Simoowwwnequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
Heb je die wannabeatle ook weer.
Ik herken ook niksquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Het zijn allemaal van die bands die ik volgens mij weleens bij DWDD heb gezienVerder ken ik ze niet.
Krullebol? Veel irritanter. Valt me mee hoe weinig ie in beeld is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Hoe irritant was streepjesshirt in 't echt?
Dankjequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Bram bij Paul de Leeuw, dames en heren.
Motiefjeshaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krullebol? Veel irritanter. Valt me mee hoe weinig ie in beeld is.
Of bedoel je motiefjeshaar?
Sinterbram?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Ga ik daar effe kijken, dit vin ik niksquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Erg bedankt! Tevreden over het setje? Geluid zonder andere speakers goed?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want ik heb ze gemaild en dat ding gekochtStaat nu hier op het dressoir.
Soundmaster NR 513
Heb je geteld hoeveel verschillende meisjes?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat ik de krullenbolkasthomo gevonden heb
niet heel moeilijk. deed er alles aan om in beeld te komenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat ik de krullenbolkasthomo gevonden heb
Voor mij is het primaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Erg bedankt! Tevreden over het setje? Geluid zonder andere speakers goed?
Er was ook een klas van de 'Evenementen'-opleiding bijquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Een paar uit het publiek hadden zeker hun ouders meegenomen? Ik zie hier en daar wat ouwe bokken.
Kroeg meelal muziekquote:
Dubbelzinnighedenquote:
Dat zeiden wij ook al jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
Miss Montreal en Bløf. Goddamnit, jongens, door 't oog van de naald.
kloptquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Rock van achter!
En ja, dat heb ik ook wel eens geiler..
Ik denk over een paar uurtjes al.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
Vanaf wanneer is het eigenlijk op uitzending gemist te zien?
in de loop van de avond meestal. of morgenochtendquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
Ik had hem al open staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef CindieY het volgende:
En is er al een topic voor de Top 2000 Quiz?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1305197quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Miss Montreal treedt live op in de uitzending van zaterdag. Zangeres Sanne Hans wist het in korte tijd van ‘Kaasmeisje’ tot een van de grootste namen uit de Nederlandse popindustrie te schoppen.
BLØF timmert al 20 jaar met groot succes aan de Nederlandse popweg. Die 20 jaar hebben vele albums en singles opgeleverd. Reden genoeg om ze uit te nodigen voor een optreden bij Toppop3!
Torre Florim speelt het nummer Firestarter van The Prodigy. We kennen hem voornamelijk als de frontman van De Staat. Nu gaat Torre Florim nog verder om ons van zijn muzikaliteit te overtuigen.
Van Dik Hout ging deze week de straat op om geld in te zamelen voor Serious Request. Na 8 studioalbums laat Van Dik Hout op straat zien dat ze nog altijd een muzikale kracht zijn om rekening mee te houden.
Ed Struijlaart is Serious Talent van deze week. Met de Stud Muffins werd hij al eens 3FM Serious Talent. Solo flikt Ed Struijlaart dat kunstje nog een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |