En The Kik die eventjes komt showen hoeveel geld ze hebben opgehaald.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef Pino112 het volgende:
En dus ook Milkbar als Serious Talent.
Heeft The Opposites nieuw werk uit dan? Of gaan we hakken op Broodje Bakpao?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
En The Kik die eventjes komt showen hoeveel geld ze hebben opgehaald.
Zullen denk ik dan wel met nieuw werk komen. Hun site is under construction, dus daar kan ik niet veel uit opmakenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft The Opposites nieuw werk uit dan? Of gaan we hakken op Broodje Bakpao?
Ik verwacht misschien 'Belle Helene' nog wel. Cover die volgens mij best nieuw is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zullen denk ik dan wel met nieuw werk komen. Hun site is under construction, dus daar kan ik niet veel uit opmaken
Oh ben jij datquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen ons morgen lekker ergeren aan een zwarte krullebol die meerdere meisjes loopt te versieren.
Haha nee, ben wel in beeld volgens mij.quote:
Leuk, mag je morgen nog een keertje even vertellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha nee, ben wel in beeld volgens mij.
Sowieso tijdens de top10 of top20 sta ik heel sneaky achter Ekdom.
Komt goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, mag je morgen nog een keertje even vertellen
Ik heb geen intro gezien nogquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
Haha deze intro, dat zijn dus allemaal aan elkaar geplakte stukjes (van de artiesten).
Tof om te zien.
De aankondiging wat er na de reclame te zien is in het program.quote:
Oh, dat. Te laat ingeschakeld dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De aankondiging wat er na de reclame te zien is in het program.
Is op het begin opgenomen, toen ie alle artiesten opnoemde.
Jeps.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat. Te laat ingeschakeld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |