meelal muziekquote:
Dubbelzinnighedenquote:
Dat zeiden wij ook al jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
Miss Montreal en Bløf. Goddamnit, jongens, door 't oog van de naald.
kloptquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Rock van achter!
En ja, dat heb ik ook wel eens geiler..
Ik denk over een paar uurtjes al.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
Vanaf wanneer is het eigenlijk op uitzending gemist te zien?
in de loop van de avond meestal. of morgenochtendquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
Ik had hem al open staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef CindieY het volgende:
En is er al een topic voor de Top 2000 Quiz?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1305197quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Miss Montreal treedt live op in de uitzending van zaterdag. Zangeres Sanne Hans wist het in korte tijd van ‘Kaasmeisje’ tot een van de grootste namen uit de Nederlandse popindustrie te schoppen.
BLØF timmert al 20 jaar met groot succes aan de Nederlandse popweg. Die 20 jaar hebben vele albums en singles opgeleverd. Reden genoeg om ze uit te nodigen voor een optreden bij Toppop3!
Torre Florim speelt het nummer Firestarter van The Prodigy. We kennen hem voornamelijk als de frontman van De Staat. Nu gaat Torre Florim nog verder om ons van zijn muzikaliteit te overtuigen.
Van Dik Hout ging deze week de straat op om geld in te zamelen voor Serious Request. Na 8 studioalbums laat Van Dik Hout op straat zien dat ze nog altijd een muzikale kracht zijn om rekening mee te houden.
Ed Struijlaart is Serious Talent van deze week. Met de Stud Muffins werd hij al eens 3FM Serious Talent. Solo flikt Ed Struijlaart dat kunstje nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |