SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leren lezen? waar heb ik gezegd dat twente goed speelt? Ik zei dat Levante niet voetbalde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanwege bovenstaande wil je toch net doen alsof het niet waar is wat Stef zegt? Weet je uberhaupt wel wat je zelf uitkraamtquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Soms weet je met echt te verbazen. En ik vraag me echt af hoe jij in de maatschappij functioneert.
Heb je thuis niks te vertellen en wil je het hier allemaal van je af schrijven?
Als Twente zo goed is wat jij beweert dan moet je ook van Levante kunnen winnen toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leren lezen? waar heb ik gezegd dat twente goed speelt? Ik zei dat Levante niet voetbalde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heracles heeft meer ziel dan dat pauper clubje uit Enschede iig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
Heracles Almelo!!![]()
Overtoom, Gourye, Duarte.
Blijft de vraag waar ik lovend over twente ben....... En zijn we dus geen stap verder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Vanwege bovenstaande wil je toch net doen alsof het niet waar is wat Stef zegt? Weet je uberhaupt wel wat je zelf uitkraamt?
Almelo is ook de mooiste stad! immers is deze legende er geborenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles heeft meer ziel dan dat pauper clubje uit Enschede iig.
Na deze OP weet ik iig wel over wie je het hebt jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vind gewoon leuk om te zien dat als iemand meld dat ie een willekeurig merk telefoon/computer/tv/console etc. gaat halen dat veel trieste mannetjes haten, maar jezelf aftrekken op een spel is blijkbaar wel normaal, deze hele reeks is al kapot. Het haten om de meest achterlijke dingen, en het zijn vaak nog dezelfde hobbyloze lui die constant zeiken op alles, behalve dat van hunzelf.
dus ja dan maar een kneus
Wil Heerenveen zich even in de hoek verder gaan schamenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Haha die OP en TT.
Wat een gezeik, als iedereen dat nu even door heeft en ook dat het echt nergens om gaat.
Waarom ben je lovend over Twente? Iedere keer als ze ook maar iets van tegenstand hebben gehad hebben ze punten laten liggen. Als jij dan te dom bent om dat niet in te zien dan zegt dat toch heel veel over jou.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijft de vraag waar ik lovend over twente ben....... En zijn we dus geen stap verder.
Ach joh, Twente heeft een fantastisch team bij elkaar gekocht, een geweldige technische staf bij elkaar gekocht en een fantastisch stadion gekocht. Nu er nieuwe supporters zijn zit het ook nog eens helemaal vol!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles heeft meer ziel dan dat pauper clubje uit Enschede iig.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach joh, Twente heeft een fantastisch team bij elkaar gekocht, een geweldige technische staf bij elkaar gekocht en een fantastisch stadion gekocht. Nu er nieuwe supporters zijn zit het ook nog eens helemaal vol!!!
Lees de zin nog eens door. Schrijf hem anders eerst een keer over, en lees hem dan nog eens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ben je lovend over Twente? Iedere keer als ze ook maar iets van tegenstand hebben gehad hebben ze punten laten liggen. Als jij dan te dom bent om dat niet in te zien dan zegt dat toch heel veel over jou.
Doen ze het slecht?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wil Heerenveen zich even in de hoek verder gaan schamen
Oke Teun.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens door. Schrijf hem anders eerst een keer over, en lees hem dan nog eens.
Nou aangezien je net doet alsof het niet waar is, moet het dat wel zijn hequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijft de vraag waar ik lovend over twente ben....... En zijn we dus geen stap verder.
DIT IS TOCH DE NORMALE MANIER VAN DOEN TEGENWOORDIG HIER?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Teun.
Ga nu maar weer snel weg als het je hier niet bevalt.
Kijk wij trollen elkaar ten minste nog over PSV en Ajax. Teun schijnt serieus te menen dat Twente ook maar iets voorstelt die worden gewoon weer 3de of 4de aan het einde van de rit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou aangezien je net doet alsof het niet waar is, moet het dat wel zijn he
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou aangezien je net doet alsof het niet waar is, moet het dat wel zijn he
Ah je hebt niks meer te zeggen? Duidelijkquote:
Je beschrijft nu wederom KneusTeun hequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste is dat het iedereen geen reet kan interesseren allemaal, maar dat het weer de 2 zelfde kutjes zijn die maar door blijven happen. Ik vind het geweldig hoe ik zo makkelijk kan zien wie die 2 mensen zijn die momenteel zo depressief in het leven staan dat ze het niet snappen dat er mensen zijn met andere meningen en interesse's.
En reageren op een normale manier is er dan ook niet meer bij.
Liever eenplaatsen, want dan voelen we onszelf weer wat beter.
Als mensen iets anders leuk vinden is dat niet meteen een bedreiging hoor.
Als er iemand ook maar iets post wat niet hun interesse heeft is het voor homo's mietjes en moet er even duidelijk gemaakt worden dat het hun goedkeuring niet heeft.
Doet me denken aan iets.
[ afbeelding ]
ALs je ongelukkig bent wil ik je er best mee helpen, maar misschien kan je houding er iets aan doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je beschrijft nu wederom KneusTeun he
Jij blijft je zelf voor lul zetten ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste is dat het iedereen geen reet kan interesseren allemaal, maar dat het weer de 2 zelfde kutjes zijn die maar door blijven happen. Ik vind het geweldig hoe ik zo makkelijk kan zien wie die 2 mensen zijn die momenteel zo depressief in het leven staan dat ze het niet snappen dat er mensen zijn met andere meningen en interesse's.
Als er iemand ook maar iets post wat niet hun interesse heeft is het voor homo's mietjes en moet er even duidelijk gemaakt worden dat het hun goedkeuring niet heeft.
Doet me denken aan iets.
[ afbeelding ]
Gelukkig kan jij zelf wel ontvangen hequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ALs je ongelukkig bent wil ik je er best mee helpen, maar misschien kan je houding er iets aan doen.
Het kan ook onzekerheid zijn maar in dat geval is het toegeven natuurlijk nog vele malen moeilijker.
Lees de topics is door, en zie hoe vaak de reacties van jou en stef treurig en triest zijn.
Iemand die iets verteld en wat deelt ipv melden dat ie een no-scope 360 maakt of bier drinkt en deze 2 internet helden staan weer klaar om even haarfijn hun ongezouten mening over het desbetreffende onderwerp te spuien
Maar goed, dat zal wel niet door dringen.
Ja Kneus, daar heb jij ook last van hequote:Het kan ook onzekerheid zijn maar in dat geval is het toegeven natuurlijk nog vele malen moeilijker.
Wacht eens ff, zag ik net niet ergens een post staan over meningen?quote:Iemand die iets verteld en wat deelt ipv melden dat ie een no-scope 360 maakt of bier drinkt en deze 2 internet helden staan weer klaar om even haarfijn hun ongezouten mening over het desbetreffende onderwerp te spuien.
Het verrek daar hebben we hem, andere meningen zeg je he? Mooi gelukkig weet jij wel wat dat inhoudquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind het geweldig hoe ik zo makkelijk kan zien wie die 2 mensen zijn die momenteel zo depressief in het leven staan dat ze het niet snappen dat er mensen zijn met andere meningen en interesse's.
En kijk eens aan, nog iets wat meneer zelf wel geweldig doet. Want oh oh Kneusje heeft gelijk en Twente speelt geweldigquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
Lees nog eens door, het gaat me niet om hier, maar om jullie reacties.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij blijft je zelf voor lul zetten ik niet.
Maar Teun nogmaals als je het hier allemaal niet leuk vind flikker dan gewoon op zo moeilijk is het allemaal niet.
http://www.paintballforum.nl/invboard/index.php
Kun je fijn hier gaan posten
Is je brommer al winterklaar dan? eerste mooie dag 2013 sta ik voor je deurquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik bak godverdomme nooit weer een taart voor jullie
En mooi dat nu iedereen kennelijk zijn trieste relaas heeft kunnen doen, gatverdamme wat een vuil tering hol is dit op deze manier. Het gaat volkomen kut nergens over en dan maar elkaar achter een toetsenbordje afzeiken.
Zoek een hobby, knuffel je moeder en doe gewoon eens normaal.
En kom nu niet aan met " Ja maar hij en die "
Jezus Fucking christus, internet volk
Nieuwe accu staat klaar, maar moet nog wel grote beurt hebben en nieuwe banden. Dat laat ik die eerste mooie dag doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is je brommer al winterklaar dan? eerste mooie dag 2013 sta ik voor je deur
Ik klootskeet'n, veul mooier.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Haha die OP en TT.
Wat een gezeik, ik ga ff fierljeppen.
mijne gaat nu naar de shop, hopen dat de rekening niet te hoog wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nieuwe accu staat klaar, maar moet nog wel grote beurt hebben en nieuwe banden. Dat laat ik die eerste mooie dag doen
Heb jij ook weer eens wat plezier héquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Ah, Stef en Nick zijn weer bezig geweest. Bedankt jongens, ik heb weer met veel plezier teruggelezen![]()
Elke dag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij ook weer eens wat plezier hé
Ik plaatste alleen iets over Black Ops 2.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Ach god, voetbal gezeik Teun is de enige die überhaupt nog een gesprek aan gaat. Stef, nick en sold spelen direct weer op de man en daardoor ontstaat er weer een bitchfight.
Hmm en door wie is het topic dan zo ongezellig geworden vraag ik me af
Btw sharpy, heb je lekker gejept met de fierl?
Teun is de enige die deed huilen ik geef alleen maar wat feiten aan over Twente dat Teun dit dan niet kan hebben en over Ajax begint en persoonlijk wil worden daar kan ik niets aan doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Ach god, voetbal gezeikTeun is de enige die überhaupt nog een gesprek aan gaat. Stef, nick en sold spelen direct weer op de man en daardoor ontstaat er weer een bitchfight.
ja neem ik net ff pauze van het rijden in meppel, meld jij dat er geen gebak meer isquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik bak godverdomme nooit weer een taart voor jullie
En mooi dat nu iedereen kennelijk zijn trieste relaas heeft kunnen doen, gatverdamme wat een vuil tering hol is dit op deze manier. Het gaat volkomen kut nergens over en dan maar elkaar achter een toetsenbordje afzeiken.
Zoek een hobby, knuffel je moeder en doe gewoon eens normaal.
En kom nu niet aan met " Ja maar hij en die "
Jezus Fucking christus, internet volk
haha ik ook, dacht wat heeft twente met bo2 te makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik plaatste alleen iets over Black Ops 2.
Teun vond het nodig om daar op te reageren.
En dat het dan in voetbalgezeik eindigt vind ik wel apart opzich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef je zeuven euro.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef Rijst het volgende:
Iemand hier een PVR van me kopen??? Dan kunnen jullie je BO2 gameplay opnemen.
Balenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:58 schreef SoldMayor het volgende:
Mocht BO2 gewoon niet meenemen van werk.![]()
Gelukkig morgen dagje efteling.
Ah dushi het is zo dinsdag avond en dan ben jij de eerste die een invite krijgtquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zo zou je het ook kunnen noemen,
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah dushi het is zo dinsdag avond en dan ben jij de eerste die een invite krijgt
Waarom zo zuur Teunquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik hoop dat xbox live down is van 13-11-12 00:00 tot 13-11-12 18:45.
En ik dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Teun is de enige die überhaupt nog een gesprek aan gaat.
Deze manquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
Doe nou niet, laten we er maar over ophouden. heeft geen zin.quote:
Black Ops 2 is toch niks?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
Doe nou niet, laten we er maar over ophouden. heeft geen zin.
Maar is er al een lijst met wie wel aan blops2 gaat?
We kunnen wel nog een ronde doen als je dan niet weer gaat huilen groot kindquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Wij krijgen vandaag gewoon 21 Black Ops 2 binnen.
Nou.. he..quote:ongelofelijk! jij hebt vast een flinke doos tissue's mee?
ik denk dat er wel plekken zijn met meer dan 21! dat is toch niet normaal meer. Ik denk dat jullie beter de ME vast bellen, want 21 is wel een risico om te hebben hoor....
Geen idee waarom, maar ik moest hier echt teringhard om lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
I'm detecting crap posts
quote:
Sold,Stef,Nick,Maurice,ik sowieso alquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nelis en Stoma niet vergeten hé Pietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sold,Stef,Nick,Maurice,ik sowieso al
En Tauchquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nelis en Stoma niet vergeten hé Piet
Vandaag halo verkocht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nelis en Stoma niet vergeten hé Piet
Kan er alleen pas vrijdag aan beginnen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Fido is boos op me heeft me verwijderd en allesquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef SoldMayor het volgende:
En MicroZeven, Big Boss Fido, LilGansta.
Snap ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fido is boos op me heeft me verwijderd en alles
nee, bierquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef KoningStoma het volgende:
ja hoi wie doet der mee modern warfare twee
Ik ook denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan er alleen pas vrijdag aan beginnen.
Wie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef SoldMayor het volgende:
En MicroZeven, Big Boss Fido, LilGansta.
Ik heb geen flauw idee. Zijn dat ook van die MBO-IJzerhandel figuren?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken je die niet? Cult figuren zoals de c4 killer
Absoluut dat zijn de pareltjes van het internetquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zijn dat ook van die MBO-IJzerhandel figuren?
Pringlesquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pringles (SP & 2 dagen MP)
Parvus (4 dagen MP en dan terug naar MW3)
Stef
Nick
Sold
Pierre
MauMau
Nelis
Stoma ( 2 dagen en dan verkope)
Tliciouz
Tauch ( 3 dagen)
BBN (sp en na 3 dagen terug naar homefront en full auto)quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef Pixell het volgende:
P.S: iemand die nog een goede verslavingskliniek weet voor chocolade pepernoten?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pringles
Bozz
Parvus
Stef
Nick
Sold
Pierre
MauMau
Nelis
Stoma
Tliciouz
Tauch
het is je vergevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef Pixell het volgende:
Excuses aan de meeste mensen hier over de grap die ik maakte over Ajax in het rechter rijtje.
Ik wist duidelijk niet wat er door mij heen ging op dat moment. Sorry Ross, Mich, Sharp, Bozz, Pierre, Stoma, dat jullie een half topic vrouwen moeten hebben zien menstrueren.
P.S: iemand die nog een goede verslavingskliniek weet voor chocolade pepernoten?
Maar hoe vond je BO1?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Deze haal ik niet, mw3 nog goedkoop tweedehands geregeld maar ben niet verder dan lvl37 gekomen ofzo. Ben wel klaar met nieuwe cod's. Af en toe nog eens mw2 vind ik prima zat
Niet echt tof, mw2 en mw1 waren veel en veel beter. De futuristische setting trekt me ook niet echtquote:
Ah ok,ik heb MW1 nooit gespeeld dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt tof, mw2 en mw1 waren veel en veel beter. De futuristische setting trekt me ook niet echt
Wat vond je er beter aan? MW1 was een briljant spel maar had ook een paar perks en wapens die nergens over gingen. Mw2 is kapot en nooit gemaakt, jammer genoeg want het had wel leuke mappen en wapens alleen de perks hebben dat spel verneukt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt tof, mw2 en mw1 waren veel en veel beter. De futuristische setting trekt me ook niet echt
Ghost in BO was ook zwaar genaaid. En in BO2 kan je door middel van de wildcard Cold Blooded en Ghost tegelijk aanzetten,lijkt me ook geen leuk scenarioquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vond je er beter aan? MW1 was een briljant spel maar had ook een paar perks en wapens die nergens over gingen. Mw2 is kapot en nooit gemaakt, jammer genoeg want het had wel leuke mappen en wapens alleen de perks hebben dat spel verneukt.
Als iemand gedwongen wordt te bewegen omdat ghost anders niet werkt dan heb ik er geen moeite mee. Andere perks hebben veel en veel meer voordelen als je moet bewegen dus in een gunfight hoor je als niet ghost gebruiker voordeel te hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ghost in BO was ook zwaar genaaid. En in BO2 kan je door middel van de wildcard Cold Blooded en Ghost tegelijk aanzetten,lijkt me ook geen leuk scenario
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tamara gaat toch alleen splitscreen dropzone doen met dr vriend
Eikelquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
True storyquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ik heb je moeder aangeraakt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:45 schreef PierreTT het volgende:
Wel leuk,weer beetje zingen met Parvus
Lekker diamond pick axe tochhhhquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:47 schreef SoldMayor het volgende:
Geld verdienen met een multiplayer map op Minecraft? goed idee?
Echt goeden topikje.
Echt he.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker diamond pick axe tochhhh
Kloptquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef SoldMayor het volgende:
Maar goed aan de andere kant wel helemaal loesoe worden als je +1 armor rating in Skyrim krijgt.
Ik zit morgen in de efteling.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Klopt
Sold ik heb misschien iemand die me morgen blops 2 kan verkopen en hij heeft er nog meer....
Als het geen bullshit is natuurlijk
Zeker weten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zit morgen in de efteling.
En verder. Ik wacht wel tot dinsdag avond.
60 euro is mijn max en ik wil er niet half Nederland voor doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja.
Je gaat toch niet 100 euro betalen voor BO2.
Toch Stef.
Toch?
Of....
Oh oh
Ooo,dat is wel te vertrouwen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker weten?
Had straks een Armeen aan de telefoon die hem verkocht voor 60 euro maar aan het einde van het gesprek wou hij in eens 80 en mocht ik hem niet ophalen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeker weten?
Had straks een Armeen aan de telefoon die hem verkocht voor 60 euro maar aan het einde van het gesprek wou hij in eens 80 en mocht ik hem niet ophalen
Doe mij er daar maar twee van!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker weten?
Hoe doe je dat? Ik krijg dat nauwelijks voor elkaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gezichts uitdrukking had ik dus IRL
Jaren lang op geoefend piet vooral tijdens mw2 lukt mij dit zonder probleemquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik krijg dat nauwelijks voor elkaar
Teun ging het gesprek aan? Goed, dan heb je dus ook niet goed gekekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Ach god, voetbal gezeikTeun is de enige die überhaupt nog een gesprek aan gaat. Stef, nick en sold spelen direct weer op de man en daardoor ontstaat er weer een bitchfight.
Plus linkerarmquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef badboynova het volgende:
Nick is je Duitse rechterarm al ingesmeerd voor woensdagavond?
Watquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ach wij hebben het weer gedaan terwijl Teun begon met het op de man spelen toen hij de discussie niet kon winnenquote:Op zondag 11 november 2012 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Teun ging het gesprek aan? Goed, dan heb je dus ook niet goed gekeken
Neem het Ross ook weer niet kwalijk, maar niet doen alsof het allemaal anders is gebeurtquote:Op zondag 11 november 2012 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach wij hebben het weer gedaan terwijl Teun begon met het op de man spelen toen hij de discussie niet kon winnen
Ach paar kontjes kussen en het is weer goed tochquote:Op zondag 11 november 2012 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neem het Ross ook weer niet kwalijk, maar niet doen alsof het allemaal anders is gebeurt
oh wacht eenis ook weer niet goed
Dan hoop ik wel dat er wc papier aanwezig isquote:Op zondag 11 november 2012 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach paar kontjes kussen en het is weer goed toch
Dat je zoiets durft te zeggen Nick ongehoord!!!quote:Op zondag 11 november 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat er wc papier aanwezig is
oh wacht ff, dat is weer op de man
Filmpje gekeken nu match of the day op tv heerlijk kan het jou ook aanraden zuurpruimquote:Op zondag 11 november 2012 00:58 schreef Michhas het volgende:
Is dit echt hoe jullie je zaterdagavond spenderen?
Mercy mercy mercy
Ik ben net thuis, dus nee Michhas. Bovendien is het al zondagquote:Op zondag 11 november 2012 00:58 schreef Michhas het volgende:
Is dit echt hoe jullie je zaterdagavond spenderen?
Mercy mercy mercy
Je vroeg er dan ook omquote:Op zondag 11 november 2012 01:06 schreef Michhas het volgende:
Ah, dat was natuurlijk te verwachten.
Prima, ik weet weer genoeg heren, bedankt voor de bevestiging.
En een fijne avond natuurlijk!
Graag gedaan zonneschijntje.quote:Op zondag 11 november 2012 01:06 schreef Michhas het volgende:
Ah, dat was natuurlijk te verwachten.
Prima, ik weet weer genoeg heren, bedankt voor de bevestiging.
En een fijne avond natuurlijk!
Rohit slaapt al hoorquote:
Goed vet inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Check Stef
Kunnen ze bij MS nog wat van leren![]()
Review? van?quote:Op zondag 11 november 2012 11:07 schreef Cliffy het volgende:
Review afgekeurdBinnenkort even herschrijven dus
quote:Op zondag 11 november 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig Clifford
quote:Op zondag 11 november 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig Clifford
Wat voor tip was er?quote:
Dat is toch goed? Vrijdag bij mw2 werd ik gedropshot door een kerel terwijl ik met mijn rug naar zijn gezicht stond dan weet je het welquote:Op zondag 11 november 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kogels gaan alle kanten op als de een dropshot wil doen.
Ja. Jij heb toch je control layout aangepast om te kunnen dropshotten? Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 11 november 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Vrijdag bij mw2 werd ik gedropshot door een kerel terwijl ik met mijn rug naar zijn gezicht stond dan weet je het wel
Ik heb dat wel maar meer omdat ik dan controle heb over mijn mannetje met de twee pokejes. Ik kan dus cover zoeken achter een muur of iets zonder naar B te moeten gaan.quote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Jij heb toch je control layout aangepast om te kunnen dropshotten? Of was dat iemand anders?
Het is echt en als je me niet gelooft dan ben je domquote:Op zondag 11 november 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lag compansation is echt zo'n term die iemand in de wereld heeft geslingerd en nu heeft iedereen er last van
Het zal ook best wel eens meespelen maar het werkt voor en tegen je natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is echt en als je me niet gelooft dan ben je dom
Als je een prima verbinding hebt, dan werkt het nooit in je voordeel. Ook als je de host bent niet.quote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal ook best wel eens meespelen maar het werkt voor en tegen je natuurlijk
Wel alles lezen hequote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef KoningStoma het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167601&page=15
Toch maar niet kopen?
Allemaal leuk en aardig, maar dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel alles lezen he
" Well, here’s a bit of good news for those hoping to play Black Ops II online with as little trouble as possible: Unlike in previous installments, match-selection in Blops 2 will be based on ping and latency as opposed to where players are located. This will hopefully cut down on connection dropouts and lag and keep players playing for longer without issues."
Misschien is een wifi extender iets voor je?quote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef PierreTT het volgende:
Misschien kunnen jullie me helpen, want ik Google me suf en kan hier niks over vinden...
Is het mogelijk om op mijn huidige WiFi-modem/router draadloos een nieuwe router aan te sluiten? Dus dat de nieuwe router draadloos het signaal van het Wifi-modem/router oppikt en doorstuurt?
Zat ik ook aan te denken, maar kan je daar ook kabels uit trekken? Want er moet ook een kabel naar de Xboxquote:Op zondag 11 november 2012 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien is een wifi extender iets voor je?
Hmm ik weet niet of die er zijn, maar wifi extender zegt genoeg hequote:Op zondag 11 november 2012 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar kan je daar ook kabels uit trekken? Want er moet ook een kabel naar de Xbox
Omdat ik het modem terug wil hangen in de meterkast omdat ik wat tv-functionaliteit mis met digitale tv... On Demand-shit van Ziggo werkt nu niet omdat ik het modem in mijn appartement heb gezet.quote:Op zondag 11 november 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of die er zijn, maar wifi extender zegt genoeg heHet is vooral om juist geen extra kabels te trekken
Maar je hebt geen goed bereik in je huis of waarom wil je zo'n ding?
Uhm je On-Demand werkt niet omdat je modem nu in de woonkamer staatquote:Op zondag 11 november 2012 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik het modem terug wil hangen in de meterkast omdat ik wat tv-functionaliteit mis met digitale tv... On Demand-shit van Ziggo werkt nu niet omdat ik het modem in mijn appartement heb gezet.
De meterkast en punt waar de kabel binnenkomt zitten buiten het appartement in de gang bij de liften. Nu heb ik deze situatie eerst gehad maar mijn Wifi-ontvangst in mijn huis was om te huilen. Ook niet raar, want het signaal moet door 2 meter beton heen voordat het binnen is. Maar nu wil ik graag mijn modem weer terugzetten in de meterkast, en een apparaat hebben in mijn appartement dat dat signaal oppikt en verder verspreid in mijn appartement.
Maar vanwege de onmogelijkheid om kabels te trekken moet ik ook iets hebben waar kabels uit kunnen komen ivm de Xbox. Alhoewel dat eventueel nog op te lossen is met PowerLine.
Ja, als ik hem terugplaats in de meterkast met de kabel naar de versterker er weer tussen heb ik weer On-Demand, maar klote draadloos internet. Zit nu op mijn werk, kan thuis wel even een schema bouwen, ik snap dat dit vrij vaag isquote:Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm je On-Demand werkt niet omdat je modem nu in de woonkamer staat![]()
Heb je uberhaupt al een keer gekeken of niet iedereen in de buurt op dezelfde channel aan het uitzenden is?
Dat kan ook al een stuk schelen met je ontvangst
Hmm kan ook zijn dat het vaag is, omdat ik nog niet zo heel lang wakker benquote:Op zondag 11 november 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, als ik hem terugplaats in de meterkast met de kabel naar de versterker er weer tussen heb ik weer On-Demand, maar klote draadloos internet. Zit nu op mijn werk, kan thuis wel even een schema bouwen, ik snap dat dit vrij vaag is
Dat is dus het probleem, ik kan vanaf de meterkast geen kabel trekken naar de router in mijn appartement. Dat zou de beste oplossing zijn, maar ik kan niet door meer dan een meter beton gaan borenquote:Op zondag 11 november 2012 13:57 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je niet die modem/router in je meterkast hangen en dan een tweede draadloze router in je woonkamer zetten, en die met een kabel verbinden met je modem/router?
Volgens mij heb je dan alles wat je wil.
Maar hoe verbind je je tv dan met dat ding als-ie in de meterkast hangt.quote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik kan vanaf de meterkast geen kabel trekken naar de router in mijn appartement. Dat zou de beste oplossing zijn, maar ik kan niet door meer dan een meter beton gaan boren
Daarmee wil ik dan mijn Xbox verbinden met het modem inderdaad. Helaas gaat je bandbreedte zwaar naar beneden met die Powerlines, maar voor Xbox moet dat niet veel uitmaken.quote:
Met die Powerlines.quote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar hoe verbind je je tv dan met dat ding als-ie in de meterkast hangt.
Schuldigquote:Op zondag 11 november 2012 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze staan sommige van ons bij een game winkel.
Domination schijnt goed klote te zijnquote:
VANNACHT!quote:Op zondag 11 november 2012 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze staan sommige van ons bij een game winkel.
Zo hoort t.quote:Op maandag 12 november 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Mijn slaapzak ligt al voor de GameMania hoor!
Tentje erbij,beetje campenquote:Op maandag 12 november 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Mijn slaapzak ligt al voor de GameMania hoor!
Motion sensor om te weten wanneer de winkel opengaatquote:Op maandag 12 november 2012 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Claymore voor je tent tegen de voordringers.
Ik heb een blackbird boven het centrum hangen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een motion sensor bij de brievenbus neergezet.
Beetje boos kijken met een striker in de handquote:Op maandag 12 november 2012 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Claymore voor je tent tegen de voordringers.
Mooie prijs.twitter:SaturnAmsterdam twitterde op zondag 11-11-2012 om 22:29:03The war begins at midnight #Call of duty black ops 2 morgen 00:01 voor maar ¤33,- prijs is alleen geldig op 13 november @SaturnAmsterdam! reageer retweet
Een crossbow met explosive tipsquote:Op maandag 12 november 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje boos kijken met een striker in de hand
cheapquote:Op maandag 12 november 2012 11:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mooie prijs.twitter:SaturnAmsterdam twitterde op zondag 11-11-2012 om 22:29:03The war begins at midnight #Call of duty black ops 2 morgen 00:01 voor maar ¤33,- prijs is alleen geldig op 13 november @SaturnAmsterdam! reageer retweet
twitter:WellKnownWalrus twitterde op maandag 12-11-2012 om 03:02:10Black Ops 2 kinda looks like a gameloft version of Crysis... reageer retweet
truetwitter:
Inderdaad, ook al zo'n schijtgamequote:Op maandag 12 november 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:WellKnownWalrus twitterde op maandag 12-11-2012 om 03:02:10Black Ops 2 kinda looks like a gameloft version of Crysis... reageer retweet
truetwitter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Heren,
Hoewel ik me hier nooit meer laat zien (geen zin, te druk met andere shit) ben ik uiteraard vanaf morgen weer online (hoop dat mijn xbox het überhaupt nog doet) met BO2
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat heeft geen toegevoegde waarde.
Verdomd goedkoopquote:Op maandag 12 november 2012 11:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Juh maar had toch echt geen zin om tussen al die puisterige pubers daar midden in de nacht te gaan staan. Gewoon besteld dusquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Heren,
Hoewel ik me hier nooit meer laat zien (geen zin, te druk met andere shit) ben ik uiteraard vanaf morgen weer online (hoop dat mijn xbox het überhaupt nog doet) met BO2
![]()
![]()
"prijs is alleen geldig op 13 november" dus niet alleen in de nachtquote:Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh maar had toch echt geen zin om tussen al die puisterige pubers daar midden in de nacht te gaan staan. Gewoon besteld dus
Juh maar morgenochtend gaat mijn verstandskies eruit dus kan ook niet ff langshoppen voor of na mijn werk....hopelijk niet teveel last zodat ik wel kan spelenquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"prijs is alleen geldig op 13 november" dus niet alleen in de nacht
Is net al aangepastquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh maar morgenochtend gaat mijn verstandskies eruit dus kan ook niet ff langshoppen voor of na mijn werk....hopelijk niet teveel last zodat ik wel kan spelen
Awyeah lekker weer hondjes slachten met d'n Doopquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh maar morgenochtend gaat mijn verstandskies eruit dus kan ook niet ff langshoppen voor of na mijn werk....hopelijk niet teveel last zodat ik wel kan spelen
We laten ze janken Piet!quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Awyeah lekker weer hondjes slachten met d'n Doop
Doop als bait gebruiken ja.quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Awyeah lekker weer hondjes slachten met d'n Doop
Morgen na werk even langs droppen. Tot 10 uur open.quote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"prijs is alleen geldig op 13 november" dus niet alleen in de nacht
lees ff terug, ze hebben het al aangepast kerelquote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Morgen na werk even langs droppen. Tot 10 uur open.
Ja, las je post net.quote:Op maandag 12 november 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lees ff terug, ze hebben het al aangepast kerel
Nice man, hoe is het met je zoon?quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Arm maar gelukkig![]()
Zin in BO2 en volgende week 3 dagen Disneyland Parijs
Over het algemeen goed, erg druk menneke die met de dag bijdehanter wordt en volledig zijn eigen zin door wil drijven. Tis dus dagelijks alle zeilen bijzetten om te zorgen dat meneer in gareel blijft en blijft luisteren, gevolg: menneke van 4 die heel vaak zijn vader en moeder stom vindt en dat ook in woord en daad laat blijken.quote:Op maandag 12 november 2012 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice man, hoe is het met je zoon?
Daar ben jij natuurlijk bij.quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
MediaMarkt Leeuwarden bouwt een hele paintball baan op voor de nachtrelease van BO2 vanavond
Goed zo, opvoeden tot een echte killerquote:Op maandag 12 november 2012 14:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Op zijn eerste schooldag had ie meteen al kind dat jaar ouder en kop groter was een stomp in zijn gezicht gegeven toen ie geduwd werd![]()
Maar verder is ie wel lief hoor
Mjah, menneke is groot en loeisterk voor zijn leeftijd en doesn't take shit from anybody...moeten hem goed in het gareel houden anders vrees ik dat we inderdaad een kleine hooligan in de dop hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed zo, opvoeden tot een echte killerHij zal toch ooit moeten overleven in Purmerend
![]()
Maar goed om te horen
quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mjah, menneke is groot en loeisterk voor zijn leeftijd en doesn't take shit from anybody...moeten hem goed in het gareel houden anders vrees ik dat we inderdaad een kleine hooligan in de dop hebben.
Hoest daar?
Oh jee, de grote boze mensenwereld lonkt! Goed om te horen gozer.quote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rustig aan, bijna klaar met studerenDan moet het echte leven gaan beginnen, en word ik ook arm en gelukkig
Woon nu ook samen met mijn vriendin, pak af en toe een wedstrijd Willem 2 mee, gaat zijn gangetje dus
quote:
Had al een hele tijd geen BF3 meer gedaan en afgelopen weekend toch weer even opgestart. Voor ik het wist was ik weer een paar uur verderquote:Op maandag 12 november 2012 15:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]nee, ik moet even op de centen letten en BF3 verveelt me echt nog steeds niet.
maar je kwam net even gezellig in onze serverquote:Op maandag 12 november 2012 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had al een hele tijd geen BF3 meer gedaan en afgelopen weekend toch weer even opgestart. Voor ik het wist was ik weer een paar uur verder
Vind hem weer leuk
Het broertje van mijn vriendin was op bezoek en we wisselden de controller onderling even afquote:Op maandag 12 november 2012 15:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
maar je kwam net even gezellig in onze server
Je moet betalen om erbij te zijn?quote:Op maandag 12 november 2012 15:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]nee, ik moet even op de centen letten en BF3 verveelt me echt nog steeds niet.
ah zo, nee dat niet. Best wel leuk geregeld daar, midden in de nacht daar paintballen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moet betalen om erbij te zijn?
Maya kalander loopt pas de 21ste af hoorquote:
ohja vergist, sorryquote:Op maandag 12 november 2012 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maya kalander loopt pas de 21ste af hoor
Je moet erbij zijn want eeeeum...quote:Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moet betalen om erbij te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |